23 Reacties

één jaar geleden

Wij geven hem een set Stapelstenen

één jaar geleden

Wij weten het nog niet zo goed dus ben ook wel benieuwd naar jullie ideeën

één jaar geleden

Hier krijgt hij een zusje 🤣

één jaar geleden

Er werden al topics voor geopend 😉

één jaar geleden

https://community.24baby.be/forum/geboorteclub-november-2021/cadeau-ideeen-2e-verjaardag-B1mjj4

één jaar geleden

https://community.24baby.be/forum/geboorteclub-november-2021/inspiratie-verjaardagscadeau-2-jaar-A1On5A

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Hier krijgt hij een zusje 🤣
Bij ons ook een broertje of zusje en dus ook een nieuwe kamer maar of ze daar blij mee is is nog afwachten, haha. Dus toch maar even na denken over een echt cadeau...

één jaar geleden

Hier een nieuwe loopfiets van ons, het nieuwe poppenhuis van Little Dutch van de opa's en oma's. Verder heb ik stapelstenen gekocht voor de Sint (na-apers want vind ze veel te duur 🙈) en connetix via Amazon en kinetisch zand en spelletjes ingeslagen.

één jaar geleden

Bij ons krijgt hij deze tractor. Hij is helemaal weg van dit ding

één jaar geleden

We hebben al een loopfiets en ze kan al op een driewieler fietsen. Dus we kopen een fiets. Verder heb ik boeken en heel veel speelgoed van Grimms, tenderleafs en litlle dutch.

één jaar geleden

Bij ons krijgt ze een bureautje voor haar verjaardag (van H&M home) en voor Sinterklaas een rugzak van Trixie

één jaar geleden

Hier wordt het een scoot and ride highwaykick 1. Dat is een in hoogte verstelbare loopfiets die je in een handomdraai omzet naar een step. Daarnaast wat voorleesboeken (De aap met de blauwe billen en Beer moet nodig poepen 😆) Het spelletje "Mijn eerste boomgaard" van Haba Een knutselset van Ses my first met vingerverf e.d. Een puzzel van Bing Aan de familie vraag ik meer voorleesboeken, spelletjes van Haba, Duplo en een bumba gitaar, want hij is gek op de gitaar "taar" van m'n man. Wat hier overigens ook een hit is is het spelletje "Colorino". Super leuk en leerzaam.

één jaar geleden

We wilden een loopfiets doen, maar heeft hij inmiddels al. Hij was echt uit z'n oude gegroeid. Nu wordt het een step 👌 Aan familie klei, toet toet autos, boeken, magnetisch speelgoed gevraagd.

één jaar geleden

Wij geven een leertoren. Van mijn ouders krijgt ze een 2wiel loopfiets. En van mn schoonouders een buitenmodderkeuken. Verder heb ik veel knutsel spulletjes gevraagd en wat dingen voor de speelbak. Had wel het idee dat wat ik nu op haar lijstje heb gezet voor haar verjaardag en wat ze niet krijgt dat ik dat dan maar voor Sint ga halen.

één jaar geleden

Wij geven een loopfiets en van mijn ouders krijgt hij een leertoren!

één jaar geleden

Wij hebben vandaag de Ikea hack leertoren gemaakt. Echt een succes hier 😍 https://tussendromenenleven.be/2019/10/zelf-leertoren-maken-ikea-hack.html/

één jaar geleden

Reactie op Livdb1

Wij hebben vandaag de Ikea hack leertoren gemaakt. Echt een succes hier 😍 ...
Ja hebben wij ook! Super leuk!

één jaar geleden

Reactie op babynummertwee

Wij geven een leertoren. Van mijn ouders krijgt ze een 2wiel loopfiets. En ...
Wat voor knutselspulletjes?

één jaar geleden

Reactie op jlandaa

Wat voor knutselspulletjes?
Gekleurd papier. Stiften Lijmstick Wasco krijt Stickers Kleurboek Tekenblok Placemat Stempels Van die uitdruk figuurtjes soort perforator maar dan met een figuurtje. Klei met benodigdheden Verf Van die spons verf kwast dingen Vliegerpapier Kleurpotloden

één jaar geleden

Wij hebben hem een grote houten garage gegeven. Verder heeft hij een houten treinbaan, autootjes, een voorleesboek en een verstopspel gekregen. En nu dus weer wat verzinnen voor Sinterklaas 🙈