9 Reacties

4 jaar geleden

Dua klopt. - Elif Naz - Elif Nur/Noor Vind ik ook wel mooi klinken. Er zijn zoveel combinaties mogelijk. Mooie naam hoor :) Alles wat een positieve betekenis heeft kan/mag je gebruiken als naam.

4 jaar geleden

Mijn dochter heet youssra wat voorspoed betekend

4 jaar geleden

Reactie op Sem457

Dua klopt. - Elif Naz - Elif Nur/Noor Vind ik ook wel mooi klinken. Er z ...
Nur hadden wij ook tot er een familielid er met onze naam vandoor ging 馃ゲ

4 jaar geleden

Namen die wij voor een meisje (maar weer krijgen een jongen) in gedachte hadden en volgens mij ook combineren met Elif waren Ammar, Nour, Aya en Reham.

4 jaar geleden

Reactie op AmyAnoniem

Namen die wij voor een meisje (maar weer krijgen een jongen) in gedachte ha ...
Ik vind aya heel erg mooi! Ik had eerst Ayana maar omdat dit lijkt op voeten in het turks niet gedaan.. toen kwam me schoonzus opeens met ayla voor haar dochter uiteindelijk heeft ze deze naam toch niet genomen.. is het dan raar om Elif Aya te doen? In principe waren wij eerst.. Telkens als ik een naam heb gaat er een familielid ermee vandoor. Ik had eerst Elif Nur maar toen kwam er opeens een andere familie die haar kind opeeeens zo noemde 馃槖

4 jaar geleden

Als jij Elif Nur precies goed vind klinken, gewoon doen. Ongeacht wie wanneer wat heeft gedaan. Het gaat erom dat jij je er prettig bij voelt wanneer je je kind bij de naam noemt. Anders maak je het jezelf alsmaar moeilijker. En hou de naam geheim tot aan de geboorte.

4 jaar geleden

Reactie op anoniem010010182

Ik vind aya heel erg mooi! Ik had eerst Ayana maar omdat dit lijkt op voete ...
Ik denk dat je vooral moet doen wat zelf goed voelt. Elif Aya klinkt prachtig, net als Elif Nur. Compliment aan je familie toch juist, dat ze ook zulke combinaties maken? En Ayla is niet Aya :) Nur is dan misschien wel Nur, maar zowel de betekenis als de klank zijn ook gewoon mooi. Kiezen wat goed voelt voor jou!

4 jaar geleden

Reactie op AmyAnoniem

Ik denk dat je vooral moet doen wat zelf goed voelt. Elif Aya klinkt pracht ...
Dankjewel 鉂わ笍 Elif Nur blijft echt ons nummer 1.. dus ik denk dat ik die dan ook gewoon neem

4 jaar geleden

Reactie op Sem457

Als jij Elif Nur precies goed vind klinken, gewoon doen. Ongeacht wie wanne ...
Ja ik heb me lesje nu wel geleerd 馃ぃ nooit meer zeg ik de naam haha