9 Reacties

3 jaar geleden

Van Daro de thijmsiroop mag vanaf 6 maanden gebruikt worden

3 jaar geleden

Tussikind Deze mogen ze vanaf 6 maanden.

3 jaar geleden

Tussikind is top!

3 jaar geleden

Waauw dit topic komt als geroepen. Wat rot dat je kindje zo ziek is.. Hoest je baby ook zo veel? 😞 Ik las online dat er niets voor baby's onder de 1 jaar is maar zo te zien toch. Fijn!

3 jaar geleden

Reactie op Mamavan2girlboy

Tussikind Deze mogen ze vanaf 6 maanden.
O thanks ik ga hem gelijk halen

3 jaar geleden

Reactie op Novemberwondertje

Waauw dit topic komt als geroepen. Wat rot dat je kindje zo ziek is.. Hoest ...
Jaa enorm veel waardoor ze de hele nacht niet sliep werd elke 10 min huilend wakker. Ze dringt heel erg slecht en ontstoken ogen pff

3 jaar geleden

Reactie op Zeneb

Jaa enorm veel waardoor ze de hele nacht niet sliep werd elke 10 min huilen ...
Aaach gossie wat zielig is dat toch! Hopelijk helpt de hoestdrank. Ik ga hem ook in slaan.. Succes en beterschap voor de kleine! 💋

3 jaar geleden

Hier ook pas naar de dokter geweest ivm hoest en koorts. Ze heeft 2 puffers gekregen nu die ik ook gebruik aangezien we hetzelfde hebben. En dan nog druppeltjes omdat het buisje tussen neus en oogjes verstopt zat door het snot, het leek op ontstoken oogjes maar dat was het dus niet. Als ze snot hebben en groen etter uit de oogjes is dat geen oogontsteking blijkbaar, tenzij de oogbol zelf rood ziet. Als er groene pus uitkomt in combinatie met neusverkoudheid kan dit zijn omdat het buisje verstopt zit. Hiervoor moet ik druppeltje in elk oog en elk neusgat druppelen. Hoestdrank word echt niet gegeven hier 🤷🏼‍♀️.

3 jaar geleden

Hoestsiroop voor zo’n kleintjes zijn eigenlijk brol. Beste is genoeg melk of een antibiotica