360 Reacties

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Daphne1989

Bizar eigenlijk dat je je moet verdedigen met wel of geen ruggenprik. Ieder ...
Wauw, wat een bitches!

één jaar geleden

Reactie op Daphne1989

Bizar eigenlijk dat je je moet verdedigen met wel of geen ruggenprik. Ieder ...
Het is ook te gek voor woorden. Het is voor iedereen anders wat een vrouw aankan en ik vind alles even knap en sterk. Ik ben met morfinepomp bevallen (wilde wel ruggenprik, maar de anesthesioloog kon niet gelijk komen), maar als ik dat vergelijk met mijn zus, die bevallen is keizersnede was mijn herstel sneller. Al had ik wel heel wat hechtingen, liep ik op dag 3 alweer door het ziekenhuis, waar mijn zoontje lag.

één jaar geleden

Reactie op Daphne1989

Bizar eigenlijk dat je je moet verdedigen met wel of geen ruggenprik. Ieder ...
Omg dit gaat toch te ver. Jahoor, jij hebt niet geperst dus je bent niet op de ‘echte’ manier bevallen. Nou even serieus wat voor achterlijk reactie is dat. Elk vorm van een kind op de wereld zetten is de ECHTE en daar heeft niemand iets over te zeggen!!

één jaar geleden

Het consultatiebureau….. vandaag de 14 maanden controle en ze waren in rep en roer omdat zijn gewicht lijn was afgebogen. Even serieus, hij rent alleen nog maar het huis rond dus niet heel gek én hij heeft nog steeds heerlijke spekbeentjes 😶 lijkt me eerder dat alles nu een beetje recht trekt. Ik bedoel, heb je deze wangetjes wel gezien? 😂

één jaar geleden

Reactie op mila30

Het consultatiebureau….. vandaag de 14 maanden controle en ze waren in rep ...
Uhgff.. die cb's lopen ook zo uit een met wat ze zeggen etc... Lekker je moedergevoel volgen en volgensmij heb je een heerlijk lekker tevreden manneke ❤️

één jaar geleden

Mijn man snurkt verschrikkelijk hard en wil er niets aan doen, niet even aan de dokter vragen of eens zijn neus proberen te spoelen ofzo. Intussen slaapt mijn dochter ook slecht en probeer ik haar te sussen voor mijn man er van wakker wordt. Nu dan maar verhuist naar de oncomfortabele zetel, terwijl ik zwanger ben van de volgende. Even heel gefrustreerd!

één jaar geleden

Reactie op Inndraaa

Mijn man snurkt verschrikkelijk hard en wil er niets aan doen, niet even aa ...
En nu erger ik me ook even dood aan mijn dt fout 🙈

één jaar geleden

Reactie op Amooma

Vandaag is niet mijn dag. Werd wakker, keek in de spiegel, shit, had toch m ...
Lang leve droogshampoo! 🤗

één jaar geleden

Reactie op mila30

Het consultatiebureau….. vandaag de 14 maanden controle en ze waren in rep ...
Bij mij dochter was het lijntje ook afgebogen. Normaal zou dat iets later zijn, zodra ze gaan lopen. Mijn dochter loopt al voor haar eerste verjaardag. CB zei dat daardoor de afgebogen lijn nu al heel logisch is. Zo erg dat ze zich zo aan 'de norm' houden en je daardoor onzeker kunnen maken. Elk kind ontwikkeld zich op zijn eigen manier, zelfs vaak niet volgens het boekje.

één jaar geleden

Zoontje 14 maanden wordt al 3 nachten iedere 45min wakker. Langste ruk slaap is 3 a 4 uurtjes, tot 6.15uur. Ik ben gesloopt, voel me alleen en vraag me af wat ik fout doe 😥

één jaar geleden

Voor de zoveelste keer via Vinted iets gekocht en dan vervolgens de volgende dag 's ochtends in het daglicht ontdekken dat "heel goed" schijnbaar betekent dat de voorkant vol met oranje vlekken mag zitten... 😣 Da's ook tevens de laatste keer dat ik er iets gekocht heb.

één jaar geleden

Oke, soort van luxe probleem… Maar waarom slaapt mijn kind wel uit als ik moet werken… maar is om 6u wakker als ik vrij ben 😓 Vandaag 9u beginnen, dus wekker op half 7 gezet (zodat ik nog even rustig koffie kan drinken voor meneer wakker word) En 3x raden wie er nog heerlijk ligt te slapen! En morgen, dan ben ik vrij….. zal dan wel weer een vroegertje worden 😅

één jaar geleden

Lekker rustig wakker worden om 7uur. Dochter sliep nog. Kwartiertje later zij ook wakker prima ik er even later heen. Jeumig wat een lucht ik wil haar slaapzak uit doen nou die bleef al zo ongeveer aan haar rug plakken. Heb veel poep gezien de afgelopen 15 maand maar dit was wel next level. Alles zat onder de schijt. Ik heb haar beet gepakt en met kleren en al in de douche gezet. De ochtend begon zo rustig dacht ik... Nou de wasmachine draait en dochter zit gewassen en al aan de ontbijttafel 🤦 oh daar komt ook nog bij dat manlief niet tegen poep en poep geur kan dus die hing kotsend boven de pot 🙄

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Oke, soort van luxe probleem… Maar waarom slaapt mijn kind wel uit als ik m ...
Zo herkenbaar 😅 waarom doen ze dit toch altijd

één jaar geleden

Lekker rustig wakker worden om 7uur. Dochter sliep nog. Kwartiertje later z ...
Hahahaha ja die enorme luiers kunnen wij ons op voorbereiden wanneer meneer niet minimaal 2x gepoept heeft overdag 🤣 Hij maakt er ook een kunst van om te poepen terwijl hij z’n benen opgetrokken heeft in de stoel…. Dan poept ie zo langs z’n luier z’n broekspijp in 😫😫😫😫😫

één jaar geleden

Lekker rustig wakker worden om 7uur. Dochter sliep nog. Kwartiertje later z ...
Ik weet niet waarom, want ik weet echt hoe kut het is!! Maar wanneer het bij een ander gebeurd vind ik het zo grappig 🥲. Ok, ik vind het na een paar uur ook al grappig wanneer het hier gebeurd is. Kleine poepmachines zijn het.

één jaar geleden

Reactie op Amooma

Ik weet niet waarom, want ik weet echt hoe kut het is!! Maar wanneer het bi ...
Als het gebeurd vind ik het ook kut… maar al tijdens het uitwassen van de poepkleren moet ik er zelf al om gniffelen 😂😂

één jaar geleden

Na drie weken doorslapen was ik zo blij, maar helaas… Weer een virus te pakken met hoesten en verkoudheid. Zo zielig voor die kleintjes en daar gaan de nachten 😅

één jaar geleden

Reactie op RenateEe

Bij mij dochter was het lijntje ook afgebogen. Normaal zou dat iets later z ...
Ja bizar hoe ze zich vastklemmen aan de norm terwijl uitersten het gemiddelden maken

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Als het gebeurd vind ik het ook kut… maar al tijdens het uitwassen van de p ...
Hahahah jaa ik kan er nu ook wel om lachen vooral hoe erg ik aan het stunten was om niet nog meer onder de poep te smeren hahahaha