360 Reacties

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Niet mijn dag vandaag. Ik hou zielsveel van m'n zoontje en heb hem altijd o ...
Wat een nare reactie van je man! Dat schudt je niet even van je af... Wat betreft de kleine, gewoon lekker liefde blijven geven. Hij toont zijn liefde naar jou misschien liever op een andere manier, maar hij houdt ook zielsveel van jou, zeker weten!

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Niet mijn dag vandaag. Ik hou zielsveel van m'n zoontje en heb hem altijd o ...
Ohhh dat is echt poep. Liefde voor jou ❤️❤️

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Niet mijn dag vandaag. Ik hou zielsveel van m'n zoontje en heb hem altijd o ...
Dikke knuffel. Weet niet of het helpt. Door omstandigheden zit mijn man thuis met ons zoontje, hij kreeg alle kusjes etc. Ik niets, sinds een paar weken krijg ik ook kusjes. Snap je gevoel, het zo niet leuk.

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Niet mijn dag vandaag. Ik hou zielsveel van m'n zoontje en heb hem altijd o ...
Oh dat is heel naar en ik snap het helemaal dat het van je zoontje als een afwijzing voelt (terwijl dat het niet is en die liefde naar jou er echt wel zal zijn)! Ik vind de reactie van je man echt wel shockerend, zo naar mij schelden zou mijn man nooit doen en dat zou die ook niet hoeven te proberen. Hij zou juist je luisterend oor moeten zijn in die situatie. Ik hoop wel dat je hem nog kan aandringen om er voor je te zijn, want je alleen voelen met al die gevoelens is het meest zware en vervelende wat er is. Ik hoop dat je anders iemand anders hebt, van je eigen familie of vrienden, die je kunnen steunen met je gevoel, zodat je er niet alleen voor staat!

één jaar geleden

Bedankt voor jullie lieve berichtjes ☺️ Ja ik vond het ook best shockerend, zag dit totaal niet aankomen. We hadden juist zo'n gezellige middag gehad. Ik weet dat hij ook slecht in z'n vel zit, maar zulk gedrag keur ik absoluut niet goed. Heb er vanochtend nog een gesprek met hem over gehad dat óók ik gevoelens heb die soms besproken moeten worden en dat hij niet voor niets m'n man is. Wil zulke respectloze taal absoluut niet meer horen uit zijn mond! Ik hoop iig dat de boodschap luid en duidelijk bij hem binnengekomen is.

één jaar geleden

Hmpff.. zoontje(16mnd) in een sprong(?), buikgriep, snotverkouden. Slaapt sinds 6 dagen belabberd. Iedere 45 a 60min wakker. Als ik geluk heb 's nachts blokjes van 2 uur. Kan 'm daarnaast niet meer naar bed brengen. Want zodra ik 'm wegleg, gaan zijn armen hysterisch naar mij en wordt er niet geslapen.. Hoe houd 'n moeder het soms vol....

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Evachristina90

Hmpff.. zoontje(16mnd) in een sprong(?), buikgriep, snotverkouden. Slaapt s ...
Hier Godzijdank geen buikgriep, maar wel even verkouden en ik vermoed kiesjes en /of slaapregressie... Ik heb er nu 3 van dat soort weken op zitten. Even 3 nachten in zijn eigen bed, maar de afgelopen 2 nachten toch weer bij ons omdat het echt gewoon weer ieder uur raak is... Heel veel sterkte!

één jaar geleden

Tuurlijk hebben wij dit weer 2 dagen voor het paasweekend, krijgt mijn zoontje weer koorts... Gisteravond al 38.0, maar dat heeft hij wel vaker. Net weer 38.8. Krijgt wel tanden door, maar daar heeft hij nooit zo'n hoge koorts van gehad. Voor kerst ook al koorts, met als gevolg antibiotica gehad. Hij is helaas bekend met rode oren en rode amandelen... Dus ben er bang voor. Hij speelt ook niet, wil de hele tijd op schoot. Niks voor hem.

