5 Reacties

9 maanden geleden

Nee hoor, (ben zelf pedagogisch medewerkster) een kaartje met een persoonlijke boodschap is soms al meer waard dan een cadeautje. En alles wat je wel wilt geven (thee mok met thee en een chocolaatje bijvoorbeeld) is dat net zo goed. Iets met een gegeven paard niet in de bek kijken 😃 het is al lief dat je iets geeft! 🎄 en geef je niets is er niemand die je daar op aan kijkt 😃

9 maanden geleden

Ja ik wil dit ook heel erg graag doen, ben die meiden zooo dankbaar 👏 Super lief en goede zorg, ze leert daar ook zo veel! Ben echt heel tevreden en wil ze even een extra bedankje geven met kerst. Ik denk ook iets van de bakker wat lekkers ofzo.

9 maanden geleden

Ik geef vaak iets voor de leidsters. Heb al eens een bloembollen pakket gedaan. En een kratje met een glas en blikje drinken Voor het afscheid van de babygroep heb ik een canvas tas gedaan met bloemzaadjes erin. Op de tas stond "teach them, love them, watch them grow" Heb voor nu amber blokjes en een mini raspje gedaan. Doe er een kerstkaart en een kersthanger die mijn zoontje zelf gemaakt heeft bij. Ben zelf ook een pedagogisch medewerker en vind het altijd super leuk als we gewaardeerd worden. Ik zou ook al erg blij worden van een tekening of een kaartje.

9 maanden geleden

Ik werkte als leidster en ik vond het altijd leuk om gebak, chocolaatjes. Iets lekkers van de bakker te krijgen. Voor in de pauze als de kids sliepen tipp!

9 maanden geleden

Ik geef wat lekker douche spul. Ik weet niet of het een ding is maar ik vind het als peuterjuf ook altijd leuk om iets te krijgen dus geef ik zelf ook altijd wat. En voor de zomervakantie ook altijd