15 Reacties

茅茅n jaar geleden

Die van mij is ook tenger maar niet lang. Ik haal de kleding vaak bij H&M. Die heeft hele leuke kinderkleding en ik moet zijn broekjes vaak nog omslaan dus misschien ook voor jou een optie

茅茅n jaar geleden

Ik vind hema en Hm altijd wel wat langer vallen. Qua spijkerbroekjes, is named it aan te raden! Die kan je in smalle taille maat kopen. Ideaal!

茅茅n jaar geleden

Bij jensen Vele korting en leuke kleren!

茅茅n jaar geleden

Bertus ten hoor slaag ik ook nog wel eens

茅茅n jaar geleden

Mijn zoon is niet echt tenger, meer gemiddeld, maar wel relatief lang, onderweg naar 92 maar nu nog 86. Name It, Lil鈥橝telier (valt erg groot), GAP, Walkiddy, vallen hier allemaal goed (ik shop graag bij Zalando en Zalando Lounge met korting, daar hebben ze genoeg voor ons goede merken bij elkaar). En C&A werkt hier ook maar neem ik vaak wel een maatje groter. Voor jou valt dat dan misschien weer precies goed. Zeeman, Koko Noko en Dirkje zijn hier geen succes, al snel te kort. En H&M vind ik vaak te ruim/wijd zitten.

茅茅n jaar geleden

Z8 en bij de Jola mijn zoontje is 16maand en heeft 92/98

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Zo jammer als er dan een rijgkoord in het broekje lijkt te zitten dat dan nep blijkt te zijn, h猫!?

茅茅n jaar geleden

Hema verzuipt de kleine man qua breedte hier in. Ik heb nu bij jola mode fijne smallere broeken gevonden die hij goed past en die niet meteen van z.n kontje afzakt. Vince heeft een smalle bouw en daardoor best lastig met kleding vind ik het. Alles is al gauw te wijd terwijl hij ze wel nodig heeft voor de lengte

茅茅n jaar geleden

Reactie op Hepziba

Zo jammer als er dan een rijgkoord in het broekje lijkt te zitten dat dan n ...
Dat is zo vervelend. Ik stuur het dan meteen terug want dat is 9 van de 10x een fiasco en is dan veeeeeel te wijd

茅茅n jaar geleden

Name It en Noppies :)

茅茅n jaar geleden

Hm,zeeman, wibra, next, jbc en zara

茅茅n jaar geleden

Wellicht meisjesbroeken die je ook leuk voor een jongen vind, wellicht dat die smaller vallen in de maat

茅茅n jaar geleden

Ik vond het op een geven moment een beetje 'saai' worden ofzo?.... ik ben in de winter strakkere broekjes en leggings gaan halen met daarop een oversized trui of blousje. Stoere schoenen eronder! Nu begin ik een beetje met de voorjaars- en zomercollectie. De oversized kleding koop ik dan gewoon een maatje groter. Staat heel stoer. En lekker ruim馃檲 Ik vind af en toe bij de Primark hele leuke dingen. En een super toffe prijs! Als het vies wordt of het zit niet meer mooi, is het niet erg. Ik heb laatst wat broekjes en tuinbroeken bij Babystyling gekocht in de aanbieding! Die staan ook zo schattig. Zie je echt dat pamperkontje馃槏 ik koop ook vaak iets bij de Zeeman en Hema. Hebben ze af en toe ook onwijs leuke tuinbroeken, truien en shirtjes. Ons zoontje is wel echt een flinke kerel. De kleinere maten zoals Dirkje of z8 vallen heel smal bij hem. De Wibra en H&M hebbem af en toe ook hele leuke kleding.... Ik wip zo af en toe eens binnen bij al deze winkels.