12 Reacties
één jaar geleden
Tips niet helaas herkenning wel in die zin ik heb een gastkindje in mijn opvang welliswaar wat ouder maar die doet het ook en met name om in slaap te vallen, er iets tegen doen is onbegonnen werk zonder bonken geen slaap😅 misschien toch een tip ik weet niet of het bedje van je dochtertje tegen de muur staat eventueel van de muur af zetten? Dat dat wat kan schelen qua geluid voor de buurman?
één jaar geleden
Ai nare situatie kan ik me voorstellen… Sommige kindjes hebben dat echt nodig en het gaat vanzelf een keer voorbij. Ik snap dat je buurman daar geen boodschap aan heeft maar hij moet toch snappen dat jij je kindje moeilijk kan verbieden om het te doen of uitleggen dat ze het niet moet doen omdat de hij er last van heeft 😅 misschien kan je de buurman tot die tijd oordoppen geven? 😬
één jaar geleden
Reactie op BAMPatricia
Tips niet helaas herkenning wel in die zin ik heb een gastkindje in mijn op ...
Dankjewel voor je tip! Het bedje staat inderdaad van de muur en zij slaapt aan de voorkant van het huis en de buurman aan de achterkant.. maar blijkbaar dreunt het erg door😬
één jaar geleden
Reactie op mvmdg
Ai nare situatie kan ik me voorstellen… Sommige kindjes hebben dat echt nod ...
Nee precies haha. Ik vind het heel vervelend voor hem maar ik kan er weinig aan veranderen. Nog vervelender was dat hij deed alsof het mij niks boeit en er niks aan doe, of naar haar toe ga. Uitgelegd dat het niet hetzelfde als huilen is, dan troost ik haar en is het goed. Maar als ik haar stoor tijdens het bonken raakt ze alleen maar overstuur.
Oordoppen had hij al in zei hij😅
één jaar geleden
Reactie op Mommy 2021
Dankjewel voor je tip! Het bedje staat inderdaad van de muur en zij slaapt ...
Dan valt er daarin idd niet echt iets op aan te passen... lastige situatie zo want je kan er gewoon echt niks aan doen
één jaar geleden
Reactie op Mommy 2021
Dankjewel voor je tip! Het bedje staat inderdaad van de muur en zij slaapt ...
Ik vraag me af hoe "hard" dit dan voor hem klinkt voor mijn gevoel moet het dan wel meevallen voor hem en is het gewoon een zeikerd🙈 hoelaat en hoelang doet ze het? in de nacht snap ik dat het vervelend is (niet dat je er dan ieta aan kan doen) maar als ze verder doorslaapt en het alleen inslapen is zijn het geen gekke tijden dus dan is het maar even vervelend voor hem....
Mijn nichtje doet dit ook ze is inmiddels 4 wat helpt is bij haar zo min mogelijk prikkels voor het slapen en voorbereiden als in een duidelijk structureel ritueel en de dag bespreekt ze altijd na dit zal wat lastiger gaan met zo kleintje🙈 het is bij haar zo extreem dat ze er bloedneuzen en standaard een grote bult op dr hoofd heeft🫣
één jaar geleden
Reactie op Mommyofboth
Ik vraag me af hoe "hard" dit dan voor hem klinkt voor mijn gevoel moet het ...
Haha precies dit klinkt als een zeur buurman🙈🙈
één jaar geleden
Reactie op Mommy 2021
Nee precies haha. Ik vind het heel vervelend voor hem maar ik kan er weinig ...
Oh vreselijk als mensen dan doen alsof jou het niet uitmaakt terwijl je je er echt mee bezig houdt… heel frustrerend 😖
Ik zag dat je een campingbedje hebt geprobeerd. Wat je zou kunnen proberen is op de een of andere manier (veilig) een houten plank in het campingbedje vastmaken zodat ze nog wel steeds tegen het hout kan ‘bonken’ maar het geluid dan wordt opgevangen/gedempt door het stoffen campingbedje?
één jaar geleden
Reactie op Mommyofboth
Ik vraag me af hoe "hard" dit dan voor hem klinkt voor mijn gevoel moet het ...
Wij horen het wel als we beneden zijn, maar geen idee hoe hard hij het hoort natuurlijk. Ze doet het voor het slapen gaan max 20 minuutjes, en ‘s nachts als ze even wakker wordt. Ze is verkouden en hoest zich wakker waardoor ze nu veel bonkt ‘s nachts. Dan kan wel 1,5 uur aanhouden. Maargoed als er verder niks aan de hand is bijna niet ‘s nachts, hooguit een paar minuten. En dan weer ‘s ochtends als ze wakker wordt.
Ooh jeetje een bloedneus zelfs🥲 ik probeer inderdaad zo rustig mogelijk de dag af te sluiten. Maar ik merk geen verschil na een drukke dag of een hele rustige dag
één jaar geleden
Reactie op mvmdg
Oh vreselijk als mensen dan doen alsof jou het niet uitmaakt terwijl je je ...
Dankjewel voor je idee maar ik ga liever niet zelf prutsen met vanalles, dan is het maar wat het is haha, veiligheid gaat voor vind ik, en hopelijk gaat het snel over. Ik heb vanmiddag toch nog eens een bedomrander geprobeerd maar ze gaat niet slapen. Eruit gehaald en na 1 minuut bonken tegen het hout en ze slaapt.
één jaar geleden
Reactie op Mommy 2021
Wij horen het wel als we beneden zijn, maar geen idee hoe hard hij het hoor ...
Ja je kan er gewoon echt niks aan doen.... is het alleen dat hij nu klaagt nu ze verkouden is of ook als het maar kortdurend is nachts?
Als jij geen oplossing meer hebt vragen aan de buurman of hij dan nog tips heeft want jij hebt alles geprobeerd hoogstwaarschijnlijk heeft die geen tips want er valt niet zoveel aan te doen tja dan houdt het op... veel succes ermee hopelijk draait hij een beetje bij en krijgt die er begrip voor of komen jullie tot een oplossing!