360 Reacties

één jaar geleden

Reactie op BAMPatricia

Laat je niet onzeker maken mommy!!! Ik ben zelf gastouder en heb kindjes in ...
Dankjewel! Dit berichtje doet me goed! 🥰

één jaar geleden

Hier een schuldgevoel..🥲 ons meisje krijgt het oogje voor te beginnen een half uur per dag afgeplakt ivm een lui oog. Het draait naar buiten dus hierdoor was de kans kleiner dat het dmv afplakken weg gaat. Het kan wel beter worden maar het was gunstiger geweest als het oogje naar binnen draaide. Word het niet beter kunnen we het over een paar jaar operatief oplossen. Heb z’n schuldgevoel en vind het zo onwijs zielig dat ze dit moet doorstaan. Je wil toch niet als mama zijnde dat je kleintje dit moet meemaken.😣 Nog meer mama’s die dit hebben?

één jaar geleden

Reactie op WO

Pfff mijn zoontje loopt nog niet zelfstandig (wel achter loopwagen en langs ...
Laat je inderdaad niet gek maken!! Ook bijzonder dat ze de fysiotherapeut adviseren, want die zegt zelf dat ze tot zeker 18 maanden de tijd hebben om te lopen😂. Dus jou zoontje is echt niet aan de late kant. Mijn zoontje van bijna 15 maanden loopt ook nog alleen achter de loopwagen en langs meubels. Helemaal prima. Ik hoef pas naar de fysio als hij met 18 maanden nog niet loopt.

één jaar geleden

Reactie op WO

Pfff mijn zoontje loopt nog niet zelfstandig (wel achter loopwagen en langs ...
Mijn dochter loopt ook nog niet hoor! Ene oor in andere oor uit! Niks van aantrekken ieder op z'n eigen tempo!

één jaar geleden

Reactie op britt2496

Hier een schuldgevoel..🥲 ons meisje krijgt het oogje voor te beginnen een ...
Ohhh lieve mama! Ik snap heel goed dat je dit mega vervelend vind voor haar! Maar schuld gevoel moet je niet hebben want jij kan er niks aan doen. Het enige wat jij nu doet is haar helpen. Zo goed als je kan! Mijn dochter iets anders maar ook een beetje het zelfde gevoel. Kreeg met 3 maand een spreidbroek. Ziet er super zielig uit en voelde me er onwijs verdrietig over maar uiteindelijk weet jij als mama dat dit is om je kindje beter te maken. Ook mijn dochter is niet helemaal "genezen" en moet met 3 jaar geopereerd worden. Nee niet leuk maar wel fijn dat ze iets kunnen doen om haar wel helemaal beter te maken. Dit geld natuurlijk het zelfde voor de oogjes van jouw dochter! Heel veel succes en toch ook een beetje sterkte gewenst want het is mentaal niet makkelijk voor jullie als ouder. Maar probeer het om te denken naar positiviteit! ❤️

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Nolan heeft nu z’n piemel en zak ontdekt… iedere kans die hij krijgt grijpt ...
Ik ben een beetje laat met reageren maar moest erg lachen, want heel herkenbaar. Luier open en hop met die hand naar zn zak. En dan met dat vieze handje overal aan zitten, aankleedkussen, kleertjes… 🙄 Sowieso stond ik ervan te kijken hoe hardhandig hij ermee kan zijn, maar volgens mijn man is dat normaal. Ik leer wat bij 🤭

één jaar geleden

Pfff.. Zoonlief heeft de halve nacht wakker gelegen. En omdat hij altijd huilt als hij wakker in bed ligt, is de nacht van papa en mama ook gehalveerd. Nu kan ik me wel inleven, maar m'n vriend op dat moment niet. Hij werd er chagrijnig van en begon echt te schreeuwen. Ik heb dus de taak op me genomen om mijn zoon te laten slapen. Zoon was ook weer gewoon om 7u wakker en ik zit beneden met mijn zoon en wie ligt er nog op 1 oor? #irritatiefactortje

één jaar geleden

Reactie op anneke1121

Pfff.. Zoonlief heeft de halve nacht wakker gelegen. En omdat hij altijd hu ...
Uit bed trekken die vent. En als dat niet wil een goed natte koude washand op zijn kop. Een kind heb je met zij tweeën

één jaar geleden

Uhgf dochter sliep laatste 2/3 weken eindelijk weer perfect. Maar nu al weer 3 dagen drama... Zal het dan toch die kiezen zijn ? Uhgf ik ben gesloopt... Kan fftjes nu niet wachten tot ze 14 is en ik haar in t weekend haar bed uit moet slepen om 11 uur 🤣

