8 Reacties

7 maanden geleden

Wij nemen altijd het campingbedje mee, slaapzakken, wat speelgoed (blokken, auto's, boekjes), zijn knuffel. Drinkbeker, slabbetje. Luiers, doekjes, kleding en pyjama's, hydrofiele doeken. En toch nog ook de wandelwagen of buggy

VRIEND

7 maanden geleden

neemt er nog iemand kinderstoeltjes of wandelwagens mee of tegen deze tijd niet meer?

7 maanden geleden

Reactie op Hepziba

neemt er nog iemand kinderstoeltjes of wandelwagens mee of tegen deze tijd ...
Kinderstoel sowieso niet, daar zit hij thuis ook niet meer in. Simpele inklapbuggy vind ik wel handig voor als hij moe is, of ik hem even wil vastbinden 🤭. En misschien een potje mee? Vakantie is een mooie gelegenheid om zindelijk worden te oefenen, zeker als het mooi weer is ;)

7 maanden geleden

Ow ja en verder (voor de langere vakantie): UV pakje/shirt, iets van emmertje/schepje/gietertje, snacks en wat speelgoed voor onderweg

7 maanden geleden

Step met zitje en duwstang ipv buggy Flessenwarmer Wij nemen wel kinderstoel mee, zo een van Ikea. Eigen campingbedje Temperatuurmeter Nachtlampje Bolderkar Speelgoed voor in restaurants zonnebril zwemschoentjes (slipslop ofzoiets) zwembandjes ehbo setje, muggenstickers, zonnebrand etc. SOS bandje

VRIEND

7 maanden geleden

nemen jullie luirzakjes mee of voldoen boterhamzakjes?

7 maanden geleden

Reactie op Hepziba

nemen jullie luirzakjes mee of voldoen boterhamzakjes?
ik neem luierzakjes mee, gebruik ik thuis ook gewoon.

6 maanden geleden

Zetpil paracetamol 125 of 250 Boekjes Luister CD Bio bellenblaas Paar verschillende speeltjes Gezonde snacks (kijk daar bij DM) Zonnenbril Petje Sokken met anti slip (bij DM) Zonnenbrand Paar zwemluiers Driewieler bv. Bandits & Angels