10 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben ook de kidsmill up. Bij ons past onze zoon nog wel en zal ook nog niet durven hem weg te halen. Ik denk rond de 2 jaar pas?.. Wij hebben de tuigjes erin maar op een of andere manier krijg ik die niet om. Misschien verkeerd gezet maar anders zou dat wel een goede oplossing zijn. Gewoon uitproberen

één jaar geleden

Wij hebben een stokke. Is volgens mij wel te vergelijken met kidsmill. Ze zit nu al langer dan een maand zonder iets. Ze is er 1x vanaf gevallen en sindsdien blijft ze goed van de rand vandaan. Ze kan er ook zelf op en af klimmen. Ze ging met beugel ook al staan, dus voor haar had de beugel ook geen nut meer.

één jaar geleden

Reactie op SA2021

Wij hebben ook de kidsmill up. Bij ons past onze zoon nog wel en zal ook no ...
Hebben jullie het zitvlak nog op dezelfde hoogte? Ik dacht mss helpt het als ik deze 1tje naar beneden doe. Ga dat zo even testen. Het tuigje werkt wel perfect, alleen ze vind t zelf niet zo fijn (wss omdat ze t niet gewend is)

één jaar geleden

Reactie op HWest

Wij hebben een stokke. Is volgens mij wel te vergelijken met kidsmill. Ze z ...
Zonder tuigje gaat dat bij ons nog niet. Ze gaat continu voorover hangen of probeert op te staan of iets van tafel te pakken. Ze zit nooit echt rustig in de stoel🙈

één jaar geleden

Reactie op Merelltje

Zonder tuigje gaat dat bij ons nog niet. Ze gaat continu voorover hangen of ...
Ze gaat bij ons ook staan en soms komt ze op de tafel. Maar inmiddels weer ze dat ze dan op de grond moet, dus gaat ook dat beter.

één jaar geleden

Reactie op Merelltje

Hebben jullie het zitvlak nog op dezelfde hoogte? Ik dacht mss helpt het ...
Ohja dat kan ook een goede oplossing zijn. Wij hebben hem nog op de zelfde stand. Wij hebben trouwens wel het voetenplankje weg en het blad vast gemaakt wat al toen die net erin zat stond hij elke keer op. Zn voeten rusten nu gewoon op die stang. Bij ons zit de kleine in een tuigje op het kinderdagverblijf. Is denk ik inderdaad gewenning

één jaar geleden

Ik ga het beide eens proberen! Tuigje en plankje lager. Dan kijken welke beter werkt haha. Nadeel van plankje lager, is dat ze zo laag aan tafel/blad komt te zitten🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Hier zit onze man al los op de TrippTrap sinds hij 15 maanden is 😅 Hij begon er met de beugel al heel vroeg uit te klimmen (wat gevaarlijk was natuurlijk) en het tuigje vond hij ver-schrik-ke-lijk. En ik wilde niet dat hij een negatieve associatie kreeg met aan tafel zitten, dus vandaar dat we hem los laten zitten. Gaat prima! Behalve dat ie een korte spanningsboog heeft en het erg leuk vindt om er op en af te klimmen ;) Maar hij weet heel goed dat ie tijdens het eten aan tafel moet blijven (al is het maar 5 minuten). Succes!

één jaar geleden

Reactie op Merelltje

Ik ga het beide eens proberen! Tuigje en plankje lager. Dan kijken welke be ...
Hm ja want het blad van de kinderstoel is er natuurlijk vanaf. Lastig.. ik denk dat als je de stoel tegen de tafel aanschuift met alleen een tuigje om het een soort zelfde effect heeft.. succes!

één jaar geleden

Hier ook de kidsmill up en ik snap wel wat je zegt. Volgens mij hebben die net wat minder ruimte dan de stokke. Misschien het plankje (waar je eten op zet) wel nog even behouden? Dat heb je toch nog iets meer steun. Ik heb ook geen idee hoor, het is een beetje uitproberen 🤭