Ineens is onze dochter heel vroeg wakker en begint de dag dan ook.
En s nachts huilt ze ineens meerdere keren tot echt wakker zijn.
Moet zeggen dat ik dit wel weer even pittig vindt. Zal vast bij de leeftijd horen. Slaap regressie rond de 2 jaar lees ik zou het kunnen zijn.
Herkenbaar voor meerdere dat er ineens weer andere dingen zijn rondom het slapen?
Pff ja nou precies wat je zegt…
Soms ook echt krijsen en ontroostbaar huilen. Enige wat momenteel helpt is om hem bij ons in bed te leggen. Vindt het echt een zware dit keer 😅
Zeker herkenbaar! Ik merk het wel aan meer dingen dat mijn zoontje door een cognitieve verandering lijkt te gaan. Hij is veel aanhankelijker en huilt ook opeens weer als ik hem naar het kdv breng sinds iets langer dan een week ofzo. Hij wordt ook sinds een week veel vroeger wakker dan normaal en 's nachts lijkt hij ook veel te dromen. Vannacht huilde hij in zijn slaap en zei iets over zijn schoenen.
Hij is verkouden dus ik dacht eerst dat het daar wel door zou komen, maar nu ik over de 24 maanden slaapregressie lees lijkt me dat veel logischer. We kunnen binnenkort wel weer een grote verandering verwachten qua taal en motoriek. Wat worden ze toch snel groot hè 🥹
Hier hetzelfde ja. Vandaag 4.45 😵💫 ze slaapt gelukkig s nachts wel door maar ze komt moeilijker in slaap en in de vooravond wordt ze soms ook een paar keer wakker. Hoop dat ze snel weer wat langer gaat slapen…
Hier hetzelfde ja. Vandaag 4.45 😵💫 ze slaapt gelukkig s nachts wel door ...
Pfff, dat is wel heel vroeg. Hier is het 45 minuten laten. Waar ze normaal ongeveer rond 6:15/6:30 wakker was.
En ineens enorme driftbuien ook.
Het is wat deze leeftijd
Hier ook, echt gillen in haar slaap, vroeger wakker, angstiger en meer aand ...
Oef dat is dan wel helemaal pittig ja met een baby erbij.
Ik vind het soms al moeilijk om het gezellig te houden met 1 kind en wat minder slaap voor mijzelf
Zeker herkenbaar! Ik merk het wel aan meer dingen dat mijn zoontje door een ...
Ow dit inderdaad!
Bij ons nu een week ofzo dat ze veel vroeger wakker is. En dat je denkt er is echt niks aan je ritme veranderd. Alles is hetzelfde gebleven. Of ineens s nachts heel veel roepen en huilen en wakker.
Het is een fase.... zucht