18 Reacties
één jaar geleden
Heeeel herkenbaar😩
Iedereen wil voor een dubbeltje op de eerste rang.
Krijg soms biedingen van 5 euro op merkkleding wat ik er dan op heb staan voor 25 euro. En dat terwijl het kaartje er nog aan zit🤷🏼♀️
Als je het dan afwijst, krijg je een bod van 6 euro🥲
Soms is het de moeite niet waard denk ik dan….
één jaar geleden
Nou ik verkoop niet maar koop en dan meestal voor de prijs die er staat. Vorige keer zag ik iets dacht een leuke prijs dus ik betaal gaat die dame te keer van wie zeg dat ik dit voor die prijs wil verkopen ik wil er meer geld voor dus ik zei dat ik dacht dat het de prijs was die er stond en zei als je er meer voor wil hebben moet je er een hogere prijs neer zetten ja toch 🙈. Wat ik toen wilde heb ik bij iemand anders gekocht voor nog iets goedkoper
één jaar geleden
Ik baal soms ook met sommige dingen.. vraag je een bundel aan, voor in totaal 7.50. wordt er 5 euro geboden. Ik wijs het af en doe een voorstel voor 6.50. vervolgens hoor je niks meer.
Waarom vraag je een bundel aan als je het toch niet wil. En als je het dan niet meer wil, zeg het dan eventjes.
één jaar geleden
Vinted gerelateerd: ik kan ineens mijn afhaalpunt die ik altijd neem niet meer aanduiden als ik iets koop. Nog iemand dit al gehad?
één jaar geleden
Reactie op Wondertjes1992
Vinted gerelateerd: ik kan ineens mijn afhaalpunt die ik altijd neem niet m ...
Kan het zijn dat het afhaalpunt vakantie heeft? Ik weet niet welke bezorgservice je altijd gebruikt maar ik begreep dat esso /Texaco is gestopt met Mondial.
één jaar geleden
Reactie op Wondertjes1992
Het is een pakjes automaat van mondial Relay zelf 🤔
Dat is wel gek dan!
één jaar geleden
Ik verkocht altijd kleding via vinted maar nu ben ik er klaar mee. Ik had een doos vol z8 kleding verstuurd de persoon is het niet komen ophalen van het afhaalpunt. Nu heeft zij het pakket als vermist opgegeven en heeft zij het geld terug, en mijn pakket zou zogenaamd retour zijn gestuurd maar is na anderhalve maand nog spoorloos. Pff
één jaar geleden
Ik wilde mijn eerste artikel op Vinted plaatsen maar ondanks dat ik de maat had ingevuld gaf de app aan dat ik dat niet gedaan had😅. Hebben meer mensen daar last van?
één jaar geleden
Reactie op marcellaejms
Ik wilde mijn eerste artikel op Vinted plaatsen maar ondanks dat ik de maat ...
Ja het schijnt een bug te zijn! Hopelijk snel opgelost.
één jaar geleden
Reactie op Angelique126
Ja het schijnt een bug te zijn! Hopelijk snel opgelost.
Lijkt trouwens wel weer opgelost te zijn.
één jaar geleden
Reactie op Merelltje
Heeeel herkenbaar😩
Iedereen wil voor een dubbeltje op de eerste rang.
K ...
Ja, maar dat is toch vreselijk! Ik bedoel als je voor sommige kledingstukken bijna 100 euro hebt betaald en dan nog een lage biedingen krijgt. Hallooo hoe lang dragen ze dit kledingstukken sommige maar 3 a 4 keer.
één jaar geleden
Reactie op MommyOfOne21
Ik baal soms ook met sommige dingen.. vraag je een bundel aan, voor in tota ...
Ja, vreselijk toch! Je biedt al een bodem prijs aan en dan nog een bod. Dan krijg je soms te horen... Ja, dat vindt ik nog te duur voor een paar 2ehandse babykleertjes en dan nog met verzendkosten erbij. Alsof wij geen verzendkosten betalen! Plus, mensen vergeten als verkoper zitten er ook kosten aan verbonden. Bv. verpakking of het wegbrengen.
één jaar geleden
Reactie op SH1986
Ja, vreselijk toch! Je biedt al een bodem prijs aan en dan nog een bod. Dan ...
Ja ik probeer verpakkingen nu dus ook te recyclen. Had vandaag een pakketje dat zo dicht geplakt zat dat het niet te recyclen viel. Dat vond ik toch zonde.