360 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Uhgfff de kleine meid heeft alweer buikgriep 😭 heb haar vandaag alleen al ...
Oh wat sneu! Heel veel sterkte en beterschap daar!

2 jaar geleden

2x goed doorgelekt met diaree, en 1x mama en haar bed helemaal ondergekotst.. was een bijzondere nacht 😓 zakje ligt ook lekker open van de diaree 😕 en vandaag zelf weer voor het eerst sinds een half jaar ongesteld 😖 (pil doorgeslikt en nu was het weer tijd om te stoppen om te kijken of ons nog een broertje of zusje gegund is🤞🏼)

2 jaar geleden

Reactie op IreenK

2x goed doorgelekt met diaree, en 1x mama en haar bed helemaal ondergekotst ...
Aah, dit hadden wij vorige week. 5 dagen 10/12 dunne diarree luiers op een dag, 4x nieuwe kleren aan. Heel veel beterschap!! Dachten we er door te zijn, is meneer vannacht 3x wakker en voor 1x 2,5 uur wakker te zijn😩

2 jaar geleden

Reactie op MommyOfOne21

Aah, dit hadden wij vorige week. 5 dagen 10/12 dunne diarree luiers op een ...
Hier was ie ook na verschonen nog een hele tijd wakker.. klaarwakker natuurlijk na al die pijn van het schoonmaken 😓 ik denk dat mama vandaag mooi tegelijk met meneer een dutje gaat doen vanmiddag 😂

2 jaar geleden

En hoppa! Fles en fruit er ook uit gegooid 😓

2 jaar geleden

Hmm niet zozeer iets te klagen maar ben wel erg benieuwd hoe het met Lianne is afgelopen, omdat ze haar partner zou vertellen dat het klaar is... iemand al iets gehoord?

2 jaar geleden

Reactie op IreenK

En hoppa! Fles en fruit er ook uit gegooid 😓
Och arm ding ook een buikgriep ?? Beterschap voor jullie ook

2 jaar geleden

Och arm ding ook een buikgriep ?? Beterschap voor jullie ook
Ja lijkt er wel op, gelukkig is hij verder gewoon vrolijk.. behalve tijdens het verschonen 🙈

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op BAMPatricia

Hmm niet zozeer iets te klagen maar ben wel erg benieuwd hoe het met Lianne ...
Was ik ook al nieuwsgierig naar... Ik hoop dat het haar gelukt is die avond en dat haar niks overkomen is. Misschien probeert ze haar nieuwe draai te vinden en komt ze weer online zodra ze weer wat ruimte heeft in haar hoofd. Hoop ik... Of misschien heeft ze het toch niet aangedurfd en durft ze nu ook hier niet meer te posten, maar dat hoop ik niet.

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Was ik ook al nieuwsgierig naar... Ik hoop dat het haar gelukt is die avon ...
Ja hier gaan ook allerlei scenario's door mijn hoofd idd.. hopelijk valt het allemaal mee en is het idd dat ze haar draai probeert te vinden

2 jaar geleden

Geweldig.. kind beter, pa en ma ziek 😅😂 gelukkig ben ik vandaag nog vrij 😅

2 jaar geleden

Reactie op BAMPatricia

Ja hier gaan ook allerlei scenario's door mijn hoofd idd.. hopelijk valt he ...
Het gaat goed met mij. Sorry! Ik heb corona gehad 1 dag nadat ik het gesprek heb gehad, dus dat was even pittig. Net hersteld en vandaag voor het eerst weer gaan werken. We wonen nog wel samen, maar ik ben op zoek naar een andere sociale huurwoning. Mocht ik dit niet vinden binnen 2 maanden, dan trek ik bij mijn ouders in. Bedankt voor jullie moed! Ik ga de app wel verwijderen, omdat ik wat rust aan mn hoofd moet krijgen en het een beetje veel is met werk. Veel liefs!!😊💗

VRIEND

2 jaar geleden

Had ik al een nacht van 5.30 uur slaap, komt die kleine er ook nog eens 5x doorheen... Ik sta echt te tollen op mijn benen!

