27 Reacties

één jaar geleden

Wat is kort wat is lang🤷🏻‍♀️ ik ben daar echt heel nuchter in en volg mijn kind, schijnbaar heeft je zoontje het nodig, ik zou zeggen heerlijk en geniet er van😃

één jaar geleden

Hoi. Hier zal het ongeveer hetzelfde zijn hoor! Ze gaat rond half 7/7u slapen en rond half 8 wakker :)

één jaar geleden

Rond 19u slapen en om 6u30 klaarwakker. Nog wel vaak wakker 's nachts voor haar tut of troost..

één jaar geleden

Hier gaat meneer 18:30/19u naar bed, en word tussen 7 en 8 wakker (met soms een uitschieter) hier gelukkig geen last van doorlekken. Maar je zou een luierbroekje over de luier extra aan kunnen doen tegen het doorlekken 😉 (wel maatje groter dan natuurlijk)

één jaar geleden

Reactie op BAMPatricia

Wat is kort wat is lang🤷🏻‍♀️ ik ben daar echt heel nuchter in en volg mij ...
Haha, geniet ik zeeeeker van ☺️ slaapt pas sinds een week of 3 door dus dat is nu echt heerlijk (voorheen sliep hij ook al zo lang alleen dan wel met een flesje in de nacht en meteen verder slapen)

één jaar geleden

Ohh ik ben jaloers! Hier gaat hij meestal tussen 20.00/21.00 slapen en dan is hij rond 7.00 op. Maakt niet uit welke tijden ik aanhoud, hij slaapt gemiddeld 10/10,5 uur per nacht.

één jaar geleden

Ons dochtertje slaapt ook lang. Van 20:00 uur tot 9:00 uur.

één jaar geleden

Maar die van jou slaapt nóg langer zie ik. Doet hij nog maar 1 dutje overdag? Dan misschien logisch dat hij snachts wat langer slaapt. Die van ons doet ook maar 1 dutje overdag.

één jaar geleden

Slaapt rond 18:30/19:00 tot ong 07:30/08:30 soms een uitschieter naar 08:45. Tussen de middag nog 1 slaapje. Wisseld soms ook nog wel hoelang dat slaapje duurt. Is ook nog niet zo lang over naar 1 slaapje dus nog wennen en kiesjes die doorkomen zorgt ook wel voor dat hij soms niet heel lang slaapt smiddags.

één jaar geleden

Reactie op Pien1987

Maar die van jou slaapt nóg langer zie ik. Doet hij nog maar 1 dutje overda ...
Wel, overdag slaapt hij ook enorm veel. We waren al een tijdje over op 1 dutje maar hij werd onhandelbaar en sinds we terug 2 dutjes doen is hij weer zijn vrolijke zelf. Op dit moment is hij wat ziekjes en slaapt echt heel erg veel. Als die ziektes voorbij zijn kunnen we geloof ik wel weer over naar 1 dutje. Nu slaapt hij gemiddeld overdag gemakkelijk 3,5-4u

één jaar geleden

Hier slaapt hij als ik hem laat slapen van 1830 tot 9.00 (soms zelfs 09.15 of 09.30). En dan van 11-14u weer, of soms van 11-13 en dan einde middag nog een uurtje. Lekkere slaapkop dus. Helaas gaat hij 4 dagen naar het kdv dus moet hij echt eerder wakker worden. Ik dacht dat we die fase (met hele grote moeite je kind uit bed krijgen) pas in de pubertijd zouden krijgen 😂. Ik zie het iig zeker niet als ‘teveel’. Hij is ontzettend actief, zowel fysiek als mentaal, en heeft die rust blijkbaar gewoon nodig.

één jaar geleden

Bij ons slaapt onze dochter van nu 14mnd van 18:30/19:00 uur en is dan tussen 6 /7.00 uur wakker. Nooit later helaas

één jaar geleden

Bij ons slaapt onze dochter tussen 19:00 en 20:00 en is dan 8:45 wakker

één jaar geleden

18.30 tot 07.30 ongeveer. Hier altijd een luierbroekje over een normale luier anders ook standaard doorlekken!

één jaar geleden

Pfff ik ben stiekem een beetje jaloers hoor. Hier al maanden van 18.45(ish) tot 05.45-06.15. En wordt de laatste tijd ook altijd een keer wakker ‘s nachts. Oja en overdag soms 60min, soms 1,5u, of zoals vandaag, welgeteld 30 minuten 🥴Dus geniet ervan jullie!! 😘

één jaar geleden

Reactie op Lelo88

Pfff ik ben stiekem een beetje jaloers hoor. Hier al maanden van 18.45(ish) ...
Hier samesies😅

één jaar geleden

Reactie op Lelo88

Je bent niet de enige

één jaar geleden

Reactie op Lelo88

Jep hier ook. Een nacht horror is gebruikelijker dan doorslapen helaas..

één jaar geleden

Reactie op Lelo88

Ja hier ook jaloers hahah. 😅

één jaar geleden

Pff i wish. Tussen 7 en 8 naar bed en vanmorgen kwart voor 6 wakker 😩😩😩