10 Reacties

3 jaar geleden

Wij gebruiken gewoon een plastic open beker, in dit geval van Ikea. En voor onderweg een 360 cup.

3 jaar geleden

Mijn middelste zoontje nam werkelijk geen enkele beker voor water (rietje,zachte tuit, harde tuit, 360 graden alles geprobeerd haha) dus toen maar water uit de fles wou die eigenlijk ook niet 2 schepjes melkpoeder erbij.... niet het beste advies maar zo kreeg ik er wel wat extra vocht in nadat die iets ouder dan 1 jaar was begreep die opeens de rietjes beker terwijl die daarvoor er echt mee zat te stuntelen. Dus dat het nu niet lukt kan nog wel komen en open beker ging ook wel alleen voor onderweg oid vind ik een antilek toch wel handig dus bleef het proberen op een dag snappen ze het😀 en tot die tijd misschien gewoon. De fles uiteindelijk drinken ze echt wel en blijven ze niet voor eeuwig de fles drinken😊

3 jaar geleden

Reactie op Kiwinasje

Wij gebruiken gewoon een plastic open beker, in dit geval van Ikea. En voor ...
Ons kleintje lijkt die 360 beker niet te snappen. Ze hapt op de rand maar heeft niet door dat ze moet zuigen. Ging dat bij jullie gelijk goed of heb je tips hoe dat aan te leren is?

3 jaar geleden

Reactie op Flotje

Ons kleintje lijkt die 360 beker niet te snappen. Ze hapt op de rand maar h ...
Wij zijn eerst met een gewone beker gestart. Daar dronk ze in ieder geval al goed uit. Toen meerdere keren de 360 beker aangeboden en toen begon ze snel eraan te zuigen en kwam er water uit. Denk dat het een halve week heeft geduurd. Rietjesbeker snapt ze dan weer totaal niet 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Flotje

We hielden de beker trouwens wel voor haar vast in het begin, dus een soort van schenkend/gekiept naar haar mond toe, zoals we dat ook doen met de gewone beker.

3 jaar geleden

Ik heb de kleine bekers van konges slöjd gehad. Werkte echt top!! Nu drinkt ze gewoon uit een rietje.

3 jaar geleden

Reactie op Flotje

Haha hier ook eentje die het niet lijkt te begrijpen! Uit een gewone beker gaat redelijk goed, natuurlijk niet zonder te knoeien.. maar de 360 beker dat snapt die niet en daar is die dan ook heel snel klaar mee

3 jaar geleden

Wij hebben een oefenbeker van Difrax, met een soort uitsparing voor de neus. Ik help vaak wel wat met vasthouden, maar werkt perfect! Voor onderweg neem ik vaak gewoon een apart flesje water mee met dat bekertje. Ze drinkt ook wel goed uit het witte gedeelte van een dopper trouwens.