8 Reacties

3 jaar geleden

Ik werk zelf in de kinderopvang en vind het altijd leuk als ouders er aan denken. Als zou het een tekening zijn. Ik zelf haal een chocoladereep en doe er dan een leuke wikkel omheen.

3 jaar geleden

Ik geef altijd chocola.

3 jaar geleden

Ik heb een leuke schrijft en pen van de Hema leuk in gepakt en dan een tekening die ze gemaakt heeft erbij met een leuke tekst! Ik ben zelf ook leidster en vind het ook altijd leuk als ouders er aan denken

3 jaar geleden

Ze vieren het bij ons morgen op de opvang. We nemen een doosje Milka chocolade mee voor de leidsters. Afgelopen week hebben we op verzoek van de opvang voor de leidsters theezakjes versierd met een soort van hoesje er omheen. We zijn samen op de grond gaan zitten en hebben voor het eerst geknutseld. Oftewel ik hield een stift vast en meneertje ramde op m'n hand en zo hebben we wat 'getekend' 😂 En ons ventje mag ook verkleed komen, het thema is filmsterren en iedereen mag z'n mooiste pak of jurk aan. Zo schattig 🥰

3 jaar geleden

Ik wist niet dat het een ding was 😅 maar ik ben zelf docent en vind het zelf ook heel attent wanneer ouders aan dit soort dingen denken. Dus heb net een doosje Ferrero Rocher gehaald, en dan doen we een kaartje met iets als “ Job vindt jullie goud waard! “

3 jaar geleden

Ik heb een doos merci gehaald met de tekst 'dreamteam' erop en daarbij een kaartje met een versje en bedanktekst vanuit ons. Wil mijn dochtertje hier ergens de komende dagen nog een 'tekening' in laten maken. Het gaat om het gebaar toch? 😊

3 jaar geleden

Hier een blikje kruidnoten, een knutsel en een kaart. Het gaat volgens mij vooral om het idee 😁

3 jaar geleden

Ik heb een lief kaartje geschreven voor de leidsters!