5 Reacties
één jaar geleden
Hier doet ze het vanaf een maand of 10😅 nog voordat ze kon lopen..
Ik heb met haar gewoon heel vaak geoefend ook hoe ze er weer af moet en een beetje begeleid als ze eroverheen loopt. En nu gaat het in principe goed..
Ze is sowieso erg van het klimmen en ook heus weleens gevallen maar doordat ze vaker is gevallen van lagere oppervlakten kan ze zichzelf goed opvangen, dus ik maak me er niet zoveel zorgen meer om🤣
één jaar geleden
Gek genoeg ging meneer gelijk al netjes achteruit van de bank af toen hij de eerste keer erop kwam. Gaat ook automatisch zo de trap af 🤷🏼♀️. Had ik niet zo verwacht want van de glijbaan gaat hij facefirst 🤣.
Als hij niet zo automatisch veilig was geweest, zou ik dat met hem oefenen. Heeeel vaak doen.
één jaar geleden
Hier ook een dreumes die zelfstandig de bank op kan. Echter is het gewoon heel consequent zeggen, voorzichtig doen! En er bij blijven, want ze kan zeker niet alleen op de bank gelaten worden! Ze kan er wel goed zelfstandig af maar is gewoon heel lekker gek aan het doen en ziet nog geen gevaar van dicht bij de rand en laat zich graag achterover vallen. We waarschuwen gewoon veel en proberen haar bij te brengen dat de bank geen speel en klimtoestel is en dat ze voorzichtig moet zijn. Denk wel project waarbij we een lange adem moeten hebben hahaha
één jaar geleden
Ja onze dochter kon al best vroeg zelf de bank op. Ik heb 3 dagen telkens als ze eraf wilde laten zien en geoefend met haar hoe dat moet. Sindsdien kan ze er zelf op een veilige manier af. We hebben sindsdien ook een kleed onder de bank voelde voor mij toch prettiger mocht ze een keer vallen.