360 Reacties

één jaar geleden

Hahahah jaa ik kan er nu ook wel om lachen vooral hoe erg ik aan het stunte ...
Of net dat je dan zelf onder de poep komt te zitten.. 🤣🤣🤣🤣😅😅

één jaar geleden

Hahahah jaa ik kan er nu ook wel om lachen vooral hoe erg ik aan het stunte ...
Nolan heeft nu z’n piemel en zak ontdekt… iedere kans die hij krijgt grijpt hij er naar, ongeacht hoeveel poep er op zit 😂😅 dat is ook erg fijn

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Nolan heeft nu z’n piemel en zak ontdekt… iedere kans die hij krijgt grijpt ...
Klinkt bekend. Ik leg hier altijd een vochtig doekje over de voorkant het moment dat de luier omlaag gaat. Dan grijpt hij in het doekje ipv in de shit of plas

één jaar geleden

Reactie op Hepziba

Klinkt bekend. Ik leg hier altijd een vochtig doekje over de voorkant het m ...
Dan pakt meneer eerst het doekje met de ene hand, en z’n zak met de andere 😂

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Dan pakt meneer eerst het doekje met de ene hand, en z’n zak met de andere ...
Herkenbaar. Of zo snel zijn met het doekje weggooien dat zijn handen alsnog bij zijn bepoepte piemel zitten 🤣 en daarna van alles vast proberen te pakken.. of erger, richting zijn mond 🤮🤮 (ben in zijn mond nog altijd voor geweest)

één jaar geleden

Oh heerlijk dames! Ff heel blij dat ie van mij geen piemeltje heeft 🤣🤣 dan was die shitzooi van zondag nog erger 🤣

één jaar geleden

Oh heerlijk dames! Ff heel blij dat ie van mij geen piemeltje heeft 🤣🤣 da ...
Bedankt hiervoor ❤️ Ik moest hardop lachen 🤣

één jaar geleden

Ik was vergeten hoe ongelooflijk zwaar buikgriep is 🤮😢

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Amooma

Ik was vergeten hoe ongelooflijk zwaar buikgriep is 🤮😢
Jak, heel veel sterkte!

één jaar geleden

Even lekker zeiken want ik ben helemaal gesloopt. M'n lieve mannetje is zo ziek geweest, eerst woensdag de hele dag diarree, daarna 2 ochtenden achter elkaar het ventje uit een volgekotst bed gehaald. Helemaal onder de zure kots van onder tot boven, maar wakker worden ervan ho maar. Lekker de hele nacht erin marineren als een kippenboutje 😫 Gisteren heeft hij nog 5x overgegeven, echt vreselijk zielig. Op een gegeven moment zat het op de overloop, op alle deuren, de trap (jawel, hier zit vloerbedekking op) de muren van boven naar beneden in het trapgat. Echt overal. Ik heb gewoon 5 minuten met een enorme brainfart ernaar staan kijken, was helemaal kwijt waar ik moest beginnen. Wat een hel zeg. Gelukkig gaat het vandaag beter met hem, echt heel fijn. Maar ik ben ZO moe van alles poetsen, opruimen, wasjes ophangen en de intense zorg. Wat was dit zwaar zeg pfff. Ik heb enorme bewondering voor de moeders die 2 van die zieke koters hebben!

één jaar geleden

Pfff het is gebeurd hoor.. dikke tand door m’n lip! Als ik niet al een prothese had, was m’n voortand er nu uit geweest 😖 Dikke lip van heb ik jou daar 😳 Echt zo’n ding waar van je weet dat het gaat gebeuren, en de vraag alleen is wanneer 😓

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Even lekker zeiken want ik ben helemaal gesloopt. M'n lieve mannetje is zo ...
Ik kon er niks aan doen ik moest grinniken om je gemarineerde kippenboutje😅 maar pfff wat sneu en heftig intensief is dat he😪 gelukkig nu naar de betere kant🍀

één jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Ik kon er niks aan doen ik moest grinniken om je gemarineerde kippenboutje� ...
Met een beetje humor slaan we ons er wel doorheen toch 😅

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Met een beetje humor slaan we ons er wel doorheen toch 😅
Je hebt een prachtige manier van omschrijven!

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Even lekker zeiken want ik ben helemaal gesloopt. M'n lieve mannetje is zo ...
Nou, ik begrijp dat gemarineerde kippenboutje helemaal! Onze kleine man heeft dit dus ook gedaan. En zuuuuur dat dat stinkt s’ochtends. Ik snap echt niet dat je daar doorheen slaapt. Gelukkig was dat bij ons dus alleen s’nachts. Overdag alleen spuitluiers, deze zijn nog steeds. Papa is op 🤣 want ik lag er ook helemaal vanaf door de buikgriep. Het huis is ook echt een bende, want voor een ziek kind zorgen en het huis opruimen is wel wat veel gevraagd voor deze papa. Gelukkig voel ik mij vandaag weer stukken beter en kan ik weer helpen met alles, en bovenal weer knuffelen met mn kleine kereltje ❤️

één jaar geleden

Reactie op Amooma

Nou, ik begrijp dat gemarineerde kippenboutje helemaal! Onze kleine man hee ...
Vreselijk wat een ellende hè. Die geur krijg je dagenlang niet uit je neus. En jij zelf nog ziek geweest ook.. Ik heb de dans gelukkig nog ontsprongen, laat mij maar ziek worden als de kleine weer beter is 😅 Ja, papa's zijn nogal eens van een ander kaliber dan de mama's haha. Multitasken is niet voor iedereen weggelegd 😬 Hopelijk zijn jullie gauw weer volledig opgeknapt!

één jaar geleden

Pfff mijn zoontje loopt nog niet zelfstandig (wel achter loopwagen en langs de meubels de hele dag), krijg ik net weer op de opvang dat hij echt wel aan de late kant is en wat naar binnen loopt. Ik word daar zo onzeker van. Hij is bijna 15 maanden, maar overal lees ik dat hij tot 18 maanden de tijd heeft. Kreeg ik het advies om de fysiotherapeut te bellen, weet even niet zo goed wat ik daar nu mee moet doen..

één jaar geleden

Reactie op WO

Pfff mijn zoontje loopt nog niet zelfstandig (wel achter loopwagen en langs ...
Ene oor in, andere oor uit! Mijn zoontje is ook bijna 15mnd en vind het ook allemaal wel best. Heeft geen houvast meer nodig om op te staan.. maar lopen ho maar! Hij is snel genoeg met kruipen, dus denk dat ie de noodzaak niet ziet 😂👍🏼 Mooi, nog even rust voor ons dus haha!

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Ene oor in, andere oor uit! Mijn zoontje is ook bijna 15mnd en vind het ook ...
Haha ja die van mij is ook mega snel met kruipen! Hij staat ook wel los tussen de bank en de salontafel. Vond het ook echt geen probleem, mijn man liep met 16 maanden en ik met 9. Zit gewoon super veel verschil in, maar als eerste keer mama word ik er toch weer lichtelijk onzeker van.

één jaar geleden

Reactie op WO

Haha ja die van mij is ook mega snel met kruipen! Hij staat ook wel los tus ...
Laat je niet onzeker maken mommy!!! Ik ben zelf gastouder en heb kindjes in mijn opvang gehad die super snel waren en idd met 9 maanden al liepen, kindjes die met precies een jaar liepen.. kindjes die veel en veel later pas liepen maar waar niks mis mee was! Elk kind hun eigen tempo het komt wel goed