20 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Daphne90
Hoeveel slaapjes doet je zoontje nog overdag en hoelang is de slaap overdag ...
Ja was ik idd al mee bezig. Meestal smorgens nog half uurtje en smiddags doet ie meestal 1,5 uur. Maar wilde over op 1 maar ja vanmorgen om 5 uur wakker dan gaat ie dat helaas echt niet redden dus net na grote strijd in slaap gekregen 😅
één jaar geleden
Reactie op Postje
Ja was ik idd al mee bezig. Meestal smorgens nog half uurtje en smiddags do ...
Dit had ik dus ook in het begin, alleen helaas moet je toch proberen om hem wakker te houden, desnoods de eerst dag rond half 12 naar bed en dan steeds iets opschuiven.
Zo word de vicieuze cirkel doorbroken 😊
één jaar geleden
Hier ook al ruim 2 week gedoe met slapen. Niet met in slaap vallen maar wel s’nachts veel wakker worden en ineens om 5u wakker worden ipv 7u 😵.
We hebben het ochtenddutje nu ingekort naar max 30m en smiddags slaapt hij 1-1,5u.
We hebben ook 3 dagen geprobeert om hem maar 1 dutje aan te bieden en hem dus wakker te houden, maar hij raakte extreem oververmoeid en de nachten werden steeds erger. Dus ik denk dat we gewoon het ochtenddutje steeds stapje voor stapje gaan inkorten en hopelijk gaat hij opgeefment weer normaal om 7u wakker worden.
Tot die tijd is het bikkelen.. want we zijn echt geslooooopt 🥲
één jaar geleden
Reactie op Amooma
Hier ook al ruim 2 week gedoe met slapen. Niet met in slaap vallen maar wel ...
Ja het is echt zwaar dat slaap te kort. Vannacht 2,5 uur wakker en om 5:45 weer wakker. Het is echt door bikkelen. Vooral nu op t werk dan ben je echt toe aan een middagdutje 🥹
één jaar geleden
Reactie op Amooma
Hier ook al ruim 2 week gedoe met slapen. Niet met in slaap vallen maar wel ...
Wat fijn om hier herkenning te vinden!
Ons zoontje, ook 16mnd, sliep lekker tot 6.30/7.00u. En sinds een week is het nu steeds 04.30u. Dan krijg ik 'm vaak nog in slaap, maar dan maar voor 45min. Dus alsnog vroeg dag.
Hij doet thuis nog twee dutjes. Beiden van maximaal 1u, vaak korter. Op de opvang slaapt hij regelmatig niet of zeer kort (als in: 20 a 30min). Hij komt dan duidelijk moe, witjes, thuis. Maar is altijd al zo geweest.
Als hij thuis is, geeft hij duidelijk aan die ochtend dut nog nodig te hebben en ook de middag doet hij nog graag.
één jaar geleden
Bij ons opeens weer 1 dutje van 30 min. Elke keer hard huilen bij het naar bed brengen. Tijdens het autorijden valt hij inslaap dus wel echt moe. Maar in zijn bedje is het een drama. Snachts ook opeens heel veel wakker.. ik denk hier laatste sprong! Halleluja bijna van die #%€#& sprongen af 😂
één jaar geleden
Reactie op MamaSavi
Bij ons opeens weer 1 dutje van 30 min. Elke keer hard huilen bij het naar ...
Hihi die sprongen stoppen niet. Alleen de app stopt... 😅
één jaar geleden
Reactie op Daphne90
Hoeveel slaapjes doet je zoontje nog overdag en hoelang is de slaap overdag ...
Ik zou ook wel naar 1 slaapje willen maar omdat hij vaak om 5:00 wakker is red hij het niet om zolang wakker te zijn.. We maken hem wel na 30min wakker bij zijn ochtend dut
één jaar geleden
Reactie op Evachristina90
Hihi die sprongen stoppen niet. Alleen de app stopt... 😅
Huh ik had ook zoiets gelezen dat er 10 sprongen zijn
één jaar geleden
Reactie op MamaSavi
Hahah meen je niet!! Op google staat dat er 10 sprongen zijn. Ik vierde al ...
Jaaa dat! Oke fases gaan niet voorbij😂😂 maar sprongetjes wel dacht ik dus ook