360 Reacties

vor 2 Jahren

Oke laat ik dan even beginnen in dit nieuw geopende toppic. Mijn man kan dus niet tegen poepluiers. Hij kots er letterlijk van. He vervelend voor hem en hij vind t ook echt niet leuk maar hierdoor komt t er dus op neer dat ik alle luiers verschoon en alle ochtenden doe. Hij ligt bijv. Nu nog te slapen terwijl het mij ook wel eens lekker lijkt om uit te kunnen slapen 😭

vor 2 Jahren

Oke laat ik dan even beginnen in dit nieuw geopende toppic. Mijn man kan ...
Kun je niet met hem afspreken dat je in ieder geval 1 dag in de week uit mag slapen. Heel vervelend dat hij niet tegen verschonen kan, maar dan zou die van mij aan het verkeerde adres zijn. Zou hij pech hebben. 🙈

vor 2 Jahren

Oke laat ik dan even beginnen in dit nieuw geopende toppic. Mijn man kan ...
Exposure therapie 😅 schijnt te werken hoor 👍🏼 dus blijven doen, zo vaak mogelijk.. en dan moet het op een gegeven moment iig lukken zonder over te geven. Wanneer hij alleen is met de kleine kan ie toch ook niet altijd wachten tot jij thuis bent.

vor 2 Jahren

Hier een man die overal doorheen slaapt. Onze zoon is al 2 nachten om 5.15 wakker en ik dus ook😟. Hij kan dan niet zelf weer in slaap komen. Op schoot slaapt hij dan verder. Maar mijn vriend wordt er niet wakker van en ligt nu nog in bed te puffen en te kreunen omdat hij het zo zwaar heeft.

vor 2 Jahren

Reactie op IreenK

Exposure therapie 😅 schijnt te werken hoor 👍🏼 dus blijven doen, zo vaak ...
Nee hij belt mijn ouders of iemand om haar luier te doen als ze gepoept heeft als ik er niet ben

vor 2 Jahren

Nee hij belt mijn ouders of iemand om haar luier te doen als ze gepoept hee ...
Oh wow 🫣 Ik zou de luier doen en dan meneer uit bed trappen met de kleine 😅👍🏼 Mijn vriend heeft geluk dat ik een vroege interne wekker heb, ben ook vaak al wakker voor de kleine.. Hij is zelf echt een uitslaper, al is dat tegenwoordig uiterlijk 08:30/09:00u (voor de kleine was het soms makkelijk tot 13u 😅)

vor 2 Jahren

Och… daar gaan we dan… waterpokken 😫

vor 2 Jahren

Gewoon echt even klaar met die dooie, suffe, geen teken van leven gevende - op moment fase die hij heeft kerel van mij! Snapt niet wat het allemaal voor energie kost om de ballen die moeten in de lucht te houden en laat mij het vertellen waardoor ik mezelf moeder van 2 voel!

vor 2 Jahren

Nee hij belt mijn ouders of iemand om haar luier te doen als ze gepoept hee ...
En die komen ook echt?! Als ik zo'n telefoontje zou krijgen zou ik hem keihard uitlachen hahaha Dan doe je toch een knijper op je neus ofzo

vor 2 Jahren

Reactie op IreenK

Och… daar gaan we dan… waterpokken 😫
Bah, ik ben bang dat ze het hier ook te pakken heeft.

vor 2 Jahren

Reactie op Buchukimchi

En die komen ook echt?! Als ik zo'n telefoontje zou krijgen zou ik hem keih ...
Jep... Hij voelt zich er ook echt mega klote over en hij heeft al vanalles geprobeert maar hij moet echt letterlijk kotsen... Hij spuugt alles onder... Elke keer weer opnieuw t is ook niet dat hij t niet probeert ofzo en heb t ook wel een beetje met hem te doen maar t maakt t voor mij ook echt niet makkelijker ofzo.. 😭

vor 2 Jahren

Reactie op IreenK

Och… daar gaan we dan… waterpokken 😫
Ahnee hopelijk heeft Nolan et weinig last van

vor 2 Jahren

Na buikgriep (overgeven) vorig weekend nu al 2 dagen waterdunne diarree😕 (met de nodige verschoon sessies) Al 3 dagen geen fruit, brood en avondeten willen eten. Gelukkig gaat de melk er goed in en mais vingers ook🤷🏻‍♀️

vor 2 Jahren

Ahnee hopelijk heeft Nolan et weinig last van
We gaan het meemaken 🤞🏼 morgen wel gelijk maar even havermout enzo halen 😅

vor 2 Jahren

Waarom kan mijn kind nou nooit eens een keer fatsoenlijk slapen. Ik weet dat je vaker wakker kan worden, maar afgelopen 2 dagen al om 5.15 wakker. En het lukt hem al 2 uur niet om in slaap te komen. Ik ben kapot 😭 En de dagen daarvoor ook elke nacht een uur á anderhalf uur bezig om hem weer slapend in bed te krijgen.

vor 2 Jahren

Ik vind het zo irritant, vanmorgen even naar de Wibra geweest of er nog leuke kleertjes hingen voor de herfst/winter.. voor jongetjes valt het dan echt vies tegen.. 2 kleine rekjes tegenover 6 rekjes voor meisjes.. hebben meer moeders van een jongen daar geen irritaties over?? 😒

vor 2 Jahren

Reactie op Tutje

Ik vind het zo irritant, vanmorgen even naar de Wibra geweest of er nog leu ...
Ja zeker. Viel mij van t weekend ook al op. Zag ik een leuke trui, was die alleen maar in hele grote maten. Zo jammer.

vor 2 Jahren

Nu een slechte nacht, wilde net zelf gaan slapen en precies toen ik in slaap viel begon ons zoontje te huilen. We hebben een flesje geprobeerd, een schone luier geprobeerd en nu zelfs een zetpil (de eerste keer dat we dat geven, maar ik denk dat hij pijn heeft). Het is heel zielig voor hem, maar ook killing voor ons dat we geen slaap krijgen. Ik hoop nu dat hij wel in slaap valt, hij huilt nu niet maar maakt nog wel geluid.

vor 2 Jahren

Reactie op Tutje

Ik vind het zo irritant, vanmorgen even naar de Wibra geweest of er nog leu ...
Jazeker! Hier in Korea is echt zoveel meer keus qua kleding vergeleken met Nederland. Ik ga meestal naar een hele grote binnenmarkt waar heel veel merken bij elkaar zitten. Maar sommige merken maken alleen meisjeskleding en dan hebben ze een paar dingen die gender neutral zijn. Echt belachelijk. Gelukkig hebben ze wel ook leuke jongenskleding, waarschijnlijk ook meer keus dan in Nederland. Maar dan nog is er 10x zoveel meisjeskleding. En ik vind ook dat meisjes veel makkelijker jongenskleding aan kunnen dan andersom. Bij een jongetje doe je toch niet gauw een rokje of jurkje aan.

vor 2 Jahren

Onder het mom: eigen schuld, dikke bult. Ik heb het kind te veel aangedaan voor het slapen dus had hij het steeds warm en daardoor dorst en dus 3x wakker vanaf 22.30. Ik dacht dat het wel af zou koelen in zijn kamertje, maar om 2.30 was het daar nog 27 graden. En ik was te moe om te denken dat ik het slaapzakje gewoon even uit moest doen. Ik kan niet wachten tot het weer wat koeler is!