360 Reacties

één jaar geleden

Ben in het buitenland, plan was om hier 3 maanden te blijven, maar mijn dochter is zo niet op d'r gemak lijkt het. Ze drinkt haar melk niet meer zoals normaal, eten gaat ook niet van harte en ze is erg aanhankelijk en wil geen seconde alleen spelen. Ik moet continu met haar in de grondbox zitten. Erg vermoeiend ook omdat ik ook nog veel spullen moet uitpakken. Ik vraag me af of dit zo blijft, ik had me ons verblijf hier wel leuker verwacht. Wil nu zelfs alweer terug naar NL als dit zo blijft

één jaar geleden

Reactie op Miemsje

Ben in het buitenland, plan was om hier 3 maanden te blijven, maar mijn doc ...
Weet niet hoe lang je er al bent. Maar kan me heel goed voorstellen dat je dochter ook enorm moet wennen. Hopelijk kun je die tijd nog nemen om haar te laten ‘settelen’.

één jaar geleden

Reactie op Miemsje

Ben in het buitenland, plan was om hier 3 maanden te blijven, maar mijn doc ...
Zit je dochter niet toevallig ook in sprong 7? Veel van de punten die je noemt (aanhankelijk, slecht eten) herken ik namelijk ook van mijn zoontje...

één jaar geleden

Reactie op Nadine8919

Zit je dochter niet toevallig ook in sprong 7? Veel van de punten die je no ...
Zou ook nog kunnen.. ik dacht dat ze er al uit was, maar misschien nog niet dan.

één jaar geleden

Weet niet hoe lang je er al bent. Maar kan me heel goed voorstellen dat je ...
Hopelijk wel, ik hoop dat ze het snel ook meer naar haar zin gaat hebben en we er samen van kunnen genieten.

één jaar geleden

Zaterdag een hoop stoere jongenskleren besteld, kon ik vandaag al ophalen bij de pakketautomaat, dus ik dacht yayy, wat snel! Kom ik net aan bij de pakketautomaat, is het kluisje leeg 😭😭 Morgen dus de klantenservice contacten.....

één jaar geleden

Vorige week sliep mijn zoontje heel slecht, heb tussendoor 1 goede nacht gehad. En nu heb ik zelf een oorontsteking en kan ik niet slapen van de pijn. Maar weer paracetamol en ibuprofen genomen. Ik hoop zo dat de oordruppels die ik van de huisarts heb snel aan slaan, want ik weet niet hoe ik anders het vol ga houden.

VRIEND

één jaar geleden

Vorige week sliep mijn zoontje heel slecht, heb tussendoor 1 goede nacht ge ...
Ui kompres op je oor binden; trekt het extra vocht eruit. Heel veel sterkte!

één jaar geleden

Pfff… even klagen. Helemaal k-a-p-o-t. Al een week lang slaapt onze kleine vent snachts niet, klaarwakker. Krentebaard, verkoudheid, tandjes die doorkomen. Echt klaarwakker. Alleen maar huilen. De hele nacht loop ik met hem op. We zitten door verbouwing tijdelijk bij mijn schoonouders, die ook wakker worden van hem. Ze zeggen wel dat het niet erg is, maar toch loop ik op mijn tenen. Zetpillen, flesjes, alles geprobeerd. Help?!

één jaar geleden

Reactie op WO

Pfff… even klagen. Helemaal k-a-p-o-t. Al een week lang slaapt onze kleine ...
Och ik voel je. Lijkt mij echt verschrikkelijk om bij de schoonouders te bivakeren. Heb je ze al oordoppen gegeven 😅? Misschien helpt dat wat voor jouw gevoel. Hier ook een kind wat snachts besluit dat spelen veel leuker is, en dan vooral met papa of mama erbij want anders krijsen. Niks werkt, echt niks. En dat terwijl ik net weer enigsinds energie en ritme had om weer te gaan sporten. Dat is nu dus dubbel zo zwaar 🥲. Ikwilnietwerkenikwilslapen.

één jaar geleden

Reactie op WO

Pfff… even klagen. Helemaal k-a-p-o-t. Al een week lang slaapt onze kleine ...
Pff hier idd ook al een week lang slechte nachten. Hier tandjes en slaapregressie:-( sterkte!!

één jaar geleden

Reactie op WO

Pfff… even klagen. Helemaal k-a-p-o-t. Al een week lang slaapt onze kleine ...
Hier hetzelfde al 2 weken lang. Afgelopen 2 nachten gingen gelukkig weer goed. Wat verder bij ons leek te helpen is de kleine, wanneer deze zo huilde, tussen ons in laten slapen....

één jaar geleden

Reactie op Amooma

Och ik voel je. Lijkt mij echt verschrikkelijk om bij de schoonouders te bi ...
Gelukkig nog twee nachtjes 🙏🏻 maar het is alles behalve praktisch in de nachten. En als ik overdag een dutje mee probeer te doen en bijna in slaap val, wordt hij alweer wakker. Dat willen slapen is hier zooooo herkenbaar!!

één jaar geleden

Reactie op Tutje

Pff hier idd ook al een week lang slechte nachten. Hier tandjes en slaapreg ...
Jullie ook sterkte!! Vind het een pittige sprong zo..

één jaar geleden

Reactie op HinkeJ

Hier hetzelfde al 2 weken lang. Afgelopen 2 nachten gingen gelukkig weer go ...
Dank voor je tip! Heb ik vannacht geprobeerd, maar werd gebruikt als menselijk klimrek 😂

één jaar geleden

Reactie op WO

Jullie ook sterkte!! Vind het een pittige sprong zo..
Ja hier ook. Toch maar voor die ging slapen een zetpil gegeven. Ook om eventueel uit te sluiten of die steeds huilend wakker wordt door de pijn. 😔

één jaar geleden

Reactie op Tutje

Ja hier ook. Toch maar voor die ging slapen een zetpil gegeven. Ook om even ...
Heb precies hetzelfde gedaan! Ik duim voor een betere nacht voor ons!

één jaar geleden

Wat een shitdag hier. Ik werk thuis en m'n man zorgt vandaag voor ons zoontje. Is het kind ineens aan de schijt. Overal kak. 4x OVERAL kak. 4x Box vies, 4 setjes kleding vies, commode vies, kind vies, ik vies, man die heel pakje doekjes gebruikt ipv kind onder de douche afspoelt. Man kokhalzend en al kotsend boven de wastafel door de zure lucht. Wastafel ineens verstopt, spoelt de stront niet weg dus die blijft overal drijven en vastplakken 🤢 Ben er weer klaar mee voor vandaag. Was lekker thuiswerken. Maar wil niet weten hoe het eruit had gezien als ik niet thuis was geweest 🙈

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Wat een shitdag hier. Ik werk thuis en m'n man zorgt vandaag voor ons zoont ...
Aaah getsie. Hopelijk heeft hij er niet al te veel last van.🤞🏼 Maar als je niet thuis was geweest had je het allemaal niet gezien.. misschien alleen een ontploft huis als je thuis kwam. Haha🙈🙈

één jaar geleden

Reactie op WO

Heb precies hetzelfde gedaan! Ik duim voor een betere nacht voor ons!
Hier was het een succes. Hij en wij hebben heerlijk geslapen.. geeft maar weer aan hoeveel pijn die had door ze tandjes.. 😔