13 Reacties

4 jaar geleden
Ons hondje is 4 april een jaar overleden en wat dagen later gecremeerd, het lijkt als de dag van gisteren....ik kijk nu al tegen deze dag op. Als tip wil ik je vertellen. Geef het de tijd en tuurlijk mag je verdrietig zijn.Weet je al of jullie haar op een mooi plekje begraven of cremeren?
Denk eraan dat ze nu geen pijn meer heeft. Wat ik vaak deed was mooie zinnetjes bekijken op Pinterest. Hier heb je er eentje: en heel veel sterkte gewenst ♡

4 jaar geleden
Reactie op Naomi088
We laten jaar cremeren en geven jaar een mooi plekje hier thuis. Een deel v ...
Bij mijn ouders thuis waar ik inmiddels niet meer woon hebben ze een mooi houten kastje aan de muur gemaakt en daar staat haar urn in met haar halsbandje, foto's en andere spulletjes.Wat een mooi idee om dat te doen op haar lievelingsplekje. Ze heeft geluk gehad met een baasje als jou 🌹

4 jaar geleden
Ik denk dat het juist goed is dat je verdriet er mag zijn want wegstoppen/negeren geeft meer stress. Een mooi plekje inrichten helpt misschien? En als het lukt lekker naar buiten om uit te waaien en even je emoties de vrije loop te laten gaan. Sterkte!

4 jaar geleden
Sterkte!! Ik had toen ik net zwanger was een huisdier heel ziek, veel stress om gehad, verdriet en ziek ervan. Heb nu een mooie 7wk echo gehad, alles was goed. Maar zo bang dat door alles dit ook mis zou gaan..