Bij ons ook een broertje of zusje en dus ook een nieuwe kamer maar of ze daar blij mee is is nog afwachten, haha. Dus toch maar even na denken over een echt cadeau...
Hier een nieuwe loopfiets van ons, het nieuwe poppenhuis van Little Dutch van de opa's en oma's. Verder heb ik stapelstenen gekocht voor de Sint (na-apers want vind ze veel te duur 🙈) en connetix via Amazon en kinetisch zand en spelletjes ingeslagen.
We hebben al een loopfiets en ze kan al op een driewieler fietsen. Dus we kopen een fiets. Verder heb ik boeken en heel veel speelgoed van Grimms, tenderleafs en litlle dutch.
Hier wordt het een scoot and ride highwaykick 1. Dat is een in hoogte verstelbare loopfiets die je in een handomdraai omzet naar een step.
Daarnaast wat voorleesboeken (De aap met de blauwe billen en Beer moet nodig poepen 😆)
Het spelletje "Mijn eerste boomgaard" van Haba
Een knutselset van Ses my first met vingerverf e.d.
Een puzzel van Bing
Aan de familie vraag ik meer voorleesboeken, spelletjes van Haba, Duplo en een bumba gitaar, want hij is gek op de gitaar "taar" van m'n man.
Wat hier overigens ook een hit is is het spelletje "Colorino". Super leuk en leerzaam.
We wilden een loopfiets doen, maar heeft hij inmiddels al. Hij was echt uit z'n oude gegroeid.
Nu wordt het een step 👌
Aan familie klei, toet toet autos, boeken, magnetisch speelgoed gevraagd.
Wij geven een leertoren. Van mijn ouders krijgt ze een 2wiel loopfiets. En van mn schoonouders een buitenmodderkeuken. Verder heb ik veel knutsel spulletjes gevraagd en wat dingen voor de speelbak. Had wel het idee dat wat ik nu op haar lijstje heb gezet voor haar verjaardag en wat ze niet krijgt dat ik dat dan maar voor Sint ga halen.
Gekleurd papier.
Stiften
Lijmstick
Wasco krijt
Stickers
Kleurboek
Tekenblok
Placemat
Stempels
Van die uitdruk figuurtjes soort perforator maar dan met een figuurtje.
Klei met benodigdheden
Verf
Van die spons verf kwast dingen
Vliegerpapier
Kleurpotloden
Wij hebben hem een grote houten garage gegeven. Verder heeft hij een houten treinbaan, autootjes, een voorleesboek en een verstopspel gekregen.
En nu dus weer wat verzinnen voor Sinterklaas 🙈