13 Reacties

茅茅n jaar geleden

Goedemorgen, deze doen wij al wel aan. 3 tog. Met een pyjama eronder. Eigenlijk probeer ik altijd te kijken wat er op ons eigen bed ligt en wat ik zelf nodig heb.

茅茅n jaar geleden

Hier nog een lange mouwenromper met zomerslaapzak. Maar het is ook nog 23 graden op z'n kamer.

茅茅n jaar geleden

Hier is het sochtends nog 19/20 graden op z鈥檔 kamer, savonds iets warmer. Wij hebben de zomer slaapzak en dan romper met lange mouwen aan. Warmt snel op op z鈥檔 kamer, dus als het vh weekend weer 25 graden is zal het een korte mouw romper worden.

茅茅n jaar geleden

Mouwloze romper, pyjama shirt met lange mouwen in 0.5 tog slaapzak. Kamer is nog 22 graden.

茅茅n jaar geleden

Bij mijn zoontje is het 21 graden op z'n kamer en slaapt in een pyjama met lange mouwen en een slaapzak van 2.0 tog (Teddy gedeelte van de puckababy). Als ik hem minder aan doe dan wordt hij vroeg wakker. Ik zou naar je kindje kijken en niet perse de tog waardes of wat zij aan "moet" hebben.

茅茅n jaar geleden

Lange mouwen romper en broekje van wol en de teddybeer slaapzak van puckababy in slaapkamer van ongeveer 20graden.

茅茅n jaar geleden

Pyjama met korte mouwen en een korte broek. Niets eronder en een zomerslaapzak. Dan nog is ze bezweet met 24 graden op haar kamer

茅茅n jaar geleden

Ons koukleumpje ligt hier al sinds 2 weken lekker in z'n winterslaapzak. Slaapt ie heerlijk in, zolang hij van de rits afblijft 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

22/23 graden op haar kamer; ze slaapt in een wollen romper met lange mouw, wollen legging en het zomer deel van de Puckababy.

茅茅n jaar geleden

Hier een pyjama met lange mouwen en een tussenslaapzak (kruidvat) van 1,5 tog zonder mouwen. Het is nu 22 graden op de slaapkamer

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Ik heb een zomer slaapzak, mouwloos, van 0,5 tog, tussen slaapzak (zonder mouwen) 1-2 tog (met mouwen) en een winter slaapzak (zonder mouwen) 2-3,5 tog (met mouwen) dus lekker goed af te stemmen. Maar meneer is een koukleum hier. We zijn inmiddels weer over op de tussen slaapzak zonder mouwen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Ons koukleumpje ligt hier al sinds 2 weken lekker in z'n winterslaapzak. Sl ...
Misschien doe je het al, maar achterstevoren aan. Die van mij deed hem ook open en nu doe ik hem achterstevoren en dan lukt het hem niet. Mocht hij hem dan nog open kunnen doen, dan kun je nog achterstevoren en binnenstebuiten kunnen doen馃檲

茅茅n jaar geleden

Hier een warm type. Hij slaapt nu in een lange mouwen pyjama vd Hema met een 0,3/0,5 TOG slaapzak. Gaat hij goed op. M谩谩r: hij is echt een warm type. Hartje winter ligt hij in een 2,5 TOG slaapzak met alleen een romper met korte mouw aan. Op 猫cht koude dagen met lange mouw en heel soms broek. Maar meer niet...