één jaar geleden

Uhgf dochter sliep laatste 2/3 weken eindelijk weer perfect. Maar nu al wee ...
Hier andersom: na weken weer slecht slapen, slaapt ze twee nachten redelijk goed (naar haar normen😅). Maar ben ik zelf zo strontverkouden dat ik telkens om 4.00 uur mijn bed al uit kom omdat ik anders niet kan ademen 😢

één jaar geleden

Uhg.. anders gooit meneer even z’n volledige maaginhoud eruit een uur nadat ie naar bed gegaan is.. gelukkig hoef ik morgen maar 5 uurtjes te werken, en is m’n vriend gewoon vrij.. dus als ie komt is dat maar zo.. alleen hoop zo voor dat kleine mannetje dat ie, nu alles eruit is, gewoon een goeie nacht kan maken 😢😢

één jaar geleden

Nou meneer heeft zo goed als doorgeslapen.. maar nu heeft moeders een geweldig lekkere droge hardnekkige hoest 👍🏼 awesome 🙄 zelf dus maar op de bank gaan slapen om m’n vriend wat slaap te gunnen 😅

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Nou meneer heeft zo goed als doorgeslapen.. maar nu heeft moeders een gewel ...
Gelukkig maar. Beterschap voor jou en lief dat je dan zelf op de bank bent gaan liggen.

één jaar geleden

Mijn zoontje weer gisteravond om half 10 wakker en sliep pas om half 3 vannacht. 😐😐😐 En tussendoor alleen maar in de feestmodus, lachen, over het bed rollen. En vanochtend weer wakker om 7 uur.

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op M0654

Mijn zoontje weer gisteravond om half 10 wakker en sliep pas om half 3 vann ...
Hier lijken we (ook?) een slaap regressie te hebben, maar die van ons jammert dan gewoon veel. Vrijdag nacht iedere 20 minuten wakker en blèren, zaterdag nacht vanaf 7 uur wakker wakker, niet meer in slaap te krijgen, en vannacht vanaf half 4 tot een uur of half 7 echt wakker en brullen... Ben gesloopt!

één jaar geleden

Reactie op Hepziba

Hier lijken we (ook?) een slaap regressie te hebben, maar die van ons jamme ...
Oh hierrr oook maar dan met vroeg opstaan 😵. Al 1,5 week tussen 05.00-05.45u wakker en niet meer slapen dan he, klaar om te spelenn. Voorheen sliep hij wel tot 06.45-7.30u, dus zal vast een fase zijn? We gaan al vroeger op bed om zelf meer slaap te hebben maar pfff wat zwaar dit.

één jaar geleden

De kleine buikgriep en nu wij ook.. :-( hoe doen andere dit als je zelf zo ziek bent en dan voor een ziek kindje te zorgen.. en vergeet je vent niet die "half sterft " waardoor het lijkt of je 2 zieke kinderen hebt ;) . Pfff

één jaar geleden

Bleh.... Al weken aan het hoesten... Maandag naar de huisarts geweest. De longen klonken niet goed, dus antibioticakuur en Ventolin puf gekregen. Vandaag weer terug geweest, nu dacht de huisarts aan bronchitis. Helaas zit er niks anders op dan uitzieken en dan vooral uithoesten, maar ben het hoesten helemaal zat. Kan niet lekker in slaap komen omdat ik niet op 1 kant kan slapen.

één jaar geleden

Niet mijn dag vandaag. Ik hou zielsveel van m'n zoontje en heb hem altijd overladen met knuffels en kusjes. Maar ik krijg ze zelden tot nooit van hem. Echt bijna nooit 🥺 Waren we vanmiddag even bij m'n schoonouders, zit ie m'n schoonmoeder uitgebreid te knuffelen en kussen, vol op de mond. Echt wel 20x. En maar doorgaan. En maar knuffelen en op schoot kruipen bij haar. Hartstikke leuk en lief, maar waarom word ik dan altijd overgeslagen? Als ik om een kusje vraagt draait ie z'n hoofd weg, gilt neh neh! En met een beetje pech krijg ik nog een mep er achteraan. In de auto naar huis zei ik tegen m'n man dat ik het niet zo leuk vond en vervolgens werd er vanuit het niets loeihard tegen me gegild dat ik op moest houden met m'n "kankergezeik". Ben in huilen uitgebarsten want ik zit al maanden niet lekker in m'n vel, moet altijd de sterkste zijn voor iedereen en dan mag ik zelf nooit eens zeggen als iets me dwars zit. En dan ook nog zo asociaal schelden, echt lelijk. Meneer heeft inmiddels wel z'n excuses aangeboden, maar voel me erg alleen op dit moment ☹️

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Niet mijn dag vandaag. Ik hou zielsveel van m'n zoontje en heb hem altijd o ...
Virtuele knuffel voor jou! 🤍