6 Reacties

één jaar geleden

Ik maak elke ochtend een lekker brintapapje met banaan en plantaardige yoghurt en een beetje water. Al 6 maanden een dikke hit! En snel klaar :)

één jaar geleden

Hier 's morgend melk en indien meer tijd een boterhammetje een uurtje later met wat boter of smeerkaas 's middags groentepap dan fruitpap zn 's avonds soms soep ook wa boterham soms eet soms wat warm mee me ons of een restje van 's middags dat hij opeet en dan voor slapen gaan nog wat melk

één jaar geleden

Sochtends eet mijn zoontje brinta met amandelmelk en iets van fruit erdoorheen of havermout, soms maak ik Banaan pannenkoekjes of normale pannenkoeken heel afentoe een beetje Kokoskwark met wat Granaatappel besjes of blauwe bessen ofzo maar in iedergeval wel iets waarvan ik weet dat het goed vult. In de avond eet hij gewoon met ons mee en ik heb altijd in de vriezer groentes zoals rode kool liggen voor als wij een keer laat eten of ongezond eten dat hij in ieder geval wel zijn groentes binnen krijgt

één jaar geleden

Wij geven in de ochtend altijd 1 volkoren boterham met korst Beleg varieert; Appelstroop Vega paté Kokosbrood Pindakaas Vijgenpuree Jam (minder zoet van Hero) Wij hebben het wel wat moeilijker, worst vind ze nog steeds niks en ze heeft koemelkallergie.

één jaar geleden

Ohja avondeten alles wat wij eten (tenzij koemelk...)

één jaar geleden

Reactie op Kira20

Wij geven in de ochtend altijd 1 volkoren boterham met korst Beleg varieer ...
Ohja en sindskort krijgt ze ook honing