9 Reacties

één jaar geleden

Ja hoor! Hier alleen een jurkje. Dan een onderbroek over de luier, zodat die op de goede plek blijft 🤗

één jaar geleden

Toevallig vanochtend hem zonder romper aangekleed. Gewoon shirtje met korte broek

één jaar geleden

Oja een onderbroekje ook nog een optie! Bedankt!

één jaar geleden

Hier een romper en dan enkel short aan zodat romper een t-shirt word

één jaar geleden

Op de opvang loopt ie in z'n romper en korte broek. Trekken ze z'n shirtje gewoon uit hoor. En hier thuis ook, of gewoon een shirt en z'n korte broekje met de luier eronder. Gaat prima 😊

één jaar geleden

Alleen een romper! Als we de bossen in gaan een lange dunne broek en open schoentjes. Verder zweet ze zich rot. Gisteren waren we in de Efteling en ze had een lange broek met romper zonder mouwen en een T-shirt. Ze werd ineens boos en begon aan haar shirt te trekken. Toen ik m uit deed voelde ik hoe onwijs heet ze was. Ze heeft de rest van de dag ook tijdens haar slaapje in de kinderwagen zonder t shirt gelopen.

één jaar geleden

Binnen alleen pamper buiten alleen hemd en korte broek met deze hitte van 31 graden.

één jaar geleden

Wij gebruiken eigenlijk al maanden geen rompers meer. Hij lekte continu door met een romper aan 😅 maar moet zeggen in deze hitte loopt die eigenlijk alleen in een luier 😂 toen we vanmiddag echt even weg moesten heb k er een zwembroekje overheen gedaan vond t best veelte warm 😛

VRIEND

één jaar geleden

Eigenlijk andersom. De laatste dagen heeft hij een rompertje met korte mouwen aan, en een kort broekje. Lekker luchtig. Ik heb eigenlijk geen idee wanneer het handig is om te stoppen met rompertjes, maar voor zindelijkheid lijken ze me niet handig...