2 jaar geleden

Vannacht amper 2 uur geslapen, en niet eens omdat mijn zoontje wakker werd. Mijn man kwam pas om 2u 's nachts thuis. Hij werkt altijd laat en moet dan nog een uur naar huis rijden, maar ze waren aan de weg bezig dus het duurde langer dan 2u voor hem om thuis te komen. Overdag was ik al 4 keer doorgelekt want mijn menstruatie komt deze maand gewoon allemaal op 1 dag ofzo... kom ik erachter dat ik wéér was doorgelekt over onze hele deken heen toen ik opstond van het bed toen mijn man thuis kwam. Ik die deken in koud water weken met vlekkenverwijderaar en mijn man een andere deken pakken. Douchen, en eindelijk lag ik tegen 3u in bed. Tussen 3~4 in slaap gevallen en toen werd ik spontaan weer wakker om 5u. Lekker dan. Maar ben vandaag toch nog verbazend goed doorgekomen. Ben nu wel echt kapot dus lekker vroeg slapen en hopelijk slaapt mijn zoontje ook goed, want er is een tandje onderweg. Kan ik even niet aan nu 🥲

één jaar geleden

Soms sta ik voor de spiegel en vraag ik me af wie dit in hemelsnaam is. Ik ben nog maar een schim van mezelf. Continu aangebrand, kort in de kar. En lichaam met tig terugkerende kwalen, 5x ziek geweest dit jaar, nog steeds mega haaruitval en het haar dat ik nog over heb is super grijs.. Zeker 20 kilo overgewicht, slobberkleren. Komt dit ooit nog goed? What happened 😦

één jaar geleden

Al een week lang mega doorgelekte spuitluiers 😫 dat je denkt, mag het nu stoppen? Het is wel genoeg… Super rode billetjes en een berg was 😅

één jaar geleden

Ugh.. 2de week op rij dat de opvang Nolan maar 1 dutje laat doen… doen wij ook wel eens maar dan houden we rekening met z’n bedtijd. Nu is meneer al sinds 13:40 wakker 😓 we hopen hem vrolijk te kunnen houden tot 18:30.. maar hij word al huilerig… normaal gaat hij 19:15 naar boven en 19:30 ligt ie in bed.. Ik wil niet zo’n zeurmoeder zijn, maar als dit volgende week weer zo is dan moet ik er maar eens over beginnen..

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Ugh.. 2de week op rij dat de opvang Nolan maar 1 dutje laat doen… doen wij ...
Shitt.. rot is dat. Ik zou het wel aan geven. Van joh ik houd zelf thuis deze ritmes aan en als hij dan zo lang wakker is red hij het niet tot de avond. Zouden jullie misschien qua slaap dit en dit willen proberen te doen dan heb ik het savonds ook wat makkelijker. Zullen ze vast alle begrip voor hebben en dit ook zeker willen doen!

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Ugh.. 2de week op rij dat de opvang Nolan maar 1 dutje laat doen… doen wij ...
Mag ik je een tip geven als gastouder? Maak het bespreekbaar ga niet onnodig lang er mee rondlopen dat helpt je niet, ik zeg altijd tegen mijn vraagouders als er iets is of als je wat dwars zit kom bij me dan praten we, loop er niet mee door! En dat zeg ik ook als moeder, het gaat om je kind bespreek het, het is misschien niet expres zo gelopen maar maak het wel kenbaar

één jaar geleden

Pff kan zo van mezelf balen. Als mijn zoontje een slechte nacht heeft gehad, dan trek ik dat zo slecht. Dan ben ik altijd zo bang dat slechte slapen blijft en dat ik weet halve nachten wakker ben en daar ga ik zo slecht op. Vanmorgen lukte het hem ook niet om zelf in slaap te vallen, na enige hulp maar 40 minuten geslapen. Heb hem net weer in bed gelegd en denk niet dat het weer gaat lukken om nu wel lang te slapen. Waardoor hij vanavond weer op tijd naar bed moet met als gevolg dat hij weer om 5 uur wakker is.