30 Reacties
2 jaar geleden
Wij gaan ook binnenkort op vakantie met het vliegtuig. Ik heb bewust een buggy gekocht. Ze er is er nog een beetje klein voor maar ik vind het zonde om de dure kinderwagen mee te nemen. Ze gaan al niet zo netjes om met de koffers laat staan met de kinderwagen. Daarom een buggy die makkelijk inklapbaar en ligt is. Zodat die mee kan als bagage eventueel
2 jaar geleden
Ik was bij babypark gisteren en die man die mij hielp met het uitzoeken van de buggy die zei dat het dood zonde is om de kinderwagen mee te nemen en dat hun na de vakantie periode heel veel kinderwagens terug krijgen die hartstikke scheef zijn doordat ze niet zo voorzichtig met de kinderwagens omgaan.
2 jaar geleden
Reactie op kimalain
Ik was bij babypark gisteren en die man die mij hielp met het uitzoeken van ...
Maar is een prampack in dit geval niet net zo verstandig? En anders lijkt het me gewoon verzekeringswerk toch? Ik kan wel een buggy van 200e aanschaffen maar als die beschadigd is het net zo zonde denk ik?
2 jaar geleden
Wij zijn eind feb op vakantie gegaan. Heb van baninni een duo wagen, her en der wel paar krasjes maar verder nog goed in orde. Vond zelf wel prettig dat de kleine onderweg, wel comfortabel kon liggen/slapen.
Ons duo wagen is uitklapbaar in 3 onderdelen en dat was geen probleem.
Anders op markplaats kijken voor 2e hands kinderwagen, als je echt geen schade wil aan je eigen/nieuwe kinderwagen..
2 jaar geleden
Reactie op T6543
Krasjes E.d. maakt me niks uit. Tis immers een gebruiksvoorwerp. Gaat me er ...
Wij vlogen via tui en ging het gewoon in het ruimbagage. Kinderwagen hoefde we pas in te leveren, vlak voor de deur van het vliegtuig zegmaar.
Anders even op de site kijken van hun ?
2 jaar geleden
Reactie op Chantal Moes
Wij vlogen via tui en ging het gewoon in het ruimbagage. Kinderwagen hoefde ...
Helaas heb ik bij de website vraagtekens. En een Engelse klantenservice.. en laat mijn Engels niet al te best zijn dus dacht wellicht heeft hier iemand onlangs met ze gevlogen. Anders toch even mijn beste Engels op zetten van de week en een telefoontje wagen
2 jaar geleden
www.reisbaby.nl, verhuurt voor een hele leuke prijs een yoyo buggy die te gebruiken is vanaf 0 maanden en mag mee als handbagage in het vliegtuig!
2 jaar geleden
Reactie op T6543
Helaas heb ik bij de website vraagtekens. En een Engelse klantenservice.. e ...
Dit vond ik op hun site
2 jaar geleden
https://www.vueling.com/nl/vueling-diensten/bereid-je-reis-voor/reizen-met-kinderen
Een linkje, kom je op informatie pagina voor reizen met kinderen
2 jaar geleden
Wij hebben een travelbag gekocht (van Bugaboo, maar de Joolz pas er dus ook in) via Marktplaats voor 30 euro. Je kunt die evt ook huren of van mij overkopen haha.
De wagen is totaal niet beschadigd en we hebben ook luiers enzo meegenomen.
https://www.bugaboo.com/nl-nl/accessoires/tassen/bugaboo-compact-transporttas-MI001454.html
2 jaar geleden
Wij hebben ook gewoon de kinderwagen meegenomen, en een beschermhoes erom. we hebben geen krasje niks gehad👌🏻 en onze kleine man heeft top geslapen erin, vrienden van ons hadden buggy meegenomen met hun dochtertje van 16 weken en die hebben daar echt spijt van gehad want je ligt er toch een stuk opener in dus zij sliep niet goed. Maar is ieder voor zich natuurlijk..
2 jaar geleden
Wij zijn net terug van onze eerste vliegtrip met 5 maanden oude baby. Buggy was nog onmogelijk omdat ze alleen nog maar mag liggen. Maar viel ons alles mee. Vlogen met de klm en mochten onze kinderwagen (bugaboo fox2) bij de gate rustig uit elkaar halen en in de reistas stoppen en afgeven. Na de vlucht stond de tas weer klaar bij uitgang van het vliegtuig, en konden we alles weer rustig in elkaar zetten. De reistas van bugaboo is heel goed en niets beschadigd.
2 jaar geleden
Reactie op ND1992
Wij zijn net terug van onze eerste vliegtrip met 5 maanden oude baby. Buggy ...
Dat klinkt fijn! Wij hebben nu een prampack aangeschaft (2e hands) omdat wij een Mutsy kinderwagen hebben en deze universeel schijnt te zijn.. en dan maar hopen dat ze bij ons net zo vriendelijk zijn als bij jou!
2 jaar geleden
Ik weet niet voor kinderwagen je hebt maar ik ben 2 weken geleden met mijn baby van 4,5 maand naar Turkije en heb mijn Joolz kinderwagen meegenomen. Ik heb toen via marktplaats een reistas van Joolz bij iemand gehuurd waar heel de kinderwagen in past en dat ging perfect! Mijn kinderwagen mocht mee tot aan de gate en daarna ging die het ruim in.