360 Reacties

één jaar geleden

Ja hoor! Het was zo ver…. Ik heb staan kokhalzen boven een poepluier van m’n zoontje 😑😑😑

één jaar geleden

Vandaag(na het middag eten) gaan wij op vakantie en moet voor miin gevoel nog zoveel doen. Heb nog wel even geregeld dat ik zo mijn nagels nog even kan doen want dat wilde ik gisteravond nog doen, maar toen kwam mijn schoonouders nog langs.. Hoop maar dat wij alles meenemen, anders is het gelukkig zo bijgehaald. Moet voor mijn gevoel aan alles denken en dat kan ik niet altijd goed hebben.

één jaar geleden

Reactie op MommyOfOne21

Vandaag(na het middag eten) gaan wij op vakantie en moet voor miin gevoel n ...
Ohhh wat een poepgevoel! Misschien slim om een lijstje te maken?

één jaar geleden

Vandaag jarig. Zoontje slaapt al maanden weer door, maar besloot vannacht om het uur wakker te worden. Vanavond komen alle vrienden en familie, raap mij maar op 🤢

één jaar geleden

Reactie op Amooma

Ohhh wat een poepgevoel! Misschien slim om een lijstje te maken?
Ja dat doe ik idd ook altijd, anders vergeet ik de helft 🤣

één jaar geleden

Reactie op SE1997

Ja dat doe ik idd ook altijd, anders vergeet ik de helft 🤣
Wij hebben gisteren besloten zelfs voor 1 nachtje logeren voortaan maar een lijstje te maken… nadat we er 10 min voor bedtijd van onze zoon achter kwamen dat we geen luiers in z’n koffer gedaan hadden 😂😂😂 gelukkig wonen opa en oma niet ver, en ben ik maar gelijk in de auto gesprongen om ze te brengen hahahaha

één jaar geleden

Reactie op Amooma

Ohhh wat een poepgevoel! Misschien slim om een lijstje te maken?
Ik had 3 lijstjes gemaakt. 1 algemeen lijstje, 1 lijstje voor mezelf en 1 lijstje voor mijn zoontje. Zijn nu onderweg en ik denk dat wij alles hebben🤭

één jaar geleden

Reactie op WO

Vandaag jarig. Zoontje slaapt al maanden weer door, maar besloot vannacht o ...
Gefeliciteerd! 🥳 Zul je altijd zien hè. Kon gisteren zelf niet in slaap komen en de afgelopen week sliep mijn zoontje tot 7.30/7.45 en vanmorgen was het 6.30😬

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op MommyOfOne21

Vandaag(na het middag eten) gaan wij op vakantie en moet voor miin gevoel n ...
Ik heb standaard een checklist voor wat ik in moet pakken op mijn mobiel staan. Moet even naar leeftijd aangepast worden, maar dat is gauw genoeg gedaan zodra je 's nachts op bed ligt of op de wc zit en een rustig kan denken voor jezelf. Sterkte en fijne vakantie!

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op WO

Vandaag jarig. Zoontje slaapt al maanden weer door, maar besloot vannacht o ...
Gefeliciteerd? Sterkte!

één jaar geleden

Pff. Vriend is een week lang weg voor werk. Ik ben vreselijk moe en emotioneel door de prille zwangerschap die ik spannend vind. Gelukkig brengt het kind afleiding, maar ik loop steeds rond met een brok in mijn maag. Laat het maar snel zaterdagavond zijn!

één jaar geleden

De eerste buikgriep van het seizoen is weer binnen 😩 Gek genoeg komt er deze keer maar weinig uit, vooral veeeel misselijkheid 🤢 Zoontje heeft 1x overgegeven, uiteraard in z'n bed en heeft ie er wéér middenin liggen marineren de hele nacht. Hoe dan? En manlief? Totaal nergens last van!

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

De eerste buikgriep van het seizoen is weer binnen 😩 Gek genoeg komt er de ...
Jasses, heel veel sterkte! De griep lijkt dit jaar ook met veel misselijkheid gepaard te gaan.

één jaar geleden

Na een turbulente nacht gister, meneer wakker van 12 tot 5 😳, lijkt hij nu gelukkig een beetje uit te slapen.. heb hem wel veel horen hoesten afgelopen nacht, dus ben blij dat ie wat extra slaap pakt. Maar nu hou ik m’n hart vast voor als ik hem er zo uit haal, hij ging gister naar bed met 38.3…

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Na een turbulente nacht gister, meneer wakker van 12 tot 5 😳, lijkt hij nu ...
En..? Hoe is het inmiddels met hem?

één jaar geleden

Reactie op Amooma

En..? Hoe is het inmiddels met hem?
38.6 voor z’n dutje vanmiddag.. maar hij is gelukkig wel gewoon vrolijk. Pakt wel vaker een dekentje om even op de bank te zitten. Maar hij heeft de hele dag goed gegeten en gedronken, dus laten we hopen dat hij er snel weer van af is 🤞🏼 Als hij morgen zo is, dan gaat ie gewoon lekker naar de opvang. Ik heb ook een dagje rust nodig 😂 nog een week of 4 voor de volgende op de wereld gezet moet worden 😅

één jaar geleden

Wat blijft dat toch moeilijk, een ziek kind 😓 haat dit gevoel van machteloosheid! Gelukkig heeft meneer het vandaag wel naar z’n zin gehad op de opvang, ondanks z’n koorts.. alleen vanaf dat we thuis kwamen ging het bergafwaarts 😕 nu met 39.6 naar bed, met oppervlakkige snelle ademhaling.. dampo op rug borst en voeten, en zetpil in z’n bil 🤞🏼

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Wat blijft dat toch moeilijk, een ziek kind 😓 haat dit gevoel van machtelo ...
Ooh nee. Ik vind het ook verschrikkelijk als mijn zoontje ziek is. Je bent dan zelf zo machteloos, want zelf kun je niet zoveel doen. Hopelijk knapt hij snel weer op!

10 maanden geleden

Ik geloof naderhand dat ik een erg narcistische en manipulatieve schoonmoeder heb die alleen maar negatieve effecten heeft op mij… Keer op keer hetzelfde patroon. Wat moet ik doen? Ik breng telkens geduld op voor mijn man (want die geeft enorm veel om zijn moeder, volgens mij veel meer dan hij om mij en zijn zoontje geeft). En ik houd van hem dus ik wil ondanks structurele onrecht mijn best doen. Dus elke keer energie steken in ons band maar nee, het wil gewoon niet. Ik vermoed dat zij jaloers is en vol afgunst zit richting mij hoe erg ze ook haar best doet om het te verbergen, uit het niets of bij het minste geringste begint ze mij namelijk weer te negeren. Ze heeft relatieproblemen. Ik nodig haar recentelijk thuis uit op mijn vrije dag. Ik geef haar de ruimte om haar hart te luchten. Ik stel voor dat ze blijft eten. Het lijkt een gezellige avond te worden. Twee dagen later belt ze en appt ze mij maar ik heb het te druk dus ik app laat op de dag pas terug. Ik bel haar de volgende dag. Neemt niet op en mij gewoon volledig negeren maar wel bellen en appen naar zoonlief (dezelfde dag nog) en ook in de familiegroep gewoon appen. Onbegrijpelijk. Ik vroeg in mijn app expliciet hoe het met haar gaat maar dus nooit op gereageerd (wel gelezen). Gisterenavond komt ze plots langs na mijn man even te bellen en te zeggen dat ze in de buurt is en voor een bakkie wil komen. En hard haar best doen om mij te negeren. En net zo snel weer weggegaan. Wat moet ik met deze vrouw? Het liefst wil ik geen contact meer zolang het echt niet nodig is. Ik ben er gewoon klaar mee. Dit is een toxische relatie geworden en valt naar mijn idee niet meer te redden door haar psychische problemen.

10 maanden geleden

Reactie op Buttercup

Ik geloof naderhand dat ik een erg narcistische en manipulatieve schoonmoed ...
Lijkt mij zo ingewikkeld! Helemaal omdat je man er dus geen last van heeft maar het kennelijk wel belangrijk vindt dat het goed gaat tussen jullie.