18 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg haha 🙈

5 jaar geleden

Een collega heeft een keer een mail gestuurd met iets in de tekst als ik bak graag en al helemaal als zwanger ben. Ik heb dus iets meegenomen, vieren jullie mee?

5 jaar geleden

Mijn man en ik zijn beide scheikunde docenten en willen dan ook een foto maken met 2 grote erlenmeyers en 1 kleine ertussen. Ik zou vooral kijken naar iets wat typisch jullie is zeg maar

5 jaar geleden

Mijn man en ik zijn beide scheikunde docenten en willen dan ook een foto ma ...
Hahaha heel leuk! Ja ik werk in de GGZ dus iets passende bij het werk wordt lastig denk ik 🙈

5 jaar geleden

Ik heb bij de eerste alle collega's een mail gestuurd met daarin de opmerking: "wie heeft dit boek voor me te leen? Mijn man wil het graag lezen" en vervolgens een afbeelding van Kluuns boek "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" daaronder 😉

5 jaar geleden

Ik ga van die cadeauzakjes vouwen van leuk inpakpapier en daar wil ik van die roze en blauwe hartsnoepjes in doen. Ivm thuiswerken is het bij mij ook even anders dus ik denk dat ik ze op de bureaus leg

5 jaar geleden

Ik werk bij GGzE en onze overleggen mogen eindelijk door gaan. Binnenkort hebben we een overleg en ik neem altijd iets lekkers mee. Nu neem ik een doos met de taart mee, met een blaadje op het doos - eet snel op, want mama wil niet de enige zijn met een dikke buik

5 jaar geleden

Reactie op Anja1995

Ik werk bij GGzE en onze overleggen mogen eindelijk door gaan. Binnenkort h ...
Hahaha heel leuk! Ook leuk dat je dan wel gelijk het hele team bij elkaar hebt. Is toch leuker 😊.

5 jaar geleden

Reactie op Anja1995

Dit bericht is verwijderd
Daar heb je helemaal gelijk in🍀. Kijk er ook heel erg naar uit het te mogen vertellen.

5 jaar geleden

Reactie op Kim9788

Hahaha heel leuk! Ook leuk dat je dan wel gelijk het hele team bij elkaar h ...
Ja, ben er blij mee. Hopelijk kun jij het ook op een leuke manier vertellen. Uiteindelijk gaat het om de boodschap en deze is toch geweldig en bijzonder ❤️

5 jaar geleden

Ik zit er vooral mee dat ik nu nog heel veel vakantie uren heb. Ik twijfel of ik het nu al moet vertellen aan mn baas zodat ze bezig kan met uitplannen of moet wachten tot de echo met 11 weken ( dat duurt nog 2.5 week) . Wanneer vertellen jullie het de baas?

5 jaar geleden

Reactie op Kim9788

Hahaha heel leuk! Ja ik werk in de GGZ dus iets passende bij het werk wordt ...
Dwangbuis van een rompertje?😂

5 jaar geleden

Reactie op Gpower92

Ik zit er vooral mee dat ik nu nog heel veel vakantie uren heb. Ik twijfel ...
Ik heb het al verteld, werk ih onderwijs en ze zijn nu bezig om formatie volgend jaar op een rij te krijgen. Dat is altijd een beste puzzel, dus wilde niet erna nog eens roet ih eten gooien. Ook moet mijn inval alvast worden vastgelegd, dus zal het mijn collega's vrijdag 'moeten' vertellen. Ik knal m er gewoon in, geen zin meer om iets leuk te maken in Teams 😅

5 jaar geleden

Een vriendin van mij heeft het zo gedaan: Een blaadje in de pauzekamer met “ -naam- heeft een positief test!” Met een traktatie. Een aantal collega’s vonden het gek dat ze aan het werk was, want positieve coronatest en aan het werk?!? Anderen hadden het gelijk door ;). Erg grappig vond ik het 🤣. Misschien ga ik dit ook doen.

5 jaar geleden

Reactie op Amooma

Een vriendin van mij heeft het zo gedaan: Een blaadje in de pauzekamer met ...
Hahaha zo leuk!

5 jaar geleden

Een mooie doos met aan de buitenkant "sweets" en aan de binnenkant deze tekst. Helemaal gevuld met al mijn snoep cravings. De hele week in de kantine laten staan!

5 jaar geleden

Morgen op werk vertellen! Nadat ik het zakelijk aan mijn baas vermeld, stuur ik een email naar mn andere collegas met als onderwerp in de titel; “ super netflix film tip! Echt een aanrader!” En dan deze zelfgemaakt filmposter die ze zien als ze de mail openen (zie foto) . Verder bij de hema kado doosjes gekocht en die gevuld met wit/blauw/roze hart snoepjes, een fopspeen lolly en kinder chocolade en baby confetti ☺️