27 Reacties
één jaar geleden
Wat is kort wat is lang🤷🏻♀️ ik ben daar echt heel nuchter in en volg mijn kind, schijnbaar heeft je zoontje het nodig, ik zou zeggen heerlijk en geniet er van😃
één jaar geleden
Reactie op BAMPatricia
Wat is kort wat is lang🤷🏻♀️ ik ben daar echt heel nuchter in en volg mij ...
Haha, geniet ik zeeeeker van ☺️ slaapt pas sinds een week of 3 door dus dat is nu echt heerlijk (voorheen sliep hij ook al zo lang alleen dan wel met een flesje in de nacht en meteen verder slapen)
één jaar geleden
Slaapt rond 18:30/19:00 tot ong 07:30/08:30 soms een uitschieter naar 08:45. Tussen de middag nog 1 slaapje. Wisseld soms ook nog wel hoelang dat slaapje duurt. Is ook nog niet zo lang over naar 1 slaapje dus nog wennen en kiesjes die doorkomen zorgt ook wel voor dat hij soms niet heel lang slaapt smiddags.
één jaar geleden
Reactie op Pien1987
Maar die van jou slaapt nóg langer zie ik.
Doet hij nog maar 1 dutje overda ...
Wel, overdag slaapt hij ook enorm veel. We waren al een tijdje over op 1 dutje maar hij werd onhandelbaar en sinds we terug 2 dutjes doen is hij weer zijn vrolijke zelf. Op dit moment is hij wat ziekjes en slaapt echt heel erg veel. Als die ziektes voorbij zijn kunnen we geloof ik wel weer over naar 1 dutje. Nu slaapt hij gemiddeld overdag gemakkelijk 3,5-4u
één jaar geleden
Hier slaapt hij als ik hem laat slapen van 1830 tot 9.00 (soms zelfs 09.15 of 09.30). En dan van 11-14u weer, of soms van 11-13 en dan einde middag nog een uurtje. Lekkere slaapkop dus. Helaas gaat hij 4 dagen naar het kdv dus moet hij echt eerder wakker worden. Ik dacht dat we die fase (met hele grote moeite je kind uit bed krijgen) pas in de pubertijd zouden krijgen 😂.
Ik zie het iig zeker niet als ‘teveel’. Hij is ontzettend actief, zowel fysiek als mentaal, en heeft die rust blijkbaar gewoon nodig.
één jaar geleden
Bij ons slaapt onze dochter tussen 19:00 en 20:00 en is dan 8:45 wakker
één jaar geleden
Reactie op Lelo88
Pfff ik ben stiekem een beetje jaloers hoor. Hier al maanden van 18.45(ish) ...
Hier samesies😅
één jaar geleden
Reactie op Lelo88
Pfff ik ben stiekem een beetje jaloers hoor. Hier al maanden van 18.45(ish) ...
Je bent niet de enige
één jaar geleden
Pff i wish. Tussen 7 en 8 naar bed en vanmorgen kwart voor 6 wakker 😩😩😩