Hi!
Ik ben even benieuwd naar jullie mening.
Ons kleintje gaat nu al een paar maanden naar de kinderdagverblijf, ik merk dat ze het daar verder leuk heeft, eet goed, slaapt goed, vind de begeleidsters erg leuk, omdat ze gelijk naar hun toe gaat wanneer ze afgezet wordt, dus in dat opzichte dik tevreden. Nu het volgende, ik krijg qua communicatie best weinig te horen naar mijn gevoel. In de app wordt er alleen genoteerd of ze goed heeft gegeten, wanneer ze heeft geslapen, tussendoortjes heeft gehad (ook niet altijd wat voor eten) en af en toe een foto. Meestal haalt mijn man haar op, en enige wat we tot nu toe te horen krijgen bij het ophalen bijvoorbeeld, is gewoon dat alles goed is gegaan. Ik vind dat nu best wel een beetje vervelend. Ze is daar 3 volle dagen, heb zo het gevoel dat ik er weinig van mee krijg. Bij anderen hoor ik dat ze om de zoveel tijd 10 minuten gesprekken hebben, rapporten en wordt altijd overlegd of dingen geadviseerd. Wij horen dat nooit, ook geen gesprekken qua ontwikkeling of wat dan ook.
Hoe gaat dat bij jullie op de kinderdagverblijf?
Wil hier eigenlijk wel over in gesprek gaan omdat ze daar toch wel 3 volle dagen is.
Of overdrijf ik een beetje haha?