7 Reacties
één jaar geleden
Hier werkt het dat papa/oma/opa ook geknipt wordt. Ik plan dus een afspraak in met 1 van hun. Hij zit dan bij mij op schoot en kan ondertussen ook kijken hoe een ander geknipt wordt.
Eerst vond hij de tondeuse verschrikkelijk, de laatste keer boeide hem het niet.
Wat mij ook wel opviel is dat hij dit keer door een man geknipt werd. Deze deed alsof het gewoon normaal was. Tuurlijk werd hij anders benaderd maar er werd eigenlijk geen aandacht aan besteed dat het bijzonder zou zijn. En dit werkte voor hem ook goed.. en werd het denk ik toch minder spannend op 1 of andere.manier. tuurlijk was hij er op het laatst klaar mee, maar dat snap ik ook wel.
één jaar geleden
Heeel herkenbaar. 1e keer was drama. 2e keer ging heel iets beter. 3e keer durfde ik het alleen aan, maar dat ging weer niet goed. 4e keer weer ontzettend drama. Schreeuwen en het vocht kwam aan alle kanten uit hem🙈. Hij is dan ook erg gefocust op mij, dus hebben besloten dat ik de volgende keer thuis blijft. Kijken hoe het dan gaat.
Hij ziet dat ik thuis de haren van mijn vriend die, maar dat maakt helaas niks uit.
Als hij stil kan zitten dan durf ik het zelf wel aan, maar niet als hij alle kanten opgaat.
één jaar geleden
Hier geluk met een tante die kapster is 🥰
Ze vond het niet eens spannend geloof ik.. zat heel netjes en het was ook 3 minuten en klaar ofzo 😂
Maar het had toch indruk gemaakt denk ik, want 2 weken later had ze het verteld aan de juf van de opvang dat haar haar was geknipt.. wel door mij ipv door haar tante, maargoed, ik was trots dat ze zoiets had verteld 😂
één jaar geleden
Hier ga ik niet meer naar de kapper met mn zoontje. Vond het zo zielig de laatste keer hij gilt alles bij elkaar. En voor wie ? Hij vind zn lange haar niet erg 😋 wij hebben een thuiskapper gevonden. Lekker in de eigen omgeving met n koekje en speelgoed voor de tv. En ze neemt alle tijd voor hem. Hij is vorige keer al spelend (toren bouwen) geknipt ging prima.
één jaar geleden
Mijn vriendin knipt mijn zoontje gelukkig. Hij vind het ook verschrikkelijk maar is helaas wel nodig haha. Laatste keer gebruikte ze geen tondeuse ging al beter.