4 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje wilt ook nog vaak gedragen worden. Vaak wilt hij dat als hij moe is, niet helemaal lekker is (verkouden bijv), of als het heel erg warm is. Nu ben ik niet zwanger dus voor mij is het niet zo'n probleem (nou ja, als het heel warm is wel eigenlijk 😂😅). Als ik met hem ga wandelen neem ik de wandelwagen mee en ik laat hem lekker lopen totdat hij niet meer wilt. Wat ik bedoel te zeggen is dat het misschien niet zozeer is dat hij geen zin meer heeft om te lopen, maar dat hij misschien niet meer wilt omdat hij moe is bijvoorbeeld. Ze hebben veel kortere benen dan wij dus wat voor ons een korte afstand is, is voor hen een hele tocht. Ik weet niet of het haalbaar is met een hond erbij, maar als het mogelijk is zou ik gewoon lekker de wandelwagen meenemen en hem er naast laten lopen tot hij gedragen wilt worden. Hij zal vanzelf steeds grotere afstanden kunnen lopen :)

één jaar geleden

Ja voor nu kan dat nog wel, maar straks ligt de baby in de wagen… 😅 misschien op de helft even een break houden met wat eten en drinken. Ondanks dat we helemaal niet ver lopen helpt dat misschien om ff op te laden tussendoor.

één jaar geleden

Reactie op Mama101

Ja voor nu kan dat nog wel, maar straks ligt de baby in de wagen… 😅 missch ...
Dat is pas over een paar maanden toch? Tegen die tijd kan hij vast wel het hele rondje lopen. Gewoon blijven oefenen 🙂 En een pauze tussendoor zou idd ook kunnen helpen. En dat lijkt me voor jou ook wel fijn met de bekken/rugpijn.

één jaar geleden

Zou lekker de wandelwagen meenemen misschien kan je als de kleine er is een plankje erachter doen of de kleine in de draagzak en buggy voor je peuter mee als het dan nog nodig is. Het verschilt enorm per kind maar het ene kind kan groter stukken lopen dan de andere voor nu jezelf gemakkelijk maken en als de kleine er is kijken hoe het dan gaat:)