8 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Cindy11
Heel onpedagogisch, maar ik geef ons meisje soms de telefoon met juf roos o ...
Haha ja soms werkt dat. Maar net als vanmiddag viel hij met zn krentenbol in zn mondhoek en peppa pig op mn telefoon in zn hand in slaap. Misschien moet ik me er gewoon bij neerleggen. Maar vind het zelf ook altijd wel lekker dan na n drukke ochtend zwemmen ik eventjes tijd heb voormezelf 😋
één jaar geleden
Reactie op Cindy11
Heel onpedagogisch, maar ik geef ons meisje soms de telefoon met juf roos o ...
Bij ons werkt alleen Coco melon voor wakker houden. Geluid hard erbij aan. BabyCrack is het, werkt altijd. Het voelt stom, maar hier is het slaapje echt enorm nodig voor alle partijen.
één jaar geleden
Reactie op jipzz
Haha ja soms werkt dat. Maar net als vanmiddag viel hij met zn krentenbol i ...
Oeeeh heel herkenbaar hoor! Hier precies hetzelfde en dan is het stiekem toch balen als ze niet meer in hun bedje willen slapen..dus geen tips vanuit deze kant maar vooral veeeel herkenning haha
één jaar geleden
Dat is lastig inderdaad.
Kan je eventueel iets eerder weer weggaan, zodat hij net dat stukje in de auto nog wakker kan blijven (met of zonder filmpjes)
Of kan het helpen om hem wakker te maken na de auto rit, nog even thuis spelen en wat drinken en daarna in bed? Dat het een soort powernapje is geweest.
Of zijn er nog dingen die je kan doen die het overleggen helpen? Bv voordat je weggaat dr gordijnen al dicht en de slaapzak klaarleggen?
één jaar geleden
Ik wil graag iets op het hart drukken, natuurlijk is dit een ander contrast dan na 1 middagdutje in de auto!!
Laat zoveel mogelijk je kindje in bed slapen en niet in de auto.
Door refluxziekte in combinatie met koemelkallergie spuugde onze dochter extreem veel, kon ook niet plat liggen. Ipv te helpen kregen we de tip; ga maar rijden dan zit ze rechtop en kan ze toch slapen. Slapen is belangrijker...
Nu dus het gevolg dat ze überhaupt overdag amper nog slaapt maar wij wel elke keer kunnen rijden. Niet alleen vervelend maar kost ook bakken met geld. En wat wij ook doen zodra ze overdag (met hetzelfde bedritueel als in de avond) in bed word gelegd is het godzilla in de hel.