360 Reacties

2 jaar geleden

Mijn man moet vroeg gaan werken. Ok dan moet er een wekker staan uiteraard. Maar snoozen terwijl ik degene ben die snachts altijd op sta. Om 21u30 gaan slapen, tegen dat ik in slaap val is het 22u. 22u30 baby eerste keer wakker, 23u30 flesje nodig (hij is ziek geweest en heeft sindsdien een fles nodig snachts) dan de slaap niet meer gevonden zowel de baby als ik tot 1u. En dan gaat de wekker om 4u30 elke 5 minuten af totdat ik me boos maak. En dan ben ik uiteraard te opgefokt om nog te kunnen slapen…

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Amooma

Onder het mom: eigen schuld, dikke bult. Ik heb het kind te veel aangedaan ...
Ook gehad aan het begin van deze zomer... Zo zonde van je slaap!

VRIEND

2 jaar geleden

Jep... Hij voelt zich er ook echt mega klote over en hij heeft al vanalles ...
Wauw, echt zo naar, voor jullie beide...

2 jaar geleden

Reactie op Amooma

Onder het mom: eigen schuld, dikke bult. Ik heb het kind te veel aangedaan ...
Zo had ik 2 nachten geleden dat mijn zoontje niet wilde slapen. Elke keer als ik hem weg kon leggen, dan werd hij snel wakker. Temperatuur ik hem om 1.45, heeft hij 36.4, terwijl hij normaal rond de 37.8/37.9 zit. Kind had het gewoon koud. Ik trek hem een dikke winterslaapzak aan en hij slaapt daarna 3 uur en daarna nog eens 2,5 uur. En afgelopen nacht weer dikke slaapzak aan gedaan en meneer slaapt de hele nacht. Zo zielig.

2 jaar geleden

Reactie op Stphnie

Mijn man moet vroeg gaan werken. Ok dan moet er een wekker staan uiteraard. ...
Ooit gedacht aan een smartwatch? Daarmee kun je een wekker zetten die je voelt trillen, zonder geluid..

VRIEND

2 jaar geleden

Damn! Slaapt dat kereltje van mij voor het eerst in maaaanden 's nachts een keertje langer dan 3 uur, is hij daarna zo wakker als een klontje, voor een uur!

2 jaar geleden

Twee dagen terug eindelijk het eerste tandje door, ben daar echt zo blij mee! Maar hij lijkt op het moment nog veel meer last te hebben dan ooit. Beide dutjes overdag zijn al twee dagen een ramp of worden overgeslagen. Hij zeurt de hele dag door, wat natuurlijk heel zielig is, maar ik word er zo moe van. Vannacht werd hij wakker en wilde hij niet meer slapen, toen heeft hij uiteindelijk met veel moeite bij ons in bed nog wel even geslapen. Zo net heb ik er twee uur over gedaan om hem in slaap te krijgen, want zelf in slaap vallen gaat nu niet. Hij blijft dan door zijn bed heen kruipen en rollen om een fijne houding te vinden, maar dat lukt hem dus niet. Als ik de kamer uit ben: hysterisch huilen. Sliep hij eindelijk, en na nog geen 5 minuten was hij weer wakker. En daarna weer hetzelfde verhaal. En ik heb hem een uur geleden nog een zetpil gegeven! Hij slaapt nu eindelijk, maar voor hoe lang... Toen ik vandaag in zijn mond keek zag ik opeens dat zijn tandvlees aan de bovenkant ook rood en gezwollen is. Maar het lijkt er niet op dat er binnen ±2 dagen een tandje doorkomt, want ik zie zijn tandjes wel zitten, maar niet zo dicht onder het tandvlees. Er blijkt iig genoeg te gebeuren. Arm jochie 😭❤ Er zijn veel dingen die heel goed geregeld zijn door de natuur, maar baby tandjes/tanden wisselen horen daar NIET bij. Wat een klotezooi zeg 😣

2 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Twee dagen terug eindelijk het eerste tandje door, ben daar echt zo blij me ...
Wij ervaren nu exact hetzelfde alleen ik menner ook nog verkouden erbij🥲 ik leef met je mee ❤️

2 jaar geleden

Niet echt heel serieus klagen: mijn zoontje kan prima zelf brood eten en ik heb echt het gevoel dat hij expres moeilijk doet, zodat ik hem voer. Echt een typische man, wil gewoon op zijn wenken bediend worden 😜 En hij begint echt miepig te huilen als hij zijn zin niet krijgt. Ik moet er denk ik echt op gaan letten dat ik niet gelijk erop reageer. Dat doet hij ook als ik hem weg pak bij iets waar hij niet aan mag zitten. Ik heb echt het gevoel dat het opvoeden met nee zeggen waar niet naar geluisterd word nu echt begint!

