11 Reacties

4 jaar geleden

Word vaak nog donkerder hoor! Meeste baby’s worden wit geboren en worden met de tijd donkerder

4 jaar geleden

Kleur gaat zeker nog bijtrekken.. kleur van z’n balletjes is waarschijnlijk de tint die hij gaat krijgen 😅 ogen kunnen ook nog maanden duren voor ze hun uiteindelijke kleur hebben..

4 jaar geleden

Dat kan in sommige gevallen nog wel even duren. Soms is pas met 6 maanden de kleurverandering te zien en heb ook weleens gehoord dat het pas met 3 jaar komt. Of in elk geval de definitieve huidskleur. Gefeliciteerd trouwens met de geboorte van jullie kleine❤

4 jaar geleden

Jaaa ik zag toevallig de kindjes van Nienke vd Plas. Die waren ook vrij blank bij de geboorte en kregen later een donkere huidskleur! Gefeliciteerd trouwens 🥰

4 jaar geleden

Vaak zie je het inderdaad aan de nagelriemen! Ik krijg ook een half Antilliaans en half Nederlands kindje ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet! 😍

4 jaar geleden

Reactie op IreenK

Kleur gaat zeker nog bijtrekken.. kleur van z’n balletjes is waarschijnlijk ...
Huidskleur heb ik geen verstand van. Maar oog kleur kan zelfs tot 6 jaar duren. Mijn kinderen hebben tot nu toe alle 3 nog blauwe ogen maar die van de oudste worden wel donkerder. Die is bijna 5. Wij hebben allebei bruin

4 jaar geleden

Oke interessant om te lezen. Ik krijg een Surinaamse en Nederlandse mix.

4 jaar geleden

Hier ook een half Antilliaans half Nederlands kindje op komst. Naast de huidskleur ook heel erg benieuwd hoe zijn haar gaat zijn uiteindelijk 🥰

4 jaar geleden

Ja ik ben zo benieuwd naar elk detail van onze mini mix. 😁

4 jaar geleden

Ik heb 2 kids van mijn ex ze zijn half afrikaans en half nl mijn oudste was licht met de geboorte en is later wat donkerder geworden mijn jongste was wel iets donkerder met de geboorte en hij is donkerder dan zijn broer het ligt er ook aan wat je kind meekrijgt van jouw en je partner .ik heb een licht getinte zoon lijkt meer op mij en heeft slag in het haar en een getinte zoon met krulletjes en is een echt afrikaantje net zijn vader 😁

4 jaar geleden

Reactie op Annoniempje 100

Ik heb 2 kids van mijn ex ze zijn half afrikaans en half nl mijn oudste wa ...
Vanaf waneer begonnen je kindjes donkerder te worden? Ons zoontje is bijna 2 weken oud