12 Reacties
5 jaar geleden
Nee, zou me echt niet druk maken.. kan gebeuren. Ik kus me katten en knuffel ze ook en er is niks aan de hand. Heb je altijd katten gehad? Dan kan het zijn dat je zelfs al imuun bent
5 jaar geleden
Reactie op anoniem010010182
Nee, zou me echt niet druk maken.. kan gebeuren. Ik kus me katten en knuffe ...
Neen, we hebben geen katjes thuis. Ben niet immuun voor toxoplasmose. En ik probeer goed op te letten maar soms doe ik dan toch iets waarvan ik nadien denk ‘oei zou dat kwaad kunnen’. Tis mijn eerste zwangerschap en we hebben lang moeten proberen dus ben soms wat over bezorgd 🙈
5 jaar geleden
Reactie op mommytobe112021
Neen, we hebben geen katjes thuis. Ben niet immuun voor toxoplasmose. En ik ...
Neejo, kan echt geen kwaad als je keer iets eet wat niet mag of iets niet goed hebt gewassen. Gewoon volgende keer erop letten en weer door haha
5 jaar geleden
Neen, we hebben geen katjes thuis. Ben niet immuun voor toxoplasmose. En ik ...
Oprechte vraag. Hoe weet je dat je wel of niet immuun bent voor toxoplasmose?
5 jaar geleden
Reactie op Barbara1989
Oprechte vraag. Hoe weet je dat je wel of niet immuun bent voor toxoplasmos ...
Tijdens de bloedafname in het begin van de zwangerschap word dit bekeken of je immuun bent voor toxoplasmose en cmv , althans in België toch. Zo weet ik dat ik niet immuun ben
5 jaar geleden
Ik denk dat het zorgen maken (en daarom dus ook stressen) erger is dat een kiwi die je appel “waarschijnlijk” heeft aangeraakt :).
5 jaar geleden
Tijdens de bloedafname in het begin van de zwangerschap word dit bekeken of ...
Wat handig! Hier in Nederland doen ze dat niet.
5 jaar geleden
Je mag wel kiwi eten hoor. Het item ging erover dat stukjes geschilde appel tegen de schil van de kiwi heeft gelegen en de kiwi was niet gewassen ..
5 jaar geleden
Niet teveel zorgen hierom. Maar als je wil weten of je antistoffen hebt kun je ook in NL hiervoor bloedprikken.