34 Reacties

5 jaar geleden

Ik zelf drink nooit koffie maar vriendinnen zorgen meestal dat ze koffie niet op een lege maag nemen om de ‘verslaving’ te dimmen en na die ene kop echte koffie cafeïne vrij 2a3 kopjes

5 jaar geleden

Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben vandaag 5+5, ik vind koffie ook erg lekker en er is dan ook een lichtpuntje. Je mag 2 kopjes koffie per dag.. wel afhankelijk van hoe sterk je koffie is 😉

5 jaar geleden

Reactie op Daphne90

Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben vandaag 5+5, ik vind koffie ...
Dankjewel voor je berichtje ☺️ voor jou natuurlijk ook gefeliciteerd 🤰🏻 oké dan ga ik eens uitzoeken hoe sterk de koffie is 😁

5 jaar geleden

Ik zelf drink nooit koffie maar vriendinnen zorgen meestal dat ze koffie ni ...
Oke dankjewel ja dan ben ik net al de fout in gegaan net idd 1 kopje koffie gehad op me lege maag

5 jaar geleden

Oke dankjewel ja dan ben ik net al de fout in gegaan net idd 1 kopje koffie ...
Ja vriendinnen zeiden dat als de koffie niet op een lege maag word gedronken dat dan je drang ernaar verminderd! ☺️ geen nood aan de man morgen weer een nieuwe dag🥰 en op je vraag hoe iedereen zich voelt ik zit echt op een mega roze wolk, heb ook nog geen kwaaltjes anders dan krampjes maar die vind ik juist wel heel fijn.. dan voel je echt dat er iets zit hihi hoe voel jij je? We zijn even ver😁 4+3

5 jaar geleden

Ik drink nu cafeïne vrije koffie. Ik dacht dat dat niet lekker zou zijn maar het is echt goed te doen!

5 jaar geleden

Ik herken het gevoel, dronk eerst zo'n vier koppen per dag, maar mag er van mezelf nu nog maar 1 per dag. Wat ik sinds kort doe: 's ochtends een klein kopje koffie (100 ml, espressokopje) en er dan echt van genieten, en 's middags rond een uur of twee hetzelfde. Dus stiekem twee kopjes, maar binnen de marges. Ben nu overigens 5+4 weken en voel me verder redelijk goed gelukkig, op wat kleine ongemakken als pijnlijke borsten en rommelende darmen na.

5 jaar geleden

Ja vriendinnen zeiden dat als de koffie niet op een lege maag word gedronke ...
Dat is waar haha de dag is zo weer voorbij 😁 Oh wat leuk dat we precies samen opgaan 🥰 Uhmm wat heb ik heb wel echt gevoelige borsten maar voor de rest eigenlijk alles nog prima heel soms ben ik wel misselijk voornamelijk snachts als ik wakker word en in de ochtend een beetje maar mag nog niet klagen ☺️ Is dit je eerste kindje 👶🏻

5 jaar geleden

Ik herken het gevoel, dronk eerst zo'n vier koppen per dag, maar mag er van ...
Oke ja soms erg lastig met de koffie ik dronk er ook een 4/5 heb nu ook cafeïne vrije in huis gehaald ook lekker maar mis toch echt mijn mocca koffie 😅 Fijn dat je je nog goed voelt ben benieuwd wanneer de kwaaltjes echt beginnen 😅

5 jaar geleden

Reactie op Bernice1987

Ik drink nu cafeïne vrije koffie. Ik dacht dat dat niet lekker zou zijn maa ...
Ja die heb ik idd ook in huis gehaald niet verkeerd maar mis toch de mocca koffie 😅

5 jaar geleden

Dat is waar haha de dag is zo weer voorbij 😁 Oh wat leuk dat we precies sa ...
Jaa die misselijkheid lijkt bij mij nog op een ‘lege maag gevoel’ 😅🙈 jaaa mijn eerste hihi hiervoor 3 vroege miskramen gehad maar deze keer voelt het zo anders, ik zweef bijna🥴🙈 en jij? Ook je eerste??😁

5 jaar geleden

Jaa die misselijkheid lijkt bij mij nog op een ‘lege maag gevoel’ 😅🙈 jaaa ...
Ooh erg maar gelukkig voelt het nu anders dat is ook een goed teken dan 🥰 Wij krijgen onze 3e 😁

5 jaar geleden

Ooh erg maar gelukkig voelt het nu anders dat is ook een goed teken dan 🥰 ...
Caine en cyana zie ik! Prachtige namen zeg🥰 hoe vinden ze het dat ze grote broer en zus worden ?

5 jaar geleden

Caine en cyana zie ik! Prachtige namen zeg🥰 hoe vinden ze het dat ze grote ...
Ja klopt ☺️ Ja ze vinden het super mijn zoon roept natuurlijk ik wil een broertje en mijn dochter roept ik wil een zusje 😅😅 Ja ze gaan er super mee om mijn dochter geeft ook voor ze slapen gaat altijd mijn buik een kusje zo lief 🥰

5 jaar geleden

Mijn verloskundige zei de vorige keer dat je max 4 kopjes mag. .. kan geen kwaad Liever minder maar Dit mag

5 jaar geleden

Ja klopt ☺️ Ja ze vinden het super mijn zoon roept natuurlijk ik wil een br ...
Ahh zo cute! Heeel erg lief zeg☺️ haha ja dat is vaak he.. jongens willen broertjes en meisjes zusjes🙈

5 jaar geleden

Oke ja soms erg lastig met de koffie ik dronk er ook een 4/5 heb nu ook caf ...
Ja ik heb nu drie merken cafeïne vrij geprobeerd... Maar voor mij is het geen succes helaas. Wat jij zegt, het is het net niet :) Iemand tips voor een goed merk cafeïne vrije koffie?

5 jaar geleden

Ahh zo cute! Heeel erg lief zeg☺️ haha ja dat is vaak he.. jongens willen b ...
Mijn bonus dochter (bijna 5) gaat ook heel moeilijk kijken als je zegt dat het ook best een jongetje zou kunnen zijn "Nee een jongetje hoeft niet, ik kies een meisje" 🙈

5 jaar geleden

Mijn bonus dochter (bijna 5) gaat ook heel moeilijk kijken als je zegt dat ...
Hahaha oh geweldig! ‘Hoeft niet’🙈 heerlijk die kids.. 🥰

5 jaar geleden

Ja ik heb nu drie merken cafeïne vrij geprobeerd... Maar voor mij is het ge ...
Ik drink cafeïne vrije van dolce gusto. Vind ik erg lekker!! Maar heb je wel zo’n apparaat nodig....