8 Reacties
4 jaar geleden
Zo was het in mijn zwangerschap en zo is het nog steeds, alleen 50 56 en 62 zijn eruit, elke bak is een maat, dus toen ik nog zwanger was 50 56 62 68 74 80,
En dan alles wat op maat hangt, allemaal nog steeds zo maar dan vanaf 68

4 jaar geleden
Ik had eerst alles in mandjes op maat, maar omdat bij het ene merk de maat groot valt en bij het andere merk juist klein, heb ik het toch maar anders gedaan.
Ik heb nu een mandje met rompers, mand voor broekjes/pakjes, en een mand voor t-shirts, truien en vestjes. Alles in deze mandjes past haar, de kleding die ze nog niet past heb ik in een aparte mand.
De mandjes heb ik in de kast staan.
Moet zeggen dat het niet altijd netjes is, soms heb ik geen zin om het op te vouwen en pleur ik alles in de la van de commode 馃槄 Maar over het algemeen zit er wel enige structuur in.
4 jaar geleden
Heb in de commode bovenste lade mandjes met de kleertjes die ze past. Mandje voor rompers mandje voor shirtjes mandje voor jurkjes mandje voor sokjes mandje voor mailots etc. In de kast heb ik dan mandjes met de maatjes groter die ze nog niet past. Soms leg ik al wat in de grotere maat in de commode zodat ik af en toe kan proberen of ze dit al past.
En als ik iets heb dat ze niet meer past gaat dat gelijk in een andere bak in de kast.
4 jaar geleden
Heb in de commode bovenste lade mandjes met de kleertjes die ze past. Mandj ...
Zo doe ik het ook :)
4 jaar geleden
Reactie op taartjes1234
Zo doe ik het ook :)
En een beetje naar seizoen mandjes anders. Nu heb ik een maandje voor korte mouw rompers en een voor lange mouw, maar eerder alleen lang bij. Zelfde met korte broeken en lange broeken, voor de winter heb ik straks weer minder bakjes nodig.
Je hebt wel gelijk dat kleren steeds meer plek innemen. Eerst had ik genoeg aan een la, nu moeten de sokken en andere accessoires al een la lager 馃槄
4 jaar geleden
Reactie op taartjes1234
En een beetje naar seizoen mandjes anders. Nu heb ik een maandje voor korte ...
Het is echt chaos en drama in de kledinglades. Korte broeken, lange broeken, lange mouwen shirts, korte mouwen, rompers mouwloos, met korte mouw en nog paar lange mouw... 馃 ik wil gewoon alles georganiseerd hebben maar dat lukt maar niet.. 馃ゲ