4 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hpv vaccinatie? Die is toch alleen maar werkzaam als je nooit sex hebt gehad?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Daphnebau

Hpv vaccinatie? Die is toch alleen maar werkzaam als je nooit sex hebt geha ...
Dat is wel het beste, maar mijn ouders hebben toen besloten het mij niet te geven aangezien de prik toen net bestond, en veel slechte verhalen rond gingen. Nu kreeg iedereen die nog geen 27 is, en niet gevaccineerd is een oproep om hem nog gratis te halen. Dus heb ik besloten hem wel te nemen. Het kan ook nog werking hebben als je al wel seksueel actief bent.

茅茅n jaar geleden

Ik heb em nooit gehad (te oud) Maar weet wel dat je ook een slecht uitstrijkje kan krijgen zonder hpv-virus.. en dat zo鈥檔 zelftest-thuis-uitstrijkje alleen daarop test.. Ik had een paar jaar geleden afwijkende cellen zonder hpv. Als je een zelftest thuis doet, dan kijken ze dacht ik alleen naar of je dat virus bij je draagt.. dan waren ze er bij mij dus niet achter gekomen. Hier is het vanzelf weer goedgekomen gelukkig en was het niks ernstigs (ik denk achteraf dat het kwam door m鈥檔 toen nog onontdekte endometriosecyste (wist niet dat ik endo had) die irriteerde daar..) Hoop dat je bijwerkingen snel over zijn!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Gietertje

Ik heb em nooit gehad (te oud) Maar weet wel dat je ook een slecht uitstrij ...
Of in ieder geval testen ze alleen door als je dat virus bij je draagt Als je hem niet hebt, word je dacht ik meteen goedgekeurd..