360 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Hepziba

Bedankt voor de tips! Welk dun incontinentie materiaal raad jij aan? Hiervo ...
Ik gebruikte zelf always discreet. Deze heb je in verschillende maten ik had in t begin al last van urine verlies als ik lang door mn hurken zat. Dus had toen best wel een wat dikker verband. Beetje vergelijkbaar met een dun maanverbandje qua dikte denk ik. Maar je hebt ze ook nog dunner vergelijkbaar met een inlegkruisje maar vangt veel beter urine op dan gewone inleg kruisjes gewone inleg kruisjes zijn echt bedoeld om langzaam dikker vocht op te vangen zoals afscheiding of laaste druppels menstruatie bloed.

één jaar geleden

Reactie op Hepziba

Bedankt voor de tips! Welk dun incontinentie materiaal raad jij aan? Hiervo ...
Verdiep je ook eens in wat je verzekering dekt, als je langdurig last hebt heb je kans dat het vergoed word. Er zijn zoveel verschillende merken ook 😉

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Sol en Co

Pff ik weet het ff niet meer.. Mijn schoonouders drijven me echt tot waanzi ...
Welke tijd beter voor dit soort familie drama's als kerst... Gek veel sterkte!

VRIEND

één jaar geleden

Bedankt voor de tips, dames! Ik zal er eens naar kijken. Heb nu 2 soorten Always discreet binnen. Kon de Boutique niet laten liggen voor kerst! 😆

één jaar geleden

Reactie op Hepziba

Welke tijd beter voor dit soort familie drama's als kerst... Gek veel ster ...
Ja idd de beste tijd ervoor haha. Weet ook echt ff niet hoe dit nu verder moet ik trek ze echt niet meer (dit is maar zo'n klein deel van alles 😶) en doordat ze de kleine nu al proberen te manipuleren (en nu snapt ie dat nog niet maar die tijd gaat wel komen) wil ik ook echt niet dat hun in zijn buurt zijn zonder mij. Gelukkig geen kerst met hun dus we kunnen volgende week is rustig nadenken hoe we nu verder moeten. Het helpt iig al wel dat ik het hier ff van me af kan typen 😘 Dank je wel en jij ook veel sterkte. Ik zag van de tip met de YouTube filmpjes daar staan idd echt goeie oefeningen tussen die de moeite waard zijn om te doen. Succes😘

één jaar geleden

En voor iedereen alvast fijne feestdagen 🥰

één jaar geleden

Nou... Gezellig hier... Vriend is verkouden en hij ligt op de bank alsof hij dood aan het gaan is.. te puffen en te kreunen... Doe normaal. Heb zelf ook hartstikke koppijn, maar daar hoor je mij ook niet over klagen. Zit al niet lekker in mijn vel en dan kan ik dit gedrag er echt niet bij hebben.

één jaar geleden

Ons zoontje is nog aan het slapen en zelf ben ik al vanaf 6 uur wakker... Het is ook wel lekker om nu rustig wakker te worden, maar het had ook lekker geweest om wel langer te kunnen slapen.

één jaar geleden

Uhgf af gesproken dat ik 1e kerstdag de ochtend zou doen en mn vriend vandaag op 2e kerstdag.. gister was dochterlief al om kwart over 5 wakker😭 dus kon t ook wel gebruiken gezien we gister pas rond 12en thuis waren. Maar wie stond er vanochtend weer om kwart voor 6 aan het bed van onze dochter... Doen alsof ie niet wakker word ook niet als ik m wakker probeer te tikken..

één jaar geleden

Uhgf af gesproken dat ik 1e kerstdag de ochtend zou doen en mn vriend vanda ...
Dat is een beetje man eigen... 😅🤣 eruit trappen helpt wel eens haha 😝 ik doe nu soms ook gewoon alsof ik de kleine niet hoor... wie heeft de langste adem 👻 moet er wel bij zeggen dat onze zoon dan niet ontroostbaar in bed ligt hoor. ;-) want dan ga ik sowieso wel.

één jaar geleden

Reactie op MommyOfOne21

Nou... Gezellig hier... Vriend is verkouden en hij ligt op de bank alsof hi ...
"Mannen griep is erger he " zeggen ze.. 🤣 het is voor hun erger omdat die mannen niks gewend zijn. Mijn vent had 2 weken geleden buikgriep, ik moest dus voor 2 "kinderen" gaan zorgen. Maar ondertussen ben ik nu een week ziek en wie zorgt voor mij? 😅 je raad het al... ik zelf. Want moeders moeten gewoon door hoor... en dat is met mannen niet zo.

één jaar geleden

Reactie op Tutje

"Mannen griep is erger he " zeggen ze.. 🤣 het is voor hun erger omdat die ...
Nou maar echt. Zit hij zielig te doen, terwijl hij weet dat ik overspannen ben en hij weet hoe ik mij soms voel. Vandaag ook weer.. maar heb gelukkig kunnen regelen dat ons zoontje bij mijn ouders kan logeren. Gisteren ook weer lopen huilen in bed omdat ik erge hoofdpijn heb en hoe hij zich gedraagt.

één jaar geleden

Reactie op MommyOfOne21

Nou maar echt. Zit hij zielig te doen, terwijl hij weet dat ik overspannen ...
Vervelend om te horen! :-( heel veel sterkte.

één jaar geleden

Reactie op Tutje

"Mannen griep is erger he " zeggen ze.. 🤣 het is voor hun erger omdat die ...
Mijn man heeft gelukkig nooit last van mannen griep. Mijn zoontje daarentegen, de hele dag al niet te genieten met een beetje koorts 🤒🤪. Geintje natuurlijk super zielig voor t mannetje, maar ik moet wel even wennen aan de ‘mannen’ griep .

één jaar geleden

Ik mis het om een vriendin te hebben waar ik even tegen kan klagen over dingen. Net terug van bezoek bij schoonfamilie en mijn man en ik hebben flinke discussie ruzie gehad met mn schoonvader. Zou er gewoon even over willen praten met iemand maar het voelt alsof ik niemand heb daarvoor en dat doet me pijn.

één jaar geleden

Reactie op Miemsje

Ik mis het om een vriendin te hebben waar ik even tegen kan klagen over din ...
Misschien wil je het hier delen? Het is niets voor niets een klaagmuur en daarnaast zijn wij er ook als uitlaatklep❤️

één jaar geleden

Reactie op mamaminipanda🐼

Misschien wil je het hier delen? Het is niets voor niets een klaagmuur en d ...
Ik heb het gevoel dat mijn schoonvader sowieso al vanaf begin bepaalde negatieve denkbeelden over me heeft en me sowieso slecht vindt en sinds begin al probeert me in dat hoekje te plaatsen. Nu ik mijn dochter heb ben ik wat mondiger over dingen die ik wel of niet wil voor haar qua opvoeding. Ik mag bijvoorbeeld met haar niet mijn moedertaal praten van hem, dus als we daar zijn praat ik maar Nederlands met haar om geen ruzies te veroorzaken. Mja er is altijd wel wat en ik ben altijd na zo bezoekje de hele week nog erover aan het piekeren. Daarnet zei mijn man tegen zijn vader dat ik dan maar niet meer langs kom dat dat misschien beter is. En toen begon hij te roepen ja dat wil ze juist. Alsof ik de familiebanden bewust wil verbreken. Dat is voor mij bevestiging dat hij altijd al slecht over me denkt, onterecht. Ik ben er wel klaar mee, het maakt me ongelukkig en ik ben nu ook serieus aan het overwegen om niet meer te gaan. Ookal wordt dan voor mijn schoonvader het beeld dan wel bevestigd dat ik o zo slecht ben. Zucht heb er koppijn van.

één jaar geleden

Reactie op Miemsje

Ik heb het gevoel dat mijn schoonvader sowieso al vanaf begin bepaalde nega ...
Ik weet dat het moeilijker is het gewoon inderdaad gewoon blijven gaan. Zolang je kindje het maar leuk heeft? Anders misschien een keer "de olifant" bespreken die in de kamer staat. Misschien valt het uiteindelijk allemaal wel mee en denken jullie beide verkeerd over elkaar? Ook vernoemen dat je je kindje tweetalig wilt opvoeden? Het is ook namelijk heel belangrijk dat je als stel stevig staat. Hierdoor kan je het veel beter behappen..

één jaar geleden

Reactie op Tutje

Ik weet dat het moeilijker is het gewoon inderdaad gewoon blijven gaan. Zol ...
Er valt helaas niet te praten met mijn schoonvader. 😅 Al vaker geprobeerd, maar hij laat het onnodig escaleren. Mijn man en ik zijn het gelukkig wel over alles eens ook over het tweetalig opvoeden. Ik vind het prima als mijn dochter wel met mijn man daar naartoe gaat zolang dat wel gewoon goed gaat.

één jaar geleden

Reactie op Miemsje

Ik heb het gevoel dat mijn schoonvader sowieso al vanaf begin bepaalde nega ...
Pff kan het komen omdat jij niet de "Nederlandse schoondochter" bent? Het is jouw kind en ik zie 2talig alleen maar als een verrijking plus als je vanaf jongs af aan 2talig doet pikken ze het supersnel op kindjes zijn echt heel flexibel! Ik denk dat of je nou wel of niet komt hij toch negatief zal zijn misschien alleen kort daar blijven maar als je helemaal niey meer wilt komen is dat volkomen begrijpelijk dat beeld van je schoonvader staat toch al vast lijkt het.. misschien eens met je man erover hebben of kan je man zijn vader erop aanspreken zodat jij niet telkens de boeman bent?