9 Reacties
één jaar geleden
Heb net een kussen gekocht, gaat nog even allemaal in de was maar denk dat ik het vanaf morgen dan eens ga proberen. Als hij het weggooit tja, dan heb ik het alvast liggen voor een later moment maar denk dat hij er wel aan toe is. Dekbed vind ik dan zelf weer ‘te gevaarlijk’ ofzo en vind ik de slaapzak voor nu nog altijd prima
één jaar geleden
Nu ik dit lees heb ik veel herkenning. Onze kleine man slaap veel op zijn knuffel en/of armen. Iemand tips voor een kussen. Er is zoveel keus. Nu hebben wij zelf kussen van silvana. Ligt heerlijk maar weet dus niet of die fijn zijn voor meneertje. Graag hoor ik van jullie😊
één jaar geleden
Wij hebben het kinderkussen van het merk snoozing voor onze dochter van 23 maanden en zij slaapt er heel graag op.
één jaar geleden
Ik heb het aerosleep kussen gekocht, gewoon voor mijn eigen gemoedsrust 🙈 ik vind die beste hard dus of die goed ligt weet ik niet maar mn zoontje gebruikt hem wel (af en toe smijt hij die wel eens uit bed) maar als wij over gaan naar een peuterbed gaan we wel voor een zachter kussen gaan