17 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook nog nooit gelukt om er een druppel uit te krijgen. Ook niet met de gewone fles. Sommigen zijn super enthousiast over deze speen, maar ik heb er zo een gruwelijke hekel aan 😂

4 jaar geleden

Wij gebruiken ook de 1 2 3 speen, ivm ingedikt voeding (reflux) bij deze voeding is stand 1 voldoende, als we een pap fles gaan geven dan gebruiken we stand 2. Je moet zeg maar de speen zo draaien dat je het juiste cijfer onder zn neusje hebt.

4 jaar geleden

Reactie op Lautje

Hier ook nog nooit gelukt om er een druppel uit te krijgen. Ook niet met de ...
Echt he! Ik volg. Snap er niks van

4 jaar geleden

Reactie op Lautje

Hier ook nog nooit gelukt om er een druppel uit te krijgen. Ook niet met de ...
Hier ook nog nooit gelukt! Wat een vreselijk ding, zelfs op stand 3 krijgt mijn zoontje er niks uit.

4 jaar geleden

Reactie op Boysmom_2

Wij gebruiken ook de 1 2 3 speen, ivm ingedikt voeding (reflux) bij deze vo ...
Jij merkt dan dus echt verschil tussen stand 1 en stand 2?

4 jaar geleden

Reactie op zvb93

Hier ook nog nooit gelukt! Wat een vreselijk ding, zelfs op stand 3 krijgt ...
Precies dat dus. Wij gebruiken de M, daar drinkt ze met 10 min haar fles leeg. Met 123 op stand 3 duurt het gewoon 45 min! Ik begrijp het echt niet

4 jaar geleden

Reactie op zvb93

Hier ook nog nooit gelukt! Wat een vreselijk ding, zelfs op stand 3 krijgt ...
Ik ben bang dat het een miskoop is 🙈 ik hoop nog een ultieme tip te krijgen en te horen dat ik het eigenlijk verkeerd gebruik oid 😬

4 jaar geleden

Reactie op Mienie86

Ik ben bang dat het een miskoop is 🙈 ik hoop nog een ultieme tip te krijge ...
Ja dit dus, 2 stuks hier liggen maar vraag me af of t aan mij ligt dat onze meid er niet goed uit kan drinken 🤷🏼‍♀️ Terug naar de M speen gegaan, zonde...

4 jaar geleden

Reactie op HCR.

Precies dat dus. Wij gebruiken de M, daar drinkt ze met 10 min haar fles le ...
Ja hebben wij precies hetzelfde, wij gebruiken ook al vanaf week 3 de M. We hebben echt heel lang moeten zoeken naar de beste speen, maar de M gaat hier ook het beste.

4 jaar geleden

Hier gaat het prima, je moet idd het goede nummer bij het neusje zetten. Gebruik je ook de difrax fles met 123 ring?

4 jaar geleden

Zit het ventiel onderaan goed? En is de fles daar niet te vast gedraaid? Anders kan de fles vacuúm trekken en is het idd heel erg moeilijk om er een druppel uit te krijgen. Zelf hebben we ook enkele dagen moeten zoeken naar hoe het optimaal werkt. Wat voor ons de oplossing was: - ventiel langs de randen goed aandrukken, - vierkantje in ventiel even open drukken, - fles er op schroeven, weer even iets losser draaien en vervolgens opnieuw dicht draaien. - speen met juiste nummertje aan de neus. Sinds we die stappen steeds consequent zetten gaat het vlot en krijgt ons zoontje soms binnen de 5min zelfs zijn fles van 165ml op met speen 1 en moeten we zelfs pauzes inlassen. 🙈😅

4 jaar geleden

Reactie op DiedeB

Zit het ventiel onderaan goed? En is de fles daar niet te vast gedraaid? An ...
Maaaar als ik terug kon switchen naar Avent: DIRECT! Veel gebruiksvriendelijker en minder onderdelen. 😅 Maar deze fles heeft zijn krampen écht opmerkelijk verbeterd, dus helaas hangen we eraan. 🙈

4 jaar geleden

Reactie op DiedeB

Zit het ventiel onderaan goed? En is de fles daar niet te vast gedraaid? An ...
Oké dank je! We gaan dit stappenplan nog wel proberen morgen, hopelijk werkt het voor ons ook! En anders wordt het inderdaad toch een ander merk ben ik bang….

4 jaar geleden

Reactie op Mienie86

Oké dank je! We gaan dit stappenplan nog wel proberen morgen, hopelijk werk ...
Dr browns werkt ook met de 123 speen 😉

4 jaar geleden

Nou ik ben er inmiddels achter dat er niet 2 gaatjes zitten in de speen, maar echt een spleetje tussen die gaatjes. En die zat bij ons nog aan elkaar geplakt. Dat zou wel eens een verklaring voor het probleem kunnen zijn…. Nu drinkt m’n meisje nog steeds haar papfles niet goed, maar ik heb een nieuwe theorie: ze vindt het gewoon niet lekker of ze moet nog wennen aan de structuur. We blijven proberen 😅

4 jaar geleden

Reactie op Mienie86

Nou ik ben er inmiddels achter dat er niet 2 gaatjes zitten in de speen, ma ...
Succes! Herken de strijd zeer goed. 😅 Inmiddels een maand verder na het switchen en eindelijk een kereltje dat grotere flessen drinkt en niet meer onrustig is tijdens zijn flesjes. 🙏🏼

4 jaar geleden

Ik snap helemaal niks van die 1 2 3 speen lijkt of er op elke stand niks uit komt