360 Reacties

één jaar geleden

Reactie op MommyOfOne21

Aaah getsie. Hopelijk heeft hij er niet al te veel last van.🤞🏼 Maar als ...
De kleine was super vrolijk! Lekker graaien in z'n volle luier en alles 🤣 Vandaag geen kakafestijn meer gelukkig haha Ja dat was echt een zooitje geworden! Waarschijnlijk overal poep gestempeld 😬

één jaar geleden

Reactie op Tutje

Hier was het een succes. Hij en wij hebben heerlijk geslapen.. geeft maar w ...
Hier gelukkig ook maar twee keer wakker! Erg zielig dat het zo zeer moet doen hè. Zo met ze te doen.

één jaar geleden

Damn!! Nu eerste echte ongesteldheid sinds voor m’n zwangerschap (na de bevalling al snel aan de pil gegaan, en nu vorige maand gestopt met de pil) en lek gewoon binnen 2u door m’n tampon heen… m’n granny onderbroek maar weer aangetrokken zodat ik dubbelop kan doen en een maandverband erbij in kan doen 🤯 Zo blij dat ik pas donderdag weer een hele dag moet werken, dit zou echt onmogelijk zijn tijdens mijn werk 😖😖

één jaar geleden

Zo'n verdriet om m'n poezenvriendinnetje die gisteren vanuit het niets is gaan hemelen. Dood neergevallen, ben er kapot van. Ze was nog maar 8 jaar. Kan niet meer ophouden met janken 😭😭😭

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Zo'n verdriet om m'n poezenvriendinnetje die gisteren vanuit het niets is g ...
Sterkte! 😔

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Zo'n verdriet om m'n poezenvriendinnetje die gisteren vanuit het niets is g ...
😔 sterkte, altijd moeilijk een huisdier verliezen

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Damn!! Nu eerste echte ongesteldheid sinds voor m’n zwangerschap (na de bev ...
Ben ook vrij snel aan de pil gegaan en slik nog steeds door (minipil) maar heb nog steeds wat kraam verband restanten liggen voor de eerste menstruatie na de bevalling. Vroeg me af of dat ook na deze tijd nog steeds zo heftig zou zijn als ik steeds lees van anderen, maar blijkbaar wel... Bedankt voor de heads-up en heel veel sterkte ermee!

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Zo'n verdriet om m'n poezenvriendinnetje die gisteren vanuit het niets is g ...
Oh wat naar! Gelukkig heeft ze niet geleden, maar als het onverwacht komt en je hebt geen afscheid kunnen nemen hakt het er ook net wat dieper in, in mijn ervaring. Gecondoleerd en heel veel sterkte!

één jaar geleden

Reactie op Hepziba

Ben ook vrij snel aan de pil gegaan en slik nog steeds door (minipil) maar ...
Thnx! Ik heb het maandverband ook alleen nog omdat ik het Idd na de bevalling gebruikt heb 😅 nu heel blij dat ik het in huis heb 😅 Ik heb dit echt nog nooit zo heftig gehad, zou het liefst de deur niet uitgaan.. hoop dat het minder word, of dat ik misschien al snel weer 9mnd niet ongesteld word 😂

één jaar geleden

Soms kan ik de kleine man wel achter het behang plakken. Hij staat constant naar de lepel. Hij wil niet zelf eten want als we dat proberen dan gooit hij hem op de grond. Afleiden en constant corrigeren is niet te doen. Hopelijk een fase waar hij ff doorheen moet. En ik hoop dat hij nu dus door de honger toch gaat stoppen met slaan...

één jaar geleden

Reactie op Daphne1989

Soms kan ik de kleine man wel achter het behang plakken. Hij staat constant ...
Pfff zo vermoeiend he. Hier al voor de tweede keer die fase. Vanavond nog yoghurt uit m'n haar gepoetst 😑 Hij vreet net 2 mini stukjes kip uit m'n hand en dan is het weer gedaan. Meppen maar! Heb hem daarom maar zelf laten 'eten' en hij zat van top tot teen eronder, de vloer en z'n stoel ook. Alles vloog door de lucht terwijl ie al driftig rammend op z'n eten sloeg. Niks in z'n mond terecht gekomen hoor!

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Pfff zo vermoeiend he. Hier al voor de tweede keer die fase. Vanavond nog y ...
Ben stiekem beetje blij dat je dit schrijft. Dan weet ik dat we niet alleen zijn😊. Succes met de strijd🙈

één jaar geleden

Wat zit ik in dubio! Afgelopen augustus ben ik begonnen in het kdv. Super leuke baan en echt leuk om met kinderen te werken. In het begin was ik dan ook heel enthousiast. Nu de financiën. Op contact werk ik 16 uur, maar in de praktijk 24. Wat betekent dat ik voor 16 uur opvang krijg voor mijn zoontje, dus 2 dagen maar ik moet wel 3 dagen beschikbaar zijn. Dus 1 dag is niet van de kinderopvangtoeslag maar voor mezelf. Dit kan toch niet uit! De overuren die ik maak moeten worden opgenomen in vrije dagen en worden niet uitbetaald als overuren. Waar het mij nu om gaat is dat het financieel niet uit kan om mijn zoon 3 dagen naar de opvang te brengen, terwijl op papier ik 2 dagen werk. Dan kan ik net zo goed stoppen met werken toch? Klaagggggggg moment

één jaar geleden

Eind volgende maand wordt onze jongen alweer één jaar. Een leuke, maar ook beladen dag, omdat mijn vader begin september is overleden. Nu dachten we op tijd (ruim 5 weken vooraf) de uitnodiging de deur uit te doen... kunnen mijn schoonouders en twee van mijn beste vriendinnen al niet.. ook mijn moeder moet waarschijnlijk werken. Ik weet heus wel dat hij er zelf geen last van gaat hebben, maar het is zijn eerste verjaardag en zijn opa's en oma's kunnen er dus niet bij zijn.. 😔

één jaar geleden

Reactie op anneke1121

Wat zit ik in dubio! Afgelopen augustus ben ik begonnen in het kdv. Super l ...
Volgens mij kan dat ook helemaal niet, als je 13 weken achtereenvolgend structureel zoveel uur overwerkt kun je die op contract krijgen. Maar sowieso zou ik met zo’n constructie nooit akkoord gaan!

één jaar geleden

Hoe leren jullie je kindjes zelfstandig slapen. ? Heb hier alles al geprobeerd. Net heb ik der gewoon maar eens laten huilen. Toen kiepte ze na 20 min ineens om? Ik ben eigenlijk geen voorstander van laten huilen. Daarom vraag ik het eens aan jullie.😩

één jaar geleden

Reactie op britt2496

Hoe leren jullie je kindjes zelfstandig slapen. ? Heb hier alles al geprob ...
Ik ben er ook geen voorstander van. Mijn zoontje viel tot van t weekend overdag zelf in slaap en in de avond lukte het hem niet. Van alles geprobeerd, ook in overleg met de cb. Wij zijn tot conclusie gekomen dat wij er vrede mee hebben dat wij hem 's avonds in slaap moeten wiegen. Nu helaas overdag ook.

één jaar geleden

Reactie op anneke1121

Wat zit ik in dubio! Afgelopen augustus ben ik begonnen in het kdv. Super l ...
Vanaf 2023 gaat dit wijzigen toch? En is het dacht ik niet meer afhankelijk van je eigen gewerkte uren.

één jaar geleden

Reactie op britt2496

Hoe leren jullie je kindjes zelfstandig slapen. ? Heb hier alles al geprob ...
Mijn dochter deed tot ze 7 maanden was al haar dutjes op mij . Behalve snachts dan wiegde ik haar op mij in slaap en kon ik haar gelukkig succesvol overleggen. Toen kreeg ze een spreidbroek waar ze niet lekker meer mee bij me kon liggen. Toen moesten we wel. Ik heb haar eerst nog een tijdje gewiegd. Maar t ging eigenlijk steeds beter. Ik legde haar gewoon in bed en ging naar haar toe als ze ging huilen. Dan trooste ik haar. Als t na 20 mij nog niet gelukt was dan ging ik haar gewoon weer wiegen. Dochter sliep toen uiteindelijk vrij snel zelfstandig in. Maar geduld is je ergste vijand. Mijn gedachte was altijd oke nu moet ik moeite doen haar in bed te krijgen. En straks als ze 16 is krijg ik haar er waarschijnlijk met geen mogelijkheid uit🤭

één jaar geleden

Mijn dochter deed tot ze 7 maanden was al haar dutjes op mij . Behalve snac ...
Ja dat is ook waar! Maar ik ben nu 37 weken zwanger en kan met geen mogelijkheid dadelijk 2 baby’s in slaap wiegen🤣