9 Reacties

één jaar geleden

Gewoon een bak naar keuze en makkelijk op te ruimen! Het is niet een zand structuur zoals je zou denken, blijft ook best goed bij elkaar

één jaar geleden

Kijk😊 valt niet als zand los uit elkaar zeg maar

één jaar geleden

Dankje!

één jaar geleden

Ik ben ook benieuwd naar leuke ideeën!

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft er laatst bij een vriendin mee gespeeld. Ik had al gewaarschuwd dat het mij niet slim leek en het dan overal zou gaan zitten.. maar neeee, want dit is niet “echt” zand, het plakt aan elkaar! En het zit in een bakje dus komt wel goed. Nouuu, mijn zoontje haalt het in stukken uit elkaar en gooit er mee 😂 of laat het op de grond vallen. Speelt er echt mee zoals hij in de zandbak speelt. Niet voor mijn bulldozertje weggelegd nog 🥲. Vriendin gaf mij uiteindelijk toch maar gelijk dat het niet voor alle kinderen vanaf een jaar is 🤪. Klei gaat gelukkig wel redelijk goed!

één jaar geleden

Ik gebruik een houten dienblad als ‘bak’ waarbij ik de handvaten heb afgeplakt. Er belandt wel eens iets naast maar heb mijn zoontje redelijk geleerd dat het in de bak moet blijven (net als eten wat op de tafel moet blijven enzo). Ik heb wat houten bakjes, ringen en stempels die hij begraaft, mee stempelt, vult en weer leeg gooit…. De schepjes zijn meer voor de speelrijst maar hij wilde ze ook hier graag hebben ;). Hij kan slecht stil zitten en is meestal binnen 2 minuten ergens mee klaar, maar hier kan hij zo 20 minuten mee spelen! Je kunt zelf kinetisch zand maken maar ik zou het gewoon kopen ;).

één jaar geleden

.

één jaar geleden

Reactie op MBB85

.
wat leuk! waar heb je al die houten spulletjes gekocht?

één jaar geleden

Reactie op MarloesG32

wat leuk! waar heb je al die houten spulletjes gekocht?
https://kinderwonderland.nl/collections/houten-sensorisch-speelgoed