13 Reacties
茅茅n jaar geleden
Bij mijn zoontje is het 21 graden op z'n kamer en slaapt in een pyjama met lange mouwen en een slaapzak van 2.0 tog (Teddy gedeelte van de puckababy). Als ik hem minder aan doe dan wordt hij vroeg wakker.
Ik zou naar je kindje kijken en niet perse de tog waardes of wat zij aan "moet" hebben.
茅茅n jaar geleden
Pyjama met korte mouwen en een korte broek. Niets eronder en een zomerslaapzak. Dan nog is ze bezweet met 24 graden op haar kamer
茅茅n jaar geleden
Ons koukleumpje ligt hier al sinds 2 weken lekker in z'n winterslaapzak. Slaapt ie heerlijk in, zolang hij van de rits afblijft 馃ぃ
VRIEND
茅茅n jaar geleden
Ik heb een zomer slaapzak, mouwloos, van 0,5 tog, tussen slaapzak (zonder mouwen) 1-2 tog (met mouwen) en een winter slaapzak (zonder mouwen) 2-3,5 tog (met mouwen) dus lekker goed af te stemmen. Maar meneer is een koukleum hier. We zijn inmiddels weer over op de tussen slaapzak zonder mouwen.
茅茅n jaar geleden
Reactie op MinnieMouse
Ons koukleumpje ligt hier al sinds 2 weken lekker in z'n winterslaapzak. Sl ...
Misschien doe je het al, maar achterstevoren aan. Die van mij deed hem ook open en nu doe ik hem achterstevoren en dan lukt het hem niet.
Mocht hij hem dan nog open kunnen doen, dan kun je nog achterstevoren en binnenstebuiten kunnen doen馃檲
茅茅n jaar geleden
Hier een warm type. Hij slaapt nu in een lange mouwen pyjama vd Hema met een 0,3/0,5 TOG slaapzak. Gaat hij goed op. M谩谩r: hij is echt een warm type. Hartje winter ligt hij in een 2,5 TOG slaapzak met alleen een romper met korte mouw aan. Op 猫cht koude dagen met lange mouw en heel soms broek. Maar meer niet...