360 Reacties

één jaar geleden

Reactie op IreenK

En dan lees ik dit en weet ik dat ik gewoon niet zo moet zeuren 😓 je bent ...
Argh, we hebben allemaal onze struggles toch? ❤️ Dankjewel voor je lieve woorden!

één jaar geleden

Reactie op Hepziba

Heel veel sterkte, slapeloze mama's! Jullie doen het hartstikke goed en gev ...
Dankjewel! ❤️ Dat hielp vanmorgen zeker om weer positief aan de dag te beginnen!

één jaar geleden

Reactie op Denise2207

Heel herkenbaar..Slaapt ze overdag ook zo slecht? wij zaten op gegeven mome ...
Nee, overdag slaapt ze gek genoeg heel goed: 2x 75minuten. Ze is overdag ook gewoon heel gezellig, vrolijk en ondernemend. Geen signalen van oververmoeidheid. Het lijkt alleen wel of we snachts van de ene sprong in de andere regressie, in de tandenfase, naar griepjes en verkoudheden rollen... en er hoeft maar iets dwars te zitten bii dr en ze slaapt snachts slecht.... we hebben al een slaapcoach gehad, maar vandaag heb ik een cosleper op Marktplaats gekocht; ik geef de strijd op 🙈🤣 Als ze niet lekker slaapt, mag ze naast ons komen slapen... want zo houd ik het niet vol. Dankjewel in ieder geval voor t meedenken ❤️

één jaar geleden

Aaahhh ziek zijn als moeder is gewoon onmogelijk. Baby, okeee geen baby meer maar dreumes, verzorgen huishouden en voor jezelf zorgen is mooeeiilijkkkk!!!

één jaar geleden

Aaahhh ziek zijn als moeder is gewoon onmogelijk. Baby, okeee geen baby mee ...
Dat is zeeeker moeilijk. Ik had vorige week buikgriep.. kon niks binnen houden.. wat is het dan lastig dat je niet gewoon je bed in kan duiken. Beterschap!! En sterkte

één jaar geleden

Hallo slaapregressie. Wat een drama zeg. Probeer de kleine sinds 2:00 uur weer in slaap te krijgen, niet te doen. Zelf slaap ik al weken slecht dus kan dit er echt even niet bij hebben 🥲

één jaar geleden

Meneer slaapt eindelijk weer heerijk door, daar absoluuut geen klachten over! Maar wel ZO VROEG wakker 😢 vandaag ook nog eens voor 06.00u 😫. 05.40u was het vandaag. Heb hem tot 06.15u in zijn bed gelaten, toen moest hij er echt wel uit. Pff. Echt alles voor 7u is mij te vroeg in het leven.

één jaar geleden

Argh corona, dus ik isolatie en vriend regelt alles nu. maar ik wil mijn meisjes zo graag knuffelen!! Wat duren een paar dagen dan lang!

één jaar geleden

Kleine meneer slaat constant naar z.n lepel met eten. En hij doet wel z.n mond open maar slaat dan tegelijk de lepel uit m n handen. Zelf laten eten is helemaal geen optie want dan belandt alles op de grond ipv in z.n mond. Frustratie 🤯🤯🤯🤯. Liefst zou ik um vast binden maja das nou ook niet echt de oplossing. Dus dan maar ff klagen hier😁

één jaar geleden

Het ziek zijn van meneer lijkt nu achteraf wel een enorme sprong geweest te zijn 😱 hij was vandaag echt op oorlogspad, zo erg is hij nog nooit geweest 😅 wel 100x m’n bril gepakt, iedere keer op en over alles heen klimmen.. middag dut was net aan 40min (normaal echt een goeie slaper) ik ben helemaal kapot 😅😂

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Het ziek zijn van meneer lijkt nu achteraf wel een enorme sprong geweest te ...
Shiiit, hebben wij hier ook! Al een goede week echt slechte nachten gehad, dus de kleine maar bij ons in bed gehad, wat voor ons slaapt voor geen meter. Komen er gisteren opeens allemaal g-klanken bij zijn gebrabbel en heeft hij opeens veel meer lepel vaardigheden en dan bedoel ik ook echt VEEL! Hij kan nu gewoon echt met een lepel eten zelf! En hij loopt grotere stukken zelfstandig. Dat gedoe allemaal moet een sprong zijn! Maar ook ik ben echt helemaal kapot!

één jaar geleden

Geen geklaag vandaag, maar zo een trotse zus.

één jaar geleden

Reactie op britt2496

Geen geklaag vandaag, maar zo een trotse zus.
💗

één jaar geleden

Reactie op Hepziba

Shiiit, hebben wij hier ook! Al een goede week echt slechte nachten gehad, ...
Hier pakte hij bij opa en oma “voor het eerst” een spork op (spoon/fork) en viel de taart aan 😅 hebben wij nog niet eens echt met hem geoefend 🤷🏻‍♀️ hier eet ie gewoon nog met z’n handen 🤣

één jaar geleden

Zelf dood ziek zijn. Voor de 2e keer in 2weken tijd een forse keel ontsteking. Nu net weer een zware antibiotica kuur gekregen. Sta na 1 pilletje al weer kotsend boven de pot. 😭 Gelukkig vandaag dochter naar de opvang maar weet even niet hoe ik dit morgen in godsnaam moet doen 😭😭😭

VRIEND

één jaar geleden

Oh wat mooi!

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op britt2496

Geen geklaag vandaag, maar zo een trotse zus.
De foto's dus! 😝

VRIEND

één jaar geleden

Zelf dood ziek zijn. Voor de 2e keer in 2weken tijd een forse keel ontsteki ...
Oh, wat ontzettend naar! Zijn er vrienden of familie die even in kan springen morgen? Anders zou je partner misschien zorgverlof kunnen opnemen...

één jaar geleden

Pfff.. kleine is al twee weken hangerig en ziekjes. Sinds donderdagavond elke keer in de avond 39-40 graden koorts. Na zelf ook niet meer te hebben geslapen sinds donderdag vannacht hem bij me in bed genomen. Sliep hij heerlijk op m’n arm, kon geen millimeter bewegen want dan werd hij weer wakker. Vanmiddag naar de huisarts. Helemaal gesloopt.

één jaar geleden

Reactie op Hepziba

Oh, wat ontzettend naar! Zijn er vrienden of familie die even in kan spring ...
Mn moeder heeft mn dochter vanochtend op gehaald en brengt haar eind van de middag weer thuis 🥰 zo lief nu kan ik lekker dutjes doen en ziekzijn