Mijn zoontje is 2 jaar en heeft nog geen enkele nacht doorgeslapen niet in zijn bed en ook niet als hij bij ons ligt.
Heb al vanalles geprobeerd:
Nachtlampje
Projector met sterren en de maan die ronddraait in het wit of andere kleren.
Witte ruis
Met slaapzak/zonder slaapzak
Met een tshirt van mij op zijn matras
Niets helpt
Ik moet ook echt nog bij hem zitten om zijn melk te geven in de avond want hij valt niet vanzelf in slaapt in zijn bed nog nooit gedaan zelf als hij zo moe is overdag gaat hij hem niet gaan leggen en in slaap vallen.
Zelf nu met kerstavond ook niet het was 22:30 en hij was nog wakker maar van het moment we in de auto zitten en rijden valt hij toe!
Vanavond ook weer zijn melk was op(terwijl ik bij hem zat en het hem gaf) en hij bleef maar ronddraaien dus heb hem in zijn bed gezet maar van het moment dat ik hem leg staat hij al terug recht en begin hij te huilen alsof ik hem verlaat het is zo dat hij zich zo hard forceert dat hij meerdere malen kokhalst en als het opeens stil is weet ik dat hij heeft gespogen. Dus heeft hij nu al een paar keer gedaan.
Wat kan ik nog meer doen waardoor hij door slaapt in zijn bed want in midden van de nacht word hij wakker en niets helpt om hem terug in slaap te krijgen tot hij bij mij in bed lig en enkel naast mij niet naast papa!
Ik ben moe aan het worden en ik merk vanavond ook dat ik meer boos word op hem voor kleine dingen en dat wil ik echt niet meer hebben en er moest een oplossing komen.
Dus tips zijn echt hartelijk welkom