8 Reacties

Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Houdt ze deze wel in haar mond tijdens het slapen?😁

3 jaar geleden

Houdt ze deze wel in haar mond tijdens het slapen?😁

3 jaar geleden

Weet niet of het jeukend tandvlees is hoor. Volgens mij is dit gewoon de fase dat ze hun handen ontdekken. Bij ons helpt een speen. Zolang hij die in heeft blijft ie redelijk van z'n handen af. Alleen als ie dan wakker wordt moet de speen er weer even in, anders gaat ie op z'n handen liggen sabbelen en dan valt ie niet opnieuw in slaap haha. Gelukkig ligt ie nog in de coosleeper naast mij, dus de speen er weer in die ik nog half slapend haha.

3 jaar geleden

Geruststellend bericht dit... ons dochtertje heeft spruw, wordt behandeld en lijkt sindsdien zo'n jeuk in haar mond te hebben.. Nu lees ik dit en kan het dus ook heel normaal zijn, tandjes, mond ontdekken, veel kwijlen .. effe aankijken dus

3 jaar geleden

Hoe weet je dat het jeuk is? Mijn dochter zit ook continu met haar handen in haar mond, maar volgens mij is dit gewoon ontdekken..

3 jaar geleden

Reactie op madamejulie

Hoe weet je dat het jeuk is? Mijn dochter zit ook continu met haar handen ...
Ik heb sofia de giraf gekocht en daar is ze non stop op aan het bijten🙈 maar we wachten het af