één jaar geleden

Mijn zoontje is een grote forse vent (18 maanden) 15,8 kg en 91cm. Papa is ook groot 2.03 meter en over de 100kg maar dat zie je nergens terug. Wat als gevolg heeft dat hij vaak ouder geschat wordt omdat hij ook al heel wat woordjes kan, maar lopen? Ho maar. Loopt sinds december langs alle meubels heen, zet wat stappen los als hij ergens heen wil, maar het echte lopen nog niet. Heb vandaag wel van drie oudere echtparen in de supermarkt gekregen: kind zo gaat hij nooit lopen hoor als je z’n handje vast houdt met stappen of hem alsmaar tilt, hoe oud is die koter? Ruim 2? Je mag hem echt wel wat meer pushen. Uh nee dankjewel, hij is 1,5 en doet wat hij kan. Wat een gezeik en wat word ik er soms onzeker van 😓

één jaar geleden

Reactie op WO

Mijn zoontje is een grote forse vent (18 maanden) 15,8 kg en 91cm. Papa is ...
Oohhh mama, niet onzeker worden!!!! Dat is echt nergens voor nodig. Maar die opmerkingen, ik herken het zoooo goed. Mijn zoontje is ook 18 maanden (van 6 november) en kon tot een week voordat hij 18 maanden was ook niet los lopen en kreeg ook alleen maar de opmerkingen daarover. Vooral ook binnen m’n eigen familie dat ik te horen kreeg; loopt hij nog niet, moet je ook echt oefenen en pushen hoor bij hem. NEE IK GA HEM NIET PUSHEN WANT JUIST DAN WIL HIJ NIET LOPEN👋🏼. En jaa hoor, hem gewoon gelaten en opeens kwamen die stappen. En van de een op de ander dag liep hij lopend de groep op op de opvang. Dus het komt echt wel mama. Soms slaan kinderen veel op, observeren ze en pas wanneer zij er klaar voor zijn doen de het op een onverwachtse moment.

één jaar geleden

Pokke waterpokken. Het is vandaag helemaal losgebarsten Hij zit helemaal onder zo zielig!! Ook nog koorts erbij. 39.7. En laten we nou maandag op vakantie gaan. Pfff wat een timing. Hopen dat hij snel opknapt.

één jaar geleden

Reactie op angelique0511

Pokke waterpokken. Het is vandaag helemaal losgebarsten Hij zit helemaal ...
Ohneee!!! Beterschap en succes de komende dagen ❤️

VRIEND

één jaar geleden

Mijn schoonmoeder, die hier 3 dagen per week oppast, is gestoord... Ik ben heel blij dat ze oppast, we kunnen niet meer dan 1 dag opvang per week betalen, maar ze heeft echt geen idee rond waarom we wat wel en niet geven aan ons jochie... Alles wat we aan eten voor hem in huis hebben, is haar te min, dus ze neemt altijd zelf naar eigen eten voor hem mee (en dan vraagt ze een bijdrage voor alle boodschappen die ze voor hem doet). Ik mag van geluk spreken als ze mijn wens respecteert en hem werkelijk maar 1 bakje dreumesvla of kinderkwark per dag geeft (hoewel mij eigenlijk eens per week beter lijkt). Als ik dan yoghurt en fruit suggereer, vind ze dat vreemd (in fruit zit toch ook suiker!?). Verder stopt ze hem helemaal vol met krentenbollen, croissantjes en witte bolletjes (waar ik de nadruk wil leggen op bruin brood, wat ze hem gelukkig ook eens per dag geeft). Maar omdat hij het beleg er altijd af eet, geeft ze hem nu cottage cheese met een lepel uit het bakje, en een paar plakken kiprollade in stukjes. Aangezien ik nog geen kaas geef, omdat dat te zout is, lijken mij meerdere plakken vleeswaar per maaltijd ook veel te zout. Ze geeft hem ook echt alleen maar kiprollade. Geen variatie. Met feestjes krijgt hij tegenwoordig ook gewoon een plakje taart dat hij met smaak opeet, maar de laatste maand neemt mijn schoonmoeder ook steeds vaker slagroomsoesjes mee. Gisteren kreeg ik opeens het bericht dat hij die dingen maar door blijft eten. Pas bij nummer 6 leek hij er klaar mee te zijn. Als ik dan vraagt of ze dat niet vaker dan eens per week will doen, omdat ik niet wil dat hij te vroeg went aan zoveel suiker, krijg ik de wind van voren. Waarom denkt ze dat we appelstroop en jam met minder suiker in huis hebben gehaald (wat zij natuurlijk nooit gebruikt voor hem)!?! Ik ben altijd blij als het jochie eet, want hij eet slecht en is echt te licht, maar moet dat nou echt op deze manier? Wordt er soms zooo moe van. Ook omdat ik alles wat wij voor hem kopen, dat in die 3 dagen niet gebruikt wordt, weg kan gooien omdat het bederft (kopen we inmiddels minder, waardoor ik zelf ook nog wel eens mis grijp nu). Af en toe vraag ik me af of ik het mezelf gewoon moeilijk maak en dat al mijn inspanning en idealen gewoon voor niets zijn...

één jaar geleden

Reactie op Hepziba

Mijn schoonmoeder, die hier 3 dagen per week oppast, is gestoord... Ik ben ...
Pfffffff hier zou ik ook niet blij van worden! Af en toe iets lekkers, prima, maar 3x per week is wel een beetje te gek.

één jaar geleden

Reactie op Hepziba

Mijn schoonmoeder, die hier 3 dagen per week oppast, is gestoord... Ik ben ...
Ik zou dan toch echt tegen je schoonmoeder zeggen dat je de bijdrage voor de boodschappen niet meer betaald omdat je zelf spul in huis hebt. Misschien nogmaals duidelijk uitleggen waarom je sommige dingen wel of niet geeft. Blijft altijd lastig als ze niet doen wat je wil.

VRIEND

één jaar geleden

Mijn man kan zijn moeder niet weigeren. Hij blijft het betalen want hij wil geen conflict met zijn moeder. We hebben daar al eens een fikse ruzie over gehad omdat het mij het gevoel gaf dat hij haar gelijk gaf. Mijn schoonmoeder is echt zo'n tegendraads type dat conflict opzoekt en uitdaagt. Zo is ze al 70 jaar en daar zullen we niks meer aan kunnen veranderen. Als ik mijn intenties verduidelijk, heb ik het gedaan en is er geen houden meer aan. Ze is eens weg gestierd uit ons huis en heeft een dikke week boos tegen me gedaan, omdat ik haar vroeg groen afval te recyclen ipv bij het grijs afval te gooien. Haar antwoord in het kort was nee...

één jaar geleden

Al de 2 de k.tnacht... Zoontje sliep met moeite om 2100uur. En 0030werd hij wakker en wilde gaan drinken aan borst en wil nietmeer slapen... Slaapregessie met 18maanden net klaar... Is net 20aanden geworden...... Wat is dit k.t zwaar zeg... Slaap al 20maanden heel slecht heb meerdere slaapcoachs gehad geen succes heb max 4 uur ongebroken geslapen in20 maanden.. Man heeft nu overgenomen kleintje huilt en ik zit nu te janken in badkamer

één jaar geleden

Bwuhh. Kind heeft terrormodus aan staan. Veel zeuren, weinig is goed. Ben halverwege de zwemles vertrokken omdat alles op zijn manier moest en anders ging de luchtsirene aan en werd ik gebeten. Na het zwemmen mag hij altijd even spelen bij de speelhoek, is hij gewoon andere kindjes gaan duwen. (Vind ik echt het ergste!). Rent overal heen i.p.v. lopen. Thuis weeer gevallen en op zijn tong gebeten dus overal bloed. Ik krijg af en toe nog wel een kus en een knuffel en hij wil nog steeds door mij getroost worden, wat het wel wat dragelijk maakt.. Maar dit soort dagen zijn zo vermoeiend 🥲.

één jaar geleden

Reactie op Amooma

Bwuhh. Kind heeft terrormodus aan staan. Veel zeuren, weinig is goed. Ben h ...
Phoe klinkt erg bekend. Constante aandacht vragen en als hem ook maar iets niet zint dan is het drama drama drama. Dit zijn zware dagen vooral omdat ik weet dan er een heel lief schattig mannetje achter zit. Ff doorbijten

één jaar geleden

Ohhh ff klagen hoor. Dreumes ruim 20 mnd tot half 1 aan t spoken geweest en weer om 06.00 wakker. Hopelijk door de hitte… normaal echt een goede slaper. Baby 8 weken 2x wakker en ook om 06.00 vond hij het tijd om de dag te beginnen. Je kunt me opvegen🫠🫠