360 Reacties

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Leo7

Eind volgende maand wordt onze jongen alweer één jaar. Een leuke, maar ook ...
Wij gaan het vieren op een weekend dag met vrienden en familie. Op de echte dag zelf ben ik lang op werk, maar hopen we in de avond toch nog wel iets speciaals te doen voor ons drieen.

één jaar geleden

Oooh wat hou ik er van om lekker te klagen.... Vannacht weer bezig geweest van 22.55 tot 2.20. ben gesloopt. Toch vandaag maar even naar de huisarts geweest, toch wel weer vocht achter in de oren en de keelamandelen vergroot.. hopelijk kan hij dit zelf aan, anders weer een afspraak maken bij de kinderarts 😩

één jaar geleden

Midden in een verhuizing, derde keer in deze korte tijd dat zoontje ziek word. Écht mega zielig maar ook zo onhandig 😩 Vandaag de hele middag gespuugd, alles onder. Zitten in een tijdelijk huis, amper kleren meer voor hem hier omdat alles vies is. Mag ik ajb even knipperen en dat we dan 3 weken verder zijn en ons huis af is? 😅

één jaar geleden

Net tot 2x toe alles hier ondergekotst door ons mannetje.. Inclusief ikzelf, midden in m'n gezicht... Nu maar afwachten tot het mijn beurt is 😕

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Net tot 2x toe alles hier ondergekotst door ons mannetje.. Inclusief ikzelf ...
Jakkes, sterkte, en sowieso alle beterschap die jullie kunnen gebruiken!

één jaar geleden

En we zitten weer in de 5 uur half 6 fase🥲🥲🥲, nu al aan het stressen voor het weekend😅. Een voordeel; het weekend slaapt die bij oma, maar hopelijk zal die daar niet al te vroeg wakker worden met de wintertijd. Wat doen jullie zo vroeg met jullie kindjes tot hun ochtenddutje?

één jaar geleden

Pff.. in het weekend gaan mijn man en ik er om de dag uit met ons zoontje als hij 's ochtends wakker wordt. De ander kan dan blijven liggen. Gisteren was het mijn beurt; vandaag zijn beurt. Nu hebben we vrienden op bezoek en is hij gisteren laat gaan slapen terwijl hij wist dat hij vandaag aan zet was. Vanmorgen dus kreunen en steunen en ik erger me daaraan. Jij maakt toch de keuze zo laat (rond 3uur 's nachts) te gaan slapen terwijl je weet dat ons mannetje rond 6.30u wakker wordt? Goshhhh......

één jaar geleden

Reactie op mamaminipanda🐼

En we zitten weer in de 5 uur half 6 fase🥲🥲🥲, nu al aan het stressen voo ...
Hier ook weer😭 Maar meneer is als hij wakker wordt aan het kletsen en spelen met z’n knuffeltjes. Gezien ik een uur of half 7 een acceptabele tijd vind en hij niet huilt, blijf ik tot dan liggen😅

één jaar geleden

Reactie op SdG

Hier ook weer😭 Maar meneer is als hij wakker wordt aan het kletsen en spel ...
Hahahah ik ook. Meestal hoor ik hem ook pas veel later dan dat die wakker is (tenzij het zijn hoestperiode is). Ik lig soms ook gewoon tot dat hij begint te zeuren of rond half 7-7 uur😂😂😂

één jaar geleden

En BAM! Ineens 40graden koorts… snap ineens waarom meneer tot 8u geslapen heeft…

één jaar geleden

Reactie op IreenK

En BAM! Ineens 40graden koorts… snap ineens waarom meneer tot 8u geslapen h ...
Beterschap ❤️

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op IreenK

En BAM! Ineens 40graden koorts… snap ineens waarom meneer tot 8u geslapen h ...
Arm schatje! Beterschap!

één jaar geleden

Helaas nog niet veel beter, koorts wel iets gezakt (39.6) was blij toen m’n vriend thuis kwam, heb nog nooit zo’n tijd een huilend kind moeten troosten (luxe probleem, I know) ik was echt even helemaal leeg.. haat dat gevoel van machteloosheid 😓

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Helaas nog niet veel beter, koorts wel iets gezakt (39.6) was blij toen m’n ...
Agh zo sneu ☹️ beterschap!

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Helaas nog niet veel beter, koorts wel iets gezakt (39.6) was blij toen m’n ...
Als hij er zo'n last van heeft, zou ik een zetpil proberen.

één jaar geleden

Reactie op Hepziba

Als hij er zo'n last van heeft, zou ik een zetpil proberen.
Ja al gedaan, ondertussen alweer vanaf 20:15 met hem in de weer.. m’n vriend moet morgen werken dus die ligt beneden op de bank..

één jaar geleden

Ik voel me soms zo'n slechte moeder... mn dochter heeft sinds de geboorte nog geen nacht doorgeslapen. Ik ben op... de afgelopen week kwamen er tanden door, dus was het drama met slapen. Nu is ze al vanaf 21.30uur wakker en ik ben er zo, zo, zo klaar mee! Ben in staat om dr in bed te leggen en dr in slaap te laten huilen, maar dat kan ik niet aan. En dus huil ik maar met dr mee. Manlief neemt t af en toe over, maar die accepteerd ze niet op momenten als deze. Ik wil gewoon slapen...

één jaar geleden

Reactie op Nitij

Ik voel me soms zo'n slechte moeder... mn dochter heeft sinds de geboorte n ...
En dan lees ik dit en weet ik dat ik gewoon niet zo moet zeuren 😓 je bent geen slechte moeder wanneer je naar eer en geweten je best doet!! 😘😘😘

VRIEND

één jaar geleden

Heel veel sterkte, slapeloze mama's! Jullie doen het hartstikke goed en geven je kindje echt wat het nu nodig heeft, ondanks dat je zo moe en uitgeput bent; troost en aandacht. 💕

één jaar geleden

Reactie op Nitij

Ik voel me soms zo'n slechte moeder... mn dochter heeft sinds de geboorte n ...
Heel herkenbaar..Slaapt ze overdag ook zo slecht? wij zaten op gegeven moment in zo'n negatieve slaapspiraal waarbij iedereen oververmoeid was. We zijn toen begonnen met overdag laten huilen. Na vaak 10 min werd het minder en na een minuut of 20 ging hij slapen. Het voelde als uren maar we hebben dat echt een paar dagen overdag volgehouden. Dit ging steeds beter en hij raakte uit zijn oververmoeid waardoor hij dus in de nacht ook beter ging slapen. Hij is nog steeds geen geweldige slaper maar hij word nu nog maar 2x wakker en gaat na een speentje meteen weer verder slapen. Wie weet helpt het ook voor jullie❤️