9 Reacties

4 jaar geleden

Ik had vandaag een (nog wat ruim) vestje over haar kleertjes heen gedaan in de wandelwagen Maar zit te zoeken naar een dun zomerjasje Ik volg even mee voor goede ideeen van anderen :)

4 jaar geleden

Daarjuist om 15u had hij een trui aan met daaronder lonsleeve ,body en jeansbroek. Over de buggy is ook een voetenzak.

4 jaar geleden

Mijn dochtertje had een rompertje korte mouw, daarover een shirt lange mouw, spijkerjurkje en legging + sokjes & haarbandje. Thats it .. maar ze heeft het altijd snel warm net als mama 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Eigenlijk kun je uitgaan van: dat wat jij draagt + een laagje extra

4 jaar geleden

Hier had hij een boxpakje aan van joggingstof, en een dun wollen jasje. Ik had over zijn beentjes nog een dekentje gedaan, maar dat heb ik weggehaald want was veel te warm. Ook heb ik zijn jasje nog een beetje open gedaan toen we in de zon liepen.

4 jaar geleden

Reactie op Leo7

Hier had hij een boxpakje aan van joggingstof, en een dun wollen jasje. Ik ...
Oja en natuurlijk een romper (korte mouwen)

4 jaar geleden

Wij doen nu een romper lange mouwen, niet te dik pakje, broekje en/of vestje en dan een tussenjasje er overheen. Sokjes en slofjes (maar die laat ik morgen denk ik achterwege. Geen mutsje meer. Vandaag had hij het nog wat warm en heb ik het dekentje waar hij onder lag van hem afgehaald. Bij thuiskomst vond ik hem dan net weer aan de koele kant. Vind het ook best een zoektocht, zeker omdat het de ene dag warm is en de volgende dag weer koeler. Kleed ik hem te warm dan zweet hij en wordt snel wakker. Het jasje is trouwens van petit bateau en kocht ik voor weinig op Marktplaats. Bij H&M zag ik ook erg leuke jasjes.

4 jaar geleden

Vandaag had hij een korte mouw romper, longsleeve, broekje en spijkerblouse. Maar hier heeft de kleine het wel snel warm. Slaapt ook in alleen een romper en korte mouw slaapzak omdat we hem er anders bezweet uit halen

4 jaar geleden

Ik had haar een romper met spaghetti bandjes aan gedaan, een dunne stof jurkje, een lente jasje (dunner jasje dan de winter jas), maillot en slofjes. Voor mij is het ook een zoektocht. Ik voel steeds in haar nekje en voorhoofd hoe het met de temperatuur zit bij haar. Zij heeft het ook snel warm.