2 jaar geleden

Niet echt heel serieus klagen: mijn zoontje kan prima zelf brood eten en ik ...
Ja, dat gevoel heb ik idd ook! Ik las laatst ook dat kindjes nu leren over wat gevolgen zijn. Actie, reactie. En dat het dan kan lijken alsof ze expres iets op de grond gooien, maar dat het niet écht expres is. Maar dat vind ik best moelijk om te geloven 😅 Hij kijkt me recht in de ogen aan en dan laat hij bijvoorbeeld zijn lepel of speelgoed op de grond vallen... Ik zeg dan maar "ja, nu ligt het op de grond, nu ben je het kwijt" maar ik betrap me er ook vaak genoeg op dat ik het gewoon weer op pak en terug geef als een soort reflex!

2 jaar geleden

Reactie op MommyOfOne21

Zo had ik 2 nachten geleden dat mijn zoontje niet wilde slapen. Elke keer a ...
Hier ook! Weer terug naar lente slaapzak zonder mouwen en lange mouwen romper en meneer slaapt weer hele nacht door 😄

2 jaar geleden

Ik ben mooooeeee. Vannacht 4 uur geslapen omdat mijn zoontje ziek is. Om 1.50 hem helemaal kunnen omkleden omdat hij zichzelf had onder gescheten. Vandaag amper de dag doorgekomen. Gisteren de hele dag flinke koorts gehad, vannacht ook nog. Vandaag overdag alleen "maar" verhoging gehad. Ik hoop dat we er een beetje door zijn, want veel van dit soort nachten kan ik niet hebben.

2 jaar geleden

Hij is eigenlijk nog niet ziek geweest, maar nu moeten we eraan geloven. Ons zoontje heeft meer dan 39 graden koorts. Eten en drinken gaat er met moeite in. Hopelijk valt hij zo weer in slaap! Ik ben zo bang dat we nu een slechte nacht gaan hebben... Ik weet ook niet zo heel goed wat te doen, behalve hem in de gaten houden.

2 jaar geleden

Hij is eigenlijk nog niet ziek geweest, maar nu moeten we eraan geloven. On ...
Ahhhw beterschap! Idd in de gaten houden of hij genoeg blijft plassen. Zie dat hij 10 maanden is. Evt een zetpil geven.

2 jaar geleden

Ahhhw beterschap! Idd in de gaten houden of hij genoeg blijft plassen. Zi ...
Dankjewel! Ja ik had een zetpil gegeven. En hij heeft eigenlijk wel heel goed geslapen gelukkig! En vanmorgen was zijn temperatuur alweer 37,5. Dus de koorts was er opeens, maar nu gelukkig ook weer snel weg. En doen vandaag gewoon rustig aan 😀

2 jaar geleden

Pff even lekker gebruik maken van dit topic. Ziek op een vrije dag (buikgriep, houd niks binnen) met m’n 10 maanden oude zoontje en 17 weken zwanger van de volgende. Het is dat ik weet dat de baby in m’n buik wel alles van mij pakt wat nodig is. Maar poeh wat is dat vermoeiend. Dan is er echt geen energie meer voor jezelf.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op marcellaejms

Pff even lekker gebruik maken van dit topic. Ziek op een vrije dag (buikgri ...
Zo! Pittig, zeg! En zuur, zo op je vrije dag... Beterschap!

2 jaar geleden

Reactie op marcellaejms

Pff even lekker gebruik maken van dit topic. Ziek op een vrije dag (buikgri ...
Heel veel beterschap gewenst! Het lijkt mij al zwaar om zwanger te zijn met een baby van 10 maanden zonder ziek te zijn.

2 jaar geleden

En dan ineens stinkt je huis als een malle 🤮🤮🤮🤮🤮 Gezien we op de centen moeten letten kip van ah gehaald met 35% korting, gelijk op dag van aankoop in de vriezer gedaan. Top denk je dan. Tot ik het net ontdooid had (in de koelkast) en het pakje open maakte 😱😱😱😱😱 Vriendlief gelijk met een dichtgeknoopt zakje naar de ondergrondse gestuurd en een lading luchtverfrisser gespoten!

2 jaar geleden

Uhgfff de kleine meid heeft alweer buikgriep 😭 heb haar vandaag alleen al 4x andere kleren aan moeten doen door of wel spugen of wel spuit poep. Word er niet goed van 😭 arm kind ❤️