18 Reacties

5 jaar geleden

Van dat vervellen heb ik ook last! Ben benieuwd of het normaal is 🤦🏼‍♀️

5 jaar geleden

Jaa jeuken al vanaf het begin, koud washandje helpt tegen de jeuk! En goed insmeren met bodylotion of iets. Ik gebruik cherry blossom van nivea dat is een mix van bodylotion met olie daardoor blijft het vettig en elastisch

5 jaar geleden

Kan het geen eczeem zijn?

5 jaar geleden

Het zou ook kunnen zijn dat dit een beetje opgedroogd melk is wat lijkt op vervellen en dus ook de jeuk kan veroorzaken. Ik heb geen idee wat er aan te doen helaas misschien een vettige crème of tepelcreme wat normaal voor bv gebruikt word?

5 jaar geleden

Door de groei van de borsten krijg je dat, heb er ook last van. Idd goed vet houden:)

VRIEND

5 jaar geleden

Blijkbaar maakt je lijf al sinds maand 4 melk aan, en kun je dus ook al melk lellen, heb ik gelezen.

5 jaar geleden

Ik word ook gek van de jeuk!! Vlekken of schilfers nog niet. Maar die jeuk... 😫

5 jaar geleden

I feel you… echt die jeukende tepels 😅 ik loop het liefst zonder bh op het moment

5 jaar geleden

Bepanten, vaseline of medela helpt heel goed. Eventueel om vlekken te voorkomen borscompressen gebruiken.

5 jaar geleden

Verder is het heel normaal dat het vanaf maand 4 begint te jeuken, rood en schilferig is. Dit door de aanmaak van melk wat nu al kan gaan beginnen.

5 jaar geleden

Reactie op Myrtheplat

Verder is het heel normaal dat het vanaf maand 4 begint te jeuken, rood en ...
Ik heb dit ook idd sinds deze week 😅

5 jaar geleden

Ik ben bijna 21 wk en heb hier helemaal geen last van.. af en toe jeuken en dat is het

5 jaar geleden

Ahh dames ik weet oprecht niet meer wat te doen. Nu komt er gewoon vocht uit heel mn tepelhof en brand het. Mijn kleren en bh’s blijven ook gewoon plakken aan mijn tepels🥺 ik ga even in een hoekje huilen hoor

5 jaar geleden

Ik heb dit ook al vanaf het begin. Vorige week heb ik mijn redder in nood gevonden: tepelcreme van de Kruidvat (is pure lanoline) en sindsdien is het echt bijna weg.

5 jaar geleden

Een paar weken geleden ook enorm last van gehad. Dan heb ik tepelzalf gekocht van Weleda, en sindsdien is het veel beter.

4 jaar geleden

Hier ook! Zoogcompressen helpen wel wat tegen de jeuk en de vlekken.. ik smeer wel tepelcreme van weleda of vaseline, maar ook weer niet teveel anders blijft het zo nat. Ook colostrum uit mn tepel gehad (ik dacht echt: wtf..) maar volgens mij ook allemaal een teken dat je lijf zich voorbereidt 🤗

4 jaar geleden

Ik bleek een schimmel op mijn huid te hebben door de hornoonwisselingen, dus daar een zalfje voor gehaald. Hopen dat het over gaat

VRIEND

4 jaar geleden

Ik mag me nu ook aansluiten bij deze groep, sinds vannacht. Mijn man merkte korstjes op, op mijn tepels en toen ik mijn bh van gisteren checkte, zag ik daar ook gele korreltjes in zitten. Gelukkig verlies ik nog niet echt vocht, maar dit was wel een teken dat ik maar even naar de winkel moet voor zoogkompressen, toch?