18 Reacties
5 jaar geleden
Een collega heeft een keer een mail gestuurd met iets in de tekst als ik bak graag en al helemaal als zwanger ben. Ik heb dus iets meegenomen, vieren jullie mee?
5 jaar geleden
Mijn man en ik zijn beide scheikunde docenten en willen dan ook een foto maken met 2 grote erlenmeyers en 1 kleine ertussen. Ik zou vooral kijken naar iets wat typisch jullie is zeg maar
5 jaar geleden
Ik heb bij de eerste alle collega's een mail gestuurd met daarin de opmerking: "wie heeft dit boek voor me te leen? Mijn man wil het graag lezen" en vervolgens een afbeelding van Kluuns boek "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" daaronder 😉
5 jaar geleden
Reactie op Gpower92
Ik zit er vooral mee dat ik nu nog heel veel vakantie uren heb. Ik twijfel ...
Ik heb het al verteld, werk ih onderwijs en ze zijn nu bezig om formatie volgend jaar op een rij te krijgen.
Dat is altijd een beste puzzel, dus wilde niet erna nog eens roet ih eten gooien.
Ook moet mijn inval alvast worden vastgelegd, dus zal het mijn collega's vrijdag 'moeten' vertellen.
Ik knal m er gewoon in, geen zin meer om iets leuk te maken in Teams 😅
5 jaar geleden
Een vriendin van mij heeft het zo gedaan:
Een blaadje in de pauzekamer met “ -naam- heeft een positief test!” Met een traktatie.
Een aantal collega’s vonden het gek dat ze aan het werk was, want positieve coronatest en aan het werk?!? Anderen hadden het gelijk door ;).
Erg grappig vond ik het 🤣. Misschien ga ik dit ook doen.
5 jaar geleden
Morgen op werk vertellen! Nadat ik het zakelijk aan mijn baas vermeld, stuur ik een email naar mn andere collegas met als onderwerp in de titel; “ super netflix film tip! Echt een aanrader!” En dan deze zelfgemaakt filmposter die ze zien als ze de mail openen (zie foto) . Verder bij de hema kado doosjes gekocht en die gevuld met wit/blauw/roze hart snoepjes, een fopspeen lolly en kinder chocolade en baby confetti